Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastaeronneet tai melkein! Miltä tuntuu nähdä puoliso toisen kanssa?

Vierailija
06.10.2014 |

Lakkaako se ikinä sattumasta? Olemme muuttaneet erillemme mutta tapaamme jatkuvasti. Seksi jatkuu edelleen. Olen nähnyt mieheni toisen naisen/naisten kanssa halailemassa ja se tuntuu pahalta. Sattuu. Mies ei välitä miltä minusta tuntuu vaan tuo naamani eteen muita. Mustasukkaisuus, kateus ja surullisuus nousevat pintaan.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan satu tai koske. Lähinnä alussa hämmästytti, miten mies löysikin kylän kamalimman akan rinnalleen. Sen jälkeen totesin että on olemassa ihmisiä jotka ansaitsevat toisensa, kohautin olkia ja olen jatkanut matkaani kuten siihenkin asti jo jatkanut kun ex tuon naisensa löysi. 

Ex luulee edelleen että mä seuraan mitä se tekee ja missä kulkee. Ja kun mua ei voisi vähempää kiinnostaa :)

Vierailija
2/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin kunnolla, myös emotionaalisesti puolen vuoden keskustelun jälkeen. Eli ei tunnu miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/41 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero se sellainen on, jos sen jälkeen pitäisi jatkaa yksiavioista suhdetta exän kanssa?

Vierailija
7/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuon uuden kumppanin näkeminen vahvistaa käsitystäni eropäätöksestä oikeana ratkaisuna. Ei tule mieleen katua vaan oli ilmiselvästi onnistunut päätös, kun on johtanut jo uuteen (toivottavasti parempaan) suhteeseen.

Vierailija
8/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, miltä TUNTUU nähdä puoliso toisen kanssa? En, mitä saa tehdä.
Ap

Vierailija
9/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 08:43"]Mulla tuon uuden kumppanin näkeminen vahvistaa käsitystäni eropäätöksestä oikeana ratkaisuna. Ei tule mieleen katua vaan oli ilmiselvästi onnistunut päätös, kun on johtanut jo uuteen (toivottavasti parempaan) suhteeseen.
[/quote]

Ei välttämättä suhteeseen vaan ihan illanviettoon.
Ap

Vierailija
10/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette eronneet ja muuttaneet erilleen, niin ehkä kannattaisi se seksisuhdekin päättää. Sulla varmaan tunteet pysyy niin kauan kuin seksiäkin on, joten jos haluat päästä tästä yli, suosittelen ihan oikeaa eroa, niin että seksiä ei harrasteta. Varsinkin, jos miehellä on joku muukin, niin satutat vain itseäsi, jos et päästä irti.

Vierailija
12/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaltahan se naisesta tuntuu. Miehellehän tuo on varmaan ideaali tilanne, exältä saa seksiä ja samalla voi katsella jo uutta naista.

Vierailija
13/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka erosta olisikin aikaa se tuntuu todella pahalta. Ja vaikka itsellä olisikin jo uusi kumppani jonka kanssa on onnellinen nii se sattuu silti. Ainakin omalla kohdallani on näin.

Vierailija
14/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä että se seksi poikki ja heti. Samoin turhat tapaamiset, ainakin hetkeksi. Ette te pysty (tai ainakaan sinä) olemaan kavereita ainakaan ennen kuin kovimmat tunteet eivät ole kuolleet, eivätkä ne pääse kuolemaan jos harrastatte seksiä ja tapaatte jatkuvasti. Ihan helvetillisen vaikeaa se on, tiedän, mutta aika ja etäisyys on oikeasti ainoa mikä tuossa tilanteessa parantaa. Sinun täytyy nyt rakastaa itseäsi sen verran, että otat mieheen etäisyyttä.

Vierailija
15/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, eksäni petti nyksäänsä eksänsä (eli mun) kanssa vaikka kuinka pitkään eron jälkeen. Niin kauan kuin seksiä oli, oli molemmilla tunteet vielä mukana emmekä osanneet irrottaa toisistamme. Sitten tapasin uuden miehen ja eksä jäi kuin nalli kalliolle. Aika nopeasti sitten kuitenkin unohtui kun seksi loppui. Eli lopettakaa se tapailu ja seksi. Pahalta se tuntui molemmista nähdä toinen uuden kanssa, mutta siihen auttoi muutto toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
16/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sanonut että meidän rakkaus ja seksi jatkuu aina eikä kukaan nainen voi sitä häneltä kieltää. Hän ei halua uutta suhdetta vaan hauskanpitoa.
Ap

Vierailija
17/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:50"]Mies on sanonut että meidän rakkaus ja seksi jatkuu aina eikä kukaan nainen voi sitä häneltä kieltää. Hän ei halua uutta suhdetta vaan hauskanpitoa.
Ap
[/quote]
Eli haluaa pitää sinut varalla ja samalla voi sitten pitää sitä hauskaa muualla.

Vierailija
18/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:50"]Mies on sanonut että meidän rakkaus ja seksi jatkuu aina eikä kukaan nainen voi sitä häneltä kieltää. Hän ei halua uutta suhdetta vaan hauskanpitoa.
Ap
[/quote]
Ja sinä suostut tohon?

Vierailija
19/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse yli miehestä eikä mies minusta. Yhdessäkään ei voida olla.
Ap

Vierailija
20/41 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, olen onnellinen että hän löysi rinnalleen ihmisen joka sopii hänelle paremmin kuin minä :) Hän on myös onnellinen minun puolestani ja viikonloppuna tulevat uuden tyttöystävänsä kanssa illalliselle. On varmaan sanomattakin selvää että päätimme suhteemme yhteisymmärryksessä ja oikeasti erilleen kasvaneina, ystävinä? :)