~~~~ TAMMENTERHOT Torstaihin ~~~~
Kommentit (39)
Mirabella: Itse nukun selälläni suurimman osan yöstä, eikä kyl edes mieleeni ole tullut etten vois. Kahdessa aikaisemassa raskaudessa nukuin myös. Ei ole kyl terkkaritäti edes sanonut et ei vois nukkua.
Meillä myös poika on saanut astmalääkkeet kun lastenlääkäri oli täysin sitä mieltä et on astma kun on korvatulehduksia paljon. kotieläimet olis pitänyt hävittää niin kotonta kuin mummolastakin. Oli ihan kauhuissaan kun kuuli seuraavalla kerralla (n.2vko) myöhemmin, et ei olla viety niitä piikille. Yritin sanoa et jos johtuis kissasta niin ei vois poika nukkua joka yö nenä kiinni kissassa saamatta allergista reaktiota. Ei kuunnellu vaan piti minua huonona äitinä. Sit ehotin et voisko johtua kitarisoista. No päästiin jonoon ja leikkaukseen. Leikkaava lääkäri sano et ei ole ikinä nähnyt niin isoja risoja 6v.(nielu-sekä kitarisat leikattiin) Sen jälkeen ei ole vaivanneet kuin normaalit flunssat.
Mistähän tuo sanonta muuten tulee?? Viikonloppu lähestyy? En tiedä.
No joka tapauksessa.
[color=red]Maria79: Moon kotoosin tästä melekeen Lapuan naapurista, SEKSin kotikylääsiä ;) O lyhkääne matka ylämäkehen, sitte ku o SEKSille asioota.
Nyt unohdin avata toisen ikkunan eikä muisti pelaa tähän aikaan aamusta. Mutta käsittämättömän pitkä tuo eilinen pino, 7 sivua! WOW!
Niinhän siinä sitten kävi, että BB oli eilen pakko kattoo, vaikka kuinka ajattelin, etten jäisi siihen koukkuun. Voi jestas, mutta se Kaarlo siinä oli niin ihana kun se vaikutti olevan päiväkirjahuoneessa(mikä se pehmustettu yksiö on??) ihan pihalla :)) Niinku se ois tiputettu ulkoavaruudesta siihen penkkiin. Pakko kattoo tänäänkin.
Hiidenvirrasta: En tiennytkään, että se on tullut jo viime syksynä Teemalta. Nyt näin sattumalta mainoksen, kun plarasin kanavia. Voi olla kyllä aikamoinen pettymys..tai sitten saan päivitettyä painajaiseni..Harmi kun tulee niin aikaisin lauantaina. Illemmalla sais kattoo rauhassa.
(.) Ei kummempia, ä-polille menoa odottaen. Vauhtia on pitänyt hidastaa joka asiassa. Se on tosin vain ja ainoastaan mukavaa. Liikkeitä tuntuu hiljakseen. Varsin rauhalliselta tuntuu tämä masukas, ei pidä meteliä itsestään. Tytöt on olleet tosi liikkuvaisia massussa, varsinkin kakkonen.
Mukavaa torstaita terholoille ja hyvää vointia!
L, 18+2
näppäilyvirhe...
eli pidä huoli et sinua kuunnellaan. Äiti yleensä tietää parhaiten.
vajaan viikon päästä neuvola ja maaginen 20rv tulee täyteen tasan viikon päästä. Pörrö potkii jo napakoita potkuja ja ei tarvii edes olla enää levossa. Eilen monotteli koko päivän kun yritin tehdä töitä.
Eilen tuli otettua 1,5h päiväunet, kun kerrankin sain pojan nukkumaan myös. Se sitten kostautuikin yön unettomuudella...
Miten sujuu muilla mahallaan nukkujilla muuten?
Mä sitkeesti edelleen melkein puolimahallaan nukun, tyynyin tuettuna. Kovasti olen yrittänyt harjoitella kyljellään nukkumista, mutta ei vaan onnistu.
Tv-galluppia oli: Kuulun sit niihin omituisiin, joka maksaa tv-lupaa, mutta ei juurikaan katso tv:stä mitään... Mieskin katsoo tv:tä tosi harvoin, kai kerran neljässä vuodessa MM-jalkapalloa ja joskus harvoin esim. uutiset tai jotain dokumenttia. Poika saa välillä katsoa pikku kakkosen tai lasten aamua viikonloppuisin.
On kyllä alkanut olla pitkiä pinoja. Sieltä sit väkisinkin joku gallup tai muu asia jää kokonaan vaille kommentteja, mutta nouseehan noita samoja aiheita aina silloin tällöin uudelleen =)
Tää väsy lähtee nyt aamupalalle ja sit lupasin pojalle, että aamupalan jälkeen taiteillaan sormiväreillä pitkästä aikaa. Saattaa tulla aikamoista jälkeä (muistelee viime kertaa, kun joka paikka oli vähän värissä =D)
-tau- & masueeva 19+5
Torstai on tosiaan toivoa täynnä..niin kuin Lydi@ kirjoitti. Me nimittäin tänään käydään illalla kattomassa sitä taloa sisältäpäin ja sit mietitään että aletaanko talokaupoille vai ei.
Sinda75: Ei osteta Oulusta taloa, vaan naapurikunnasta n.35km päästä. Hinnat on siellä paljon halvemmat kuin Oulussa. :) Niin ja jos ostetaan..ei ole varmaa vielä. Vähän hirvittää ottaa lainaa.. näin ensikertalaisina. Mutta joskus se on uskallettava!
Perhepedistä: Esikoinen taisi saada nukkua sängyssämme ihan pienenä, mutta siitäkin täytyi luopua, kun en itse osannut nukkua kunnolla. Kuopus on sitten joutunut aina nukkuun omassa sängyssä ja niin tulee myös peukaloinenkin nukkuun. Ja pikkuisen sänky kauimmaisessa nurkassa huoneessamme.. olen niin herkkäuninen, vauvan tuhinakin pitää mut hereillä.
Mirabella: Mäkin herään vieläkin usein selältään nukkumasta ja yleensä nukunkin selälleen. Mutta siitäkin kai pitäis jossain vaiheessa luopua.. alaselkä nimittäin on monesti kipeä aamulla.
(.) ihan ok. Pitäsi varmaan kohta alkaa käyttään tukivyötä. Ainakin siivotessa. Mulla on Anitan tukivyö tarrakiinnityksellä. Se on ollut hyvä käytössä.
Kotityöt kutsuu.. siivota pitäis alkaa..
mellum ja peukaloinen 22+4
[color=FF7256]Täälläkin ollaan jo herätty ja imuroitukin tälle aamua. Anoppi ja appiukko ajelee Turun seudulta meille tänään päiväseltään käymään, joten pitäähän sitä vähän siistiä :)
[color=00CDCD]Mirabella: Aika jännä, et on eroja Vantaalla neuvoloidenkin kesken, sillä minulla ei ole klamydia-näytettä otettu. Se merkintä sun neuvolakortissa on ollut U-Klam ja tarkoittaa virtsasta (urine) otettua klamydia-näytettä. Mä tiedän siitä 100% varmasti, ettei mulla ole otettu kyseistä näytettä, sillä jättäessä näytettä sitä varten, EI alapesuja SAA tehdä ja kun taas muihin näytteisiin PITÄÄ pestä.
[color=DarkViolet]No mut oli tosiaan eilisellä pinolla mittaa. Onneksi ei tarttenut kahlata sitä läpi kokonaan kerralla, kun vapaapäivänä oli aikaa käydä lueskelemassa sitä pitkin päivää.
[color=Blue]Mut nyt aamiaiselle ja anoppia ja appea odottelemaan...
Sulina + Papu rv 23+0 [color=Red](JEE!!!)
[color=blue]Birgit [color=maroon]höh onpa kumma lekuri ollu. Käsittäsin kertomastasi ettei pojallesi tehty allergiatestejä? Lekuri vain päätti johtuvan allergioista :O
[color=darkviolet]Täällä p-pohjanmaalla on susvanen aamu. Pikku hiljaa alkaa kirkastuun. Akka innossaan, ku aurinko EI paista. Sitä kuulemma tympäsee, ku aina on niin kirkasta. Oottaa jo talvee. Eipä siinä niin minäki tai ensin ku sais nauttia koleasta syksystä :)
Joku tais kysellä ä-pakkauksista ja jostai muustaki, josta oli vasta ollu puhetta. [color=blue]Eli tässä linkki sille, joka kyseli ä-pakkauksen otosta:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8061115&p=&mpage=1&tmode=…
[color=darkviolet]On kyllä tosi kiva, ku on ahkeria kirjottajia. Mun mielestä on mukavaa, ku on samassa tilassa olevia joiden kanssa voi vaihtaa tuntemuksia ja muutenki porista.
Koettakaa jaksaa etes suurin piirtein lukea toisten jutut läpi, koska kohteliastahan se on ottaa kaikki huomioon. :) Vaikka ymmärrettävää kyllä, jos perheellisillä varsinkaan ei aikaa löydy.
[color=Orchid]Galluppia [color=blue]että miten luulette joilla kokemusta rintarepuista, että mahtuuko topattu tammivauva sellaseen ja kuinka pitkään??
[color=darkviolet]Touhukasta torstaita kaikille.
Z ja Säde 18+6
Tänään 21+0 täynnä.
Kiirettä pitää, kaikenlaista kissanristiäistä tiedossa, on lomien jälkeen ollut tottumista arkeen. Ennen ä-lomaa ajattelin pitää vuosilomat pois jo hyvissä ajoin, en putkeen, koska ei sitä tiedä jos vaikka joutuu sairaslomalle ennen ä-lomaa...toivottavasti en joudu. Edellisestä jaksoin ihan hyvin loppuun asti.
Meillä täällä ei oteta clamydiaa rutiinisti, ehkäisyä suunnitelevilta alle 20-v ainoastaan otetaan. Tänä kesänä klamydiaa on riittänyt ja soittoja tullut polille.
Nyt täytyy jatkaa hommia...menen käymään vielä taaperoissa.
Lydi@:
[color=red]Maria79: Moon kotoosin tästä melekeen Lapuan naapurista, SEKSin kotikylääsiä ;) O lyhkääne matka ylämäkehen, sitte ku o SEKSille asioota.
[/color]
[color=8B3E2F]Meinasin jo tyhymänä kysäästä ,notta miten niin melekeen? Mää unohrin tuan Nurmoon,keitaan keskellä lakeutta!*nauraa* aina tuloo miälehe se niiren mainos tiän varres,johon joku viksu oli siirtänyt sen s-kirijaamen etehen: " Nurmo,skeida keskellä lakeutta !"
Mainos menöö siis oikiasti:" Nurmo,keidas keskellä lakeutta" huom.siis muille lukijoollen... Voi isä meirän ja isä teirän.. :D[/color]
No joo,takas yleis kieleen.. Meillä juniori tuli eilen kipeeks,kuumeen pukkas iltapäivällä ja nytkin on nurruune ja kirkas räkä valuu nenusta..
Käytiin kuiteski kattoos isosiskon urheilu suoritusta kentällä..
[b]( . )Ollu niin kiire aamu,että nyt vasta,kun koneelle istahdin ja juotiin kuppi kaffia himpulan kans,alkoi kaamee jumppa,kovat voimat on jo! Pitääs kans kait hommata se tukivyö,kun on tämän viikon joka ilta ollu vatta niin kipiä,rasituksesta luulen ma! Pitääs muuten ottaa oikeen kuva ja laittaa Yahooseen,on tää jo niin iso![/b]
[color=458B00]voi kun tää pää toimiis,niin muistaasin,mitä mun piti viälä toimitella??no,myöhemmin myöhemmin...[/color]
[color=CD6889][b]Maria ja himpula 20+4[/b][/color]
Aloitan anteeksipyynnöllä! Eipä itse asiassa miultakaan taidettu alkuraskaudessa ottaa klamydianäytettä.. Muistin väärin. Kuppa, HIV ja b-hepatiitti otettiin kyllä. Ja sit virtsatientulehdus, mutta siihen näytteeseen piti tehdä alapesu, joten ei silloinkaan klamydiaa tutkittu.
Eilen oli taas mahtava megapino, mutta kahlasin sen hätäisesti kyllä läpi!
Sinda: Joo, yritetään nauttia hyvästä olosta kun vielä on mahdollista. Tilannehan voi muuttua milloin vain... Mutta esikon raskaus meni kyllä loppuun asti niin kivuttomasti, ettei voi paljoa valitella. Eipä haittaa jos tämäkin sujuu yhtä hyvin:)
Mellum: Onnea talon tutustumiseen! Toivottavasti talo vastaa myös sisältä odotuksia:) Mehän kanssa vähä aika sitten tehtiin talosta kauppakirjat, ja kieltämättä ensiasunnon ostajina iso laina hiukan hirvittää... Mutta jospa sen kanssa pärjäisi kuitenkin?! Vuokralla asuminen saa kuitenkin meidän osalta jo pikkuhiljaa loppua.
Lydi@: Täälläkin on pelätty Hiidenvirran takia;) Katsoin sen eka uusinnan yle teemalta ja oli metkaa palautella tapahtumia mieleen! Kyllähän aika vähän on tehnyt tehtävänsä, mutta miusta se oli vieläkin ihan jännittävää katsomista:)
BB: tä katsoin ekan jakson.. Ihan jänniä tyyppejä sinne on taas valittu, mutta taas kauheesti helsingin seudulta! Meitä kanssa nauratti ne kaksi " barbia" , ja sen toisen mulkoilut kun tää aikuisviihdealan tyttö tuli taloon sisälle;) Mutta katsotaan jaksanko alkaa kuin seuraamaan, viime syksynä oli hyvää aikaa kun oli kotona:)
Jes, tänään neuvolaan:) On kyllä mukavaa pitkästä aikaa käydä rupattelemassa ja kuulemassa sydänäänet. SF-mittakin on kiva kuulla, kun tuntuu että onkohan toi massu ollenkaan kasvanut vähään aikaan.. Ja toivottavasti hb on vähän laskenut, hassua tällästä toivoa, mutta kun se on ollut aika korkeella. Esikkokin lähtee mukaan..
KIva kun kurkku tuntuu vähän karheelta ja muutenkin on vähän kipeä olo.. Toivottavasti ei kunnon tauti iske..
Nyt syömään!
tikru+ tiuhti 19+6
tikru06:
BB: tä katsoin ekan jakson.. Ihan jänniä tyyppejä sinne on taas valittu, mutta taas kauheesti helsingin seudulta! Meitä kanssa nauratti ne kaksi " barbia" , ja sen toisen mulkoilut kun tää aikuisviihdealan tyttö tuli taloon sisälle;)
Mä nauroin kans sille! Se oli niin luettavis sen naamasta,kun tää " aikuisviihde" tuli taloon: Oh nou,mun blondin paikka on vaarassa!
Harmittaa kun sen yhen klasit ei hajonnut siitä pallosta.. on se ihan kauhee tyyppi,ärsyttävä,what ever sen nimi nyt olikaa...!!
[color=blue] Heipä hei ja hyvää torstaita. Yhdyn tohon Zatun " Akan" mielipiteeseen, munkin mielestä on ihanaa kun aurinko ei paista. Aamuisin on ihanaa kävellä työmatkat kun ilma on kuulas ja raikas! Flunssa vaivaa vielä vähän mutta onneksi taidetaan olla jo voiton puolella :)
[color=magenta] Mullekin tuli mieleen kun juttuja lueskelin, että hauskasti tällainen palsta yhdistää ihmisiä. Kiva kun meillä on porukkaa pohjoisesta helsinkiin ja eikös muutama ollut Ruotsistakin.
[color=green] Mua jäi vaivaamaan toi Hiidenvirta. Mistä se kertoi ja muistatteko jotain näyttelijöitä. Mulla oli parikin ohjelmaa joista sain traumoja silloin 80-luvulla, muttakun nimet ei tule mieleen.
[color=red] Alkais nyt jo toi syyskuu. Mä niin odotan sitä 4d-ultraa etten tiedä miten päin oisin. Meilläkin Nasu piti aivan mieletöntä mylläämistä nukkumaanmenon aikaan. Typykin jopa kyllästyi siihen potkimisentunnustelu-leikkiinsä, mutta Nasu senkun jatkoi. Sitten multa sammuikin jo lamppu enkä tiedä kauan Nasu jaksoi ennekuin itekin simahti. On se kyllä ihanaa!
[color=brown] Mäkään en odota tammikuuta vielä mitenkään hirveen malttamattomasti. Haluan nyt nauttia tästä raskausajasta ja muhkeasta masusta :) Esikoisen kanssa olin jotenkin paljon levottomampi ja odotin vaan että se syntyisi jo. Nyt en ole ollut läheskään niin pelokas, eikä synnytyskään jännitä vaikkei esikoisen synnytys ihan nappiin mennytkään.Tuntuu että tää raskaus on mennyt ihan hujauksessa.
[color=orange] Mäkin ajattelin että vois ehkä sinne yahooseenkin mennä vähän kokeilemaan tätä kirjoittelua. Jos ei viihdy/jaksa niin eihän sinne tartte jäädä.
RV 20+2
Ajattelin tästä pikaisesti laittaa kuulumiset, kun alkaa olla vähän kiireempää töissä. Yks työkaveri isääntyi toisen kerran tänä aamuna, pikkuinen tyttö tuli. :) Vauvakuume sen kuin kovenee, onneksi tammikuu lähestyy! :)
Täällä on satanut koko päivän. Ihanaa! On sitä ootettu.
Perhepedistä: meillä on nukuttu melkein alusta, siis esikoisen syntymästä asti samassa sängyssä, kun lapsi oli niin levoton omassa sängyssään. Vieressä oli huomattavasti rauhallisempi ja yösyötötkin sujuivat helpommin. Viimeisen vuoden ajan meillä on ollut tytön sänky meidän sängyssä kiinni ilman laitaa ja se on kans toiminut hyvin. Kohtapuolin pitäs vaan keksiä typsylle toinen sänky, jos tää uusimmainen pääsis pinnikseen, mutta eiköhän sekin nuku ekan vuotensa vieressä. ;)
Juu, mie tarkistin kans tuon klamydiajutun, niin ei sitä kyllä miulta ole otettu, vaikka eilen yritin väittää niin. Muistelin vähän harhoja.
Talokaupoista: ne on kivoja, mutta aika rankkaa hommaa se kierteleminen. Myö kerettiin käyvä kahtelemassa taloja ennen esikoisen syntymää, sit oli reillun puolen vuoden tauko ja vuosi sitten keväällä alettiin taas etsimään ja viime elokuussa löydettiin meidän talo. Vähän meinas toivo mennä jossain vaiheessa, kun aina muka lähettiin kahtomaan sopivaa, ja sit siinä aina oli jotain, mikä ei toiminut. Sitten se oikea vaan tuli eteen.
No, pikaiset kuulumiset vähän venyivät. :) Mukavaa päivänjatkoa!
T: Monttu rv 21+6
[color=royalblue][b]Maria-79!![/b], kuule nyt ei mun työnteosta tuu yhtään mitään kun sää laitoit sen autopelin linkin tänne, senkin...! ;) Kyllä jää koukkuun, voi surkeus... Mulla on niin huono itsekuri, että vaikea lopettaa. Mutta onneksi tulu " pakollisia" työhommia....heh[/color]
[color=seagreen][b]birgit[/b], mulle ainakin sanottiin neuvolassa ettei sais isomman mahan kanssa nukkua selällään, kun kohtu painaa isoja verisuonia selässä ja sikiölle voi tulla hapenpuutetta. Mutta luulen että oma olo kyllä kertoo jos selällään nukkuminen on pahasta, itse kyllä olen mahallaan nukkuja, mutta nyt olen pari kertaa herännyt selällään. En kyllä pysty nyt edes lukemaan selällään maaten, kun selkä kipeytyy.[/color]
[color=royalblue]Hiidenvirta....huih, yks munkin pelottavimpia tv-muistoja lapsuudesta... ne nuket ja se alkujuttu, jossa se vesi virtaa (oliko siinä virrassakin nukke?) Mä en oo kattonu uusintoja, siksi aika hatarat muistikuvat. Vois olla että naurattais jos nyt kattois....pitää yrittää muistaa kattoa lauantaina.[/color]
[color=seagreen][b]mellum[/b], juu, ympäristökunta on hyvä valinta! (*nimim. h-putaalainen) Ollaan tiiviisti pyöritty näiden asuntoasioiden parissa, kun kesällä myytiin vanha ja ostettiin tilavampi rt-asunto. Välittäjät meinaa että asuntojen hinnat ei oo tulossa alas vähään aikaan, ainakaan ympäristökunnissa. Oulussa tulee se laskupaine ekaksi, kun imu on maalle päin. Joten hyvin uskaltaa ostaa naapurikunnasta, voihan sen aina myydä. Me myytiin oma rt-kaksio kahdessa päivässä, ilman välittäjää! Asunnot ei kyllä käteen jää. Parempi aina maksaa omaan pussiin kuin vuokraa vieraalle ihmiselle. Meillä ei tällä hetkelläkään mee lainaan kuin 400 euroa kuussa, millaisen vuokra-asunnonkin sillä sais? Meillä on kuitenki rt-päätykolmio rauhallisella alueella. Tietty korkoja menee, mutta tää onkin parin-kolmen vuoden asunto, kun sitten rakennetaan/ostetaan omakotitalo.[/color]
[color=royalblue][b]tau79[/b], täällä yksi mahanukkuja! Hyvin menee vielä, ehkä ihan 100 % mahallaan ei pysty olemaan, mutta jalka sivulla silleen kiipeilijäasennossa hyvinkin. Mä olen opetellut jo aiemmin nukkumaan kyljellään, kun musta on maailman ihaninta nukkua kun mies on selän takana, tuhisee niskaan ja pitää kiinni *aah...* Tuli kultaa ikävä :([/color]
[color=seagreen]Kai se mullakin alkaa olla sitä pesänrakennusviettiä ilmassa.... Eilen imuroin ja pyyhin pölyt, mikä on tosi harvinaista keskellä viikkoa työpäivän jälkeen. Mieskin ihmetteli ja lopuksi joutui jopa komentamaan lopettamaan, kun ei malttanut....Tänään tekis mieli vielä luututa lattiat...[/color]
[color=royalblue]Eilen imuroidessa maha meni ihan kovaksi vähäksi aikaa, kai taas sellainen harjoitussuppari? Ei kyllä kipuillut eikä muutenkaan, hassu tunne vaan kun veti ihan kovaksi. Kuinka nää on yleisiä näillä viikoilla ja onko ne tästä eteenpäin sitten mukana kuvoissa koko ajan? Onko niistä mitään haittaa jos ei oo kipuja? Mulla ei tuu liikkuessa ollenkaan, kaks kertaa tullt nyt selvästi, imuroidessa ja yhdesti pitkän automatkan jälkeen... Valaiskaa mua noviisia! :)[/color]
[color=seagreen][b]Kataya[/b], mä en valitettavasti tuon enempää muista tuosta Hiidenvirrasta...kantsii varmaan kattoa sitä uusintaa lauantaina, niin voi palautua mieleen. Mukava tosiaan että meitä on maantieteellisesti näinkin laajalta alueelta, aika tasaisesti ympäri Suomea (+Ruotsista Ardisia, oliko muita?). Mulla tulee ikävä E-Pohjanmaalle, kun nuo kaks alko puhumaan tuota murretta... ;) Mulla on kavereita Nurmossa ja S-joella. Ai niin, Maria, mun kaveri oli muuten kesän lääkärinä Lapuan tk:ssa ja taitaa tehdä talvellakin muutamia viikonloppuja siellä. Onko teillä tosiaan viikonloppuisinkin tk-päivystys? Et ei tartte mennä S-joelle?[/color]
[color=royalblue]terkuin Sinda & Nipsu rv 19+5 (jee jee, ylihuomenna tasan 20!!)[/color]
sinda75:
[color=royalblue][b]Maria-79!![/b], kuule nyt ei mun työnteosta tuu yhtään mitään kun sää laitoit sen autopelin linkin tänne, senkin...! ;) Kyllä jää koukkuun, voi surkeus... Mulla on niin huono itsekuri, että vaikea lopettaa. Mutta onneksi tulu " pakollisia" työhommia....heh[/color]
[b]sorii...:D[/b]
Mulla on kavereita Nurmossa ja S-joella. Ai niin, Maria, mun kaveri oli muuten kesän lääkärinä Lapuan tk:ssa ja taitaa tehdä talvellakin muutamia viikonloppuja siellä. Onko teillä tosiaan viikonloppuisinkin tk-päivystys? Et ei tartte mennä S-joelle?[/color][b]hmmm... en oo nyt hetkeen ollu asiakkaana,onneksi.. Mutta taitaa olla sit sun kaveri,joka pisti mun isälle piikkiä selkään,tai vissii pakaraan selän takia,isä kehui mukavaksi :) ja se on paljon se!!
Mä en itseasiassa tuosta nyky päivystyksestä tiiä,kait se on ihan tääl,eikä s-joella..kai...[/b]
[color=red] Kävin nyt tuolla yahoossa luomassa profiilin, mutta ainakin tässä vaiheessa homma vaikuttaa vähän sekavalta. Noh, josko se siitä selkenisi pikkuhiljaa..
Jeps, täytyy katsoa se Hiidenvirta
eli toi hiidenvirta alkaa siis tänää.. pitää katsoo,jos ehtii,en muista sitä ollenkaan,mut mä oonkin ollu sillon niin pieni...
Mistä sä googletit sen tänään alkavaksi? Mäkin innostuin, mutta löysin vaan että se olis tiistaina ja uusinta sunnuntaina (ei siis lauantaina) klo 17.00.
http://www.yle.fi/teema/sarjat/toiveuusintasarjat/
[b]Taneli[/b], se dokkari
Totuus Omega 3:sta
tulee näemmä tänään Yle Teemalta uusintana, melk omyöhään tosin.
Sinda
[color=aquamarine]Vähän oli pinoa eilen, en ihan tarkkaan kaikkia jaksanut edes lukea. Munkin pitää kokeilla noita värejä kun kerran kaikki muutkin :-) Pitääkö se väri jotenkin lopettaakin...
[color=magenta]Ollaan esikoisen kanssa menossa Peijakseen astmakontrolliin. Piti olla jo kesäkuussa, mutta yllättäen ajan sai vasta nyt, vaikka lähete oli jo huhtikuussa. Maaliskuussa tekivät astmadiagnoosin Jorvissa ja nyt pitäisi kattoa että pitääkö paikkansa. Itse olen sitä mieltä että saa oireita vaan kun tulee joku flunssainfektio, en usko että tarvitaan jatkuvaa lääkitystä. No katsotaan mitä lekuri sanoo...
[color=coral3]Klamydian testaamisesta. Multa se kyllä otettiin ekan lääkärinkäynnin yhteydessä. Ainakin kortissa on U tai V-klam neg. 31.5.06 Luullakseni ihan rutiinia täällä Vantaalla.
[color=burlywood]Sorry nyt en jaksa tota eilistä pinoa kommentoida sen enempää. Toi häntäluun kipu tietty voi olla niitä kohdun kasvuun liittyviä, on vaan kurja tehdä istumatyötä :-(
[color=darkorange]( . ) heräsin taas selältäni eikä ollut mitenkään huono olo, jännä kun hereillä ollessa ei voi olla selällään oikeestaan yhtään. Toivottavasti ei siitä nyt haittaa ole. Muuten olo kuten ennen.
[color=palegreen3]Eipä sen kummempia, saas nähdä tuliko tästä värillistä vai ei :-). Hauskaa loppukesän päivää!
Mirabella ja Albert rv 22+3