Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasiko synnytys seksielämäsi? Miten jaksat asian kanssa?

Vierailija
05.10.2014 |

Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:51"]

Minustakin on tullut synnytysten jälkeen herkempi. Seksi tunuu paljon paremmalta kuin ennen synnytyksiä. MUTTA meillä on molempien raskauksien jälkeen ollut tällainen ongelma. Käytössä on kondomi, kun minipillerit ei vain sovi minulle, mies sanoi niitä 100% ehkäisyksi. Ensimmäiset pari kuukautta seksi sujuu kondomilla hyvin, mutta sitten mies alkaa tuskailemaan, kun kondomit kiristää ja puristaa (ihan yhtäkkiä) ja sitten hän ei enää tulekaan, vaikka jyystäis päivän. Minä turhaudun ja koko homma menee suorittamiseksi. Asiasta on puhuttu joka kerta, mutta siitä huolimatta mies aloittaa tämän asian lietsomisen jo ennen yhdyntää, no sinnehän se jo jää korvien väliin koko asia seksin ajaksi kun ajattelee että ahdistaa kumminkin. Nyt meillä vauva 4kk ja tämä ongelma on tullut taas pinnalle kaksi viikkoa sitten. Mies kyllä saa runkkaamalla ym. Mutta itse en halua keskeytettyä koska olen menossa sterilisaatioon ja en tahdo mitään vahinkoraskauksia. Täytyy siis tyytyä siihen asti muuhun kuin yhdyntään. Mutta kyllähän tämä molempiin vaikuttaa.

[/quote]

Voimia - tyhmä mies. Oletko varma, ettet halua lasta vielä jonkun toisen miehen kanssa, kun menet sterilisaatioon. Anteeksi tämä kommenttin, mutta en voi käsittää miestäsi. Minäkään en ole käyttänyt pillereitä ikinä, kondomi ollut käytössä 20 vuotta. Miehellä ei ole ollut ongelmia tulla koskaan, tosiaankaan..

[/quote]

Jep jep. Mullakin oli tyttöystävä joka sai aina pelkästä yhdynnästä ja nopeesti. Eli kaikki naiset ketkä ei pelkässä yhdynnässä saa on vaan tyhmiä. Ihmisethän ei voi olla erilaisia.

Vierailija
42/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi. Vaimoa ei enää kiinnosta seksi, kun lapsiluku on täynnä. Näin meitä miehiä viedään, kuin pässiä narusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi alkuun pahasti. Olin traumatisoitunut, masentunut ja jokapaikkakipeä pitkään, kai kuukausia. Mutta kyllä se siitä ajallaan, kun antoi itselle aikaa. Nykyisin ei sinänsä ole mitään pilallemenneen seksielämän tunnetta muuten, kuin että se ei lapsiperheessä ole niin helppoa aina toteuttaa. Usein ollaan molemmat väsyneitä yms. Seksi silloin kun harrastetaan on ihan yhtä hyvää.

Sain 2. asteen repeämät, imukuppi ym, jonkun aikaa oli aika kipeä alue toisessa häpyhuulessa, tuntui väljältä kuukausia. Vuosi sanoisinko, meni ihan kaikkiaan. Ei se ihme sen mankelin läpi. Monella voi palautua nopeamminkin.

Vierailija
44/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut orgasmia sen jälkeen kun aloin odottaa esikoista. Klitta tuntuu ihan yliherkältä ja sitten kun lähelle pääsee niin ei voi enää edes kuvitella koskevansa kun se tuntuu niin pahalta.

Vierailija
45/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi alakautta synnytetty iso lapsi. Imukupilla ulos, väliliha jouduttiin leikkaamaan. Imetysaikana olin kuiva kuin sahara. Mutta sen jälkeen seksi on tuntunut fyysisesti paremmalta kuin koskaan ennen. Myulla oli aiemmin  vulvodynian oireita, pahojakin, ja olin pitkään hermokipulääkityksellä. Raskauden ja synnytyksen jälkeen ei ole enää ollut mitään oireita. Toivottavasti tilanne on yhtä hyvä myös toisen lapsen jälkeen. Sitähän ei oikein voi ennakoida kenen kohdalle ne pahat repeämät osuu.

Vierailija
46/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena näille "lapsellinen mies kun ei kondomilla meinaa tulla, kyllä mun mies vaan tulee", että kyllä se voi olla ihan oikeasti se tilanne. Itselläni on ihana mies, joka ei todella valita ja pikemminkin vaatii kondomin käyttöä kun hänestä ei ole reilua, että minä huolehdin ehkäisystä hormonein. Nyt ollaan siirrytty kondomeihin ja kyllä sitä huomaa seksin laadussa muutoksen. Hän ei vaan meinaa tulla eikä tuntuma ole hänelle samanlainen. Ei valita sitten yhtään. Mutta minä huomaan ja minua haittaa. Edellistä miestä taasen ei haitannut kondomi mitenkään erityisesti ja yhtä hyvin pystyi tulemaan sen kanssa. Eli tässäkin on eroja miehissä.

Vierailija
47/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 15:16"]

Minustakin on tullut synnytysten jälkeen herkempi. Seksi tunuu paljon paremmalta kuin ennen synnytyksiä. MUTTA meillä on molempien raskauksien jälkeen ollut tällainen ongelma. Käytössä on kondomi, kun minipillerit ei vain sovi minulle, mies sanoi niitä 100% ehkäisyksi. Ensimmäiset pari kuukautta seksi sujuu kondomilla hyvin, mutta sitten mies alkaa tuskailemaan, kun kondomit kiristää ja puristaa (ihan yhtäkkiä) ja sitten hän ei enää tulekaan, vaikka jyystäis päivän. Minä turhaudun ja koko homma menee suorittamiseksi. Asiasta on puhuttu joka kerta, mutta siitä huolimatta mies aloittaa tämän asian lietsomisen jo ennen yhdyntää, no sinnehän se jo jää korvien väliin koko asia seksin ajaksi kun ajattelee että ahdistaa kumminkin. Nyt meillä vauva 4kk ja tämä ongelma on tullut taas pinnalle kaksi viikkoa sitten. Mies kyllä saa runkkaamalla ym. Mutta itse en halua keskeytettyä koska olen menossa sterilisaatioon ja en tahdo mitään vahinkoraskauksia. Täytyy siis tyytyä siihen asti muuhun kuin yhdyntään. Mutta kyllähän tämä molempiin vaikuttaa.

[/quote]

Voimia - tyhmä mies. Oletko varma, ettet halua lasta vielä jonkun toisen miehen kanssa, kun menet sterilisaatioon. Anteeksi tämä kommenttin, mutta en voi käsittää miestäsi. Minäkään en ole käyttänyt pillereitä ikinä, kondomi ollut käytössä 20 vuotta. Miehellä ei ole ollut ongelmia tulla koskaan, tosiaankaan..

[/quote]

Jep jep. Mullakin oli tyttöystävä joka sai aina pelkästä yhdynnästä ja nopeesti. Eli kaikki naiset ketkä ei pelkässä yhdynnässä saa on vaan tyhmiä. Ihmisethän ei voi olla erilaisia.

[/quote]

No olen varma etten halua toiselle miehelle lapsia, enkä halua toista miestäkään. Kun paketti on kuitenkin kaikkinensa muuten kunnossa, mies on hyvä mies ja isä. Eihän kaikki voi aina olla täydellistä. Seksi sujuu varmasti taas entiseen tapaan, kun päästään kortsuista eroon. Enkä nyt miestäni tyhmäksi tämän asian vuoksi soimaisi, mies vain kehittää jossain vaiheessa kortsusta suuremman ongelman kuin mitä se on. Ja kyllä tiedän että kortsu heikentää tuntoa, mutta sitä en oikein usko, että se ykskaks vie kaiken tunnon, jos viikkoa/kahta kuukautta aikaisemmin ei ole mitään ongelmaa.

Mutta aikansa kutakin. Muuten suhteessa on kaikki hyvin. Harrastetaan seksiä sitten ilman yhdyntää. Sterilisaatio tapahtuu vielä tämän vuoden aikana.

Vierailija
48/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huonontunut tai parantunut.

Vierailija
49/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onpa lapsellinen mies. Voimia sulle kestää tilannetta.

Vierailija
50/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen voi yhdyntä tehdä kipeää vuodenkin päästä, varsinkin jos imettää. Ostakaa ja käyttäkää liukkaria. Se on muutenkin mukavaa hyväilyssä jne.

Vierailija
51/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys pilaa ihan jokaisen naisen alapään. Yök.

Vierailija
52/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:48"]

Huononsi, mutta toivon, että vielä helpottaisi. Yhdynnässä täytyy olla varovaisempi ja usein jälkikäteen kipuja. Synnytyksestä reilu vuosi, tosin olen jo uudestaan raskaana, että en tiedä minkä verran se heikentää. Varmaan lisää noita jälkikipuja. Kyllä harmittaa ja masentaa, mutta olen vielä toiveikas. Kokonaan ei pilannut, sillä pystyn kyllä nauttimaan seksistä. Kaiholla vaan muistelen, kun sai jyystää kunnolla eikä varoa...

[/quote]

Tässä vasta-argumentti sille, jonka mukaan ihmiset eivät hankkisi useampia lapsia, jos raskaudesta ja synnytyksestä jäisi vaivoja. -5

Vierailija
53/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
54/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:03"]

Synnytys pilaa ihan jokaisen naisen alapään. Yök.

[/quote]No eipä pilaa. Tyhmä olet. Huoh.

Vierailija
55/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilannut. Yhä harrastetaan lähes päivittäin, ainakin useamman kerran viikossa. Tietysti pilasi noin 3-4 viikoksi synnytyksen jälkeen kun piti sotavammoja parannella. Kaksi lasta.

Vierailija
56/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalta kantiltani paransi, kun ei tarvitse enää siihen touhuun ryhtyä. Ärsyttää vaan ukon jatkuva vonkaaminen.

Vierailija
57/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 12:39"]Ei pilannut. Yhä harrastetaan lähes päivittäin, ainakin useamman kerran viikossa. Tietysti pilasi noin 3-4 viikoksi synnytyksen jälkeen kun piti sotavammoja parannella. Kaksi lasta.
[/quote]

Ja imetin ekaa vuoden, osittain raskaana, nyt imetän toista. Mulla kuivuutta kestänyt synnytyksen jälkeen ehkä tuon kuukauden verran eli nopeasti palautunut. Raskaana ollessa olen vaan entistä himokkaampi.

Vierailija
58/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:31"]Miten elää sen katkeruuden kanssa, jos tuo niinkin ihana asia kuin lapsen saaminen, pilaa yhden osa-alueen elämässä loppuelämäksi? Ap   [/quote] Niin onko sulla ap pilannut, vai pelkäätkö että pilaa?

[/quote]

No synnytyksestä reilu vuosi aikaa, ja seksiä on ollut sen jälkeen noin 6-8 kertaa. Viimeksi kesäkuussa. Ei kovin hyvin mene siis. Suostuin yhdyntään vasta 6 kk synnytyksestä. Itsetunto on mennyt joten ei kiinnosta seksi yhtään. Mies ei kosketa tai halaa, joskus hätäinen pusu hyvästiksi.

Ap

Vierailija
59/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
60/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:30"]

Ei tietenkään, ei nyt tarvitaan enää mitään seksielämää. Minulla on jo lapsi.

[/quote]

Saatko lapsesta orkkuja tai muuta seksuaalista nautintoa? Hyh sinua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi