Vastaeronneet tai melkein! Miltä tuntuu nähdä puoliso toisen kanssa?
Lakkaako se ikinä sattumasta? Olemme muuttaneet erillemme mutta tapaamme jatkuvasti. Seksi jatkuu edelleen. Olen nähnyt mieheni toisen naisen/naisten kanssa halailemassa ja se tuntuu pahalta. Sattuu. Mies ei välitä miltä minusta tuntuu vaan tuo naamani eteen muita. Mustasukkaisuus, kateus ja surullisuus nousevat pintaan.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:06"]
En pääse yli miehestä eikä mies minusta. Yhdessäkään ei voida olla. Ap
[/quote]
no mitä sitten ruikutat?
[/quote]
Ruikutan? Kysyin miltä muista tuntuu kys. tilanne. Vastasitko kysymykseeni?
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:06"] En pääse yli miehestä eikä mies minusta. Yhdessäkään ei voida olla. Ap [/quote] no mitä sitten ruikutat? [/quote] Ruikutan? Kysyin miltä muista tuntuu kys. tilanne. Vastasitko kysymykseeni? Ap
[/quote]
Vitun tunari, tämä on KESKUSTELUpalsta. Et voi vain tilata määrättyä aihetta, vaan aloituksen on tarkoitus aiheuttaa vastaajissa keskustelua. Mene vaikka siä exääsi nusaamaan kun noin ärsyttävä olet. :)
Ootpa heikko ja sinisilmäinen. Oman kuoppasi olet kaivanut.
Mun exällä oli muutama päivä sen jälkeen kun vein eropaperit toinen nainen. Eipä juuri tuntunu miltään, kai he sitten oli tapaillut jo ennen eroakin. Rakkaus vaan kuoli suhteessa kauan sitten ja jo vuosia toivoin että miesi olisi löytänyt jonkun toisen. Lopuksi minä sitten vein eropaperit. Nyt meillä molemmilla on uusi suhde.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:50"]Mies on sanonut että meidän rakkaus ja seksi jatkuu aina eikä kukaan nainen voi sitä häneltä kieltää. Hän ei halua uutta suhdetta vaan hauskanpitoa.
Ap
[/quote]Niinpä. Vain sinä voit sen kieltää.
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 17:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:06"] En pääse yli miehestä eikä mies minusta. Yhdessäkään ei voida olla. Ap [/quote] no mitä sitten ruikutat? [/quote] Ruikutan? Kysyin miltä muista tuntuu kys. tilanne. Vastasitko kysymykseeni? Ap
[/quote]
Vitun tunari, tämä on KESKUSTELUpalsta. Et voi vain tilata määrättyä aihetta, vaan aloituksen on tarkoitus aiheuttaa vastaajissa keskustelua. Mene vaikka siä exääsi nusaamaan kun noin ärsyttävä olet. :)
[/quote]
Tapana on keskustella aloituksen aiheesta.
Pahalta tuntuu. Mies jätti minut. Tulee ahdistava ja petetty olo jos näen miehen esim. baarissa koskettelevan jotain naista.
Kaksi kertaa olen eronnut, kaksi kertaa sanonut erotessa, että tämä oli nyt tässä, hymyillään kun tavataan, mutta ei muuta. Älä soita, älä tekstaa, älä ole missään yhteydessä. Molemmilla kerroilla olin itse jätetty osapuoli. Olisin todella molemmilla kerroilla halunnut jatkaa suhteessa, mutta näin pääsin eroon, onneksi. Luojan kiitos kuvioissa ei ollut lapsia. Nyt lujitat itsesi nainen - ethän sä pääse muuten ikinä elämässä eteenpäin!
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 09:43"]Jos olette eronneet ja muuttaneet erilleen, niin ehkä kannattaisi se seksisuhdekin päättää. Sulla varmaan tunteet pysyy niin kauan kuin seksiäkin on, joten jos haluat päästä tästä yli, suosittelen ihan oikeaa eroa, niin että seksiä ei harrasteta. Varsinkin, jos miehellä on joku muukin, niin satutat vain itseäsi, jos et päästä irti.
[/quote]
Mun exän näin samana päivänä eron jälkeen jonkun baariakan kanssa kaulailemassa. Kuulin myös yhteisten kavereiden kautta exäni olleen muutamalla naikkosella yötä (baarista löydettyjä). Mut kyllä kellot käänty kun mies kuuli että itekkin pidin hauskaa toisen miehen kanssa sit myöhemmin. Takasin vonkaaminen ei oo loppunut vieläkään vaikka erosta kohta puol vuotta...
[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 21:15"]
Ei todellakaan satu tai koske. Lähinnä alussa hämmästytti, miten mies löysikin kylän kamalimman akan rinnalleen. Sen jälkeen totesin että on olemassa ihmisiä jotka ansaitsevat toisensa, kohautin olkia ja olen jatkanut matkaani kuten siihenkin asti jo jatkanut kun ex tuon naisensa löysi.
Ex luulee edelleen että mä seuraan mitä se tekee ja missä kulkee. Ja kun mua ei voisi vähempää kiinnostaa :)
[/quote]
Ei voi olla totta! Mulla ihan samalla lailla :)
Mun eropäätös exästä johtui siitä että kyllästyin sen alatyyliseen elämään, pikkusikailuun ja kaljankittaamiseen. Ja kun hän on löytänyt rinnalleen ihmisen joka on samantyylinen ja silittää päätä sen sijaan että käskisi ryhdistäytyä niin sanonpa että säälittää ja surettaa lähinnä. Jos lapsia ei olisi niin se olis ollu So long, Sucker jo kauan aikaa sitten.
Siinä on minun tarinani :)
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2074410-yhteen-vai-eroon/
Käy sääliksi hänen nykyistä kumppaniaan. Toivottavasti selviää miehen alkoholiin menevä ja väkivaltainen luonne, ennen kuin nainen on raskaana tai menevät naimisiin.
Tekisi mieli varoittaa tätä naista, mutta se tuntuisi tunkeilevalta. Tokihan ihmiset voi muuttua, mutta 10 vuotta sen miehen kanssa eläneenä pidän sitä erittäin epätodennäköisenä.
Up