Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilasiko synnytys seksielämäsi? Miten jaksat asian kanssa?

Vierailija
05.10.2014 |

Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:38"]

Ei kai tuo nyt mikään kovin yleinen seuraus lapsen saannista on? tuskin ihmiset lisääntyisivät, ainakaan useammin kuin kerran jos jokaisella tapahtuisi lopullinen tuhoutuminen sen seurauksena...?

[/quote]

Lopullinen tuhoutuminen? Ei varmastikaan kovin yleistä. Seksielämän heikentyminen on sen sijaan verraten yleistä. Useimmat tottuvat siihen, eikä seksuaalisuus ole ylipäätään kaikille kovin tärkeä asia. Harva tietenkään toivoo kenenkään seksielämän kärsivän, mutta olisi epärehellistä väittää aloittajalle, ettei niin voisi käydä. Jos haluaa ottaa riskin, se kannattaa tehdä tietoisesti. -5

[/quote]

Juu, eiköhän jokainen av:lla vieraileva tiedä, että lapsen saanti tuhoaa pillun, vatsanahan ja rinnat, siinä samalla myös parisuhteen. Jännä ettei olla koko ihmiskunta kuoltu sukupuuttoon.

Vierailija
22/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:38"]

Ei kai tuo nyt mikään kovin yleinen seuraus lapsen saannista on? tuskin ihmiset lisääntyisivät, ainakaan useammin kuin kerran jos jokaisella tapahtuisi lopullinen tuhoutuminen sen seurauksena...?

[/quote]

Lopullinen tuhoutuminen? Ei varmastikaan kovin yleistä. Seksielämän heikentyminen on sen sijaan verraten yleistä. Useimmat tottuvat siihen, eikä seksuaalisuus ole ylipäätään kaikille kovin tärkeä asia. Harva tietenkään toivoo kenenkään seksielämän kärsivän, mutta olisi epärehellistä väittää aloittajalle, ettei niin voisi käydä. Jos haluaa ottaa riskin, se kannattaa tehdä tietoisesti. -5

[/quote]

Juu, eiköhän jokainen av:lla vieraileva tiedä, että lapsen saanti tuhoaa pillun, vatsanahan ja rinnat, siinä samalla myös parisuhteen. Jännä ettei olla koko ihmiskunta kuoltu sukupuuttoon.

[/quote]

Taidat nyt lukea tahallasi väärin. -5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilannut. Aivan samalta tuntuu kuin ennen synnytystäkin. Tietenkään heti synnytyksen jälkeen ei ruveta heti paneskelemaan, vaan annetaan paikkojen palautua. Mies oli kovasti vonkaamassa, mutta suostuin vasta jälkitarkastuksen jälkeen, olisiko ollut kuutisen viikkoa. Tästä on jo 18 vuotta, ja seksielämä on edelleen samanlaista kuin aina ennenkin. Ei ole miehenkään into mihinkään laantunut, vaikka jo vähitellen sitä toivoisinkin.

Vierailija
24/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä - valitettavasti - vaimon seksuaalisuus kuoli totaalisesti lapsen saamisen jälkeen. Nyt aikaa siitä on jo viisi vuotta eikä mitään käännettä tule tapahtumaan. Romantiikka kyllä on ja kahdenkeskistä aikaa yms., mutta hän ei siedä mitään fyysistä kosketusta eikä halua edes näyttäytyä alasti.

Ikävää että vaimo on nyt helvetin mustasukkainen, koska pelkää koko ajan, että lähden vieraisiin tai käyn niissä. Siksi omat menot on täysin pannassa, ettei mene suhdekin.

Vierailija
25/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan huonontunut!!!

Vierailija
26/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa paransi sitä. Sain ekan orkunkin yhdynnässä vasta kun olin synnyttänyt yhdesti ja odotin toista lasta. Nykyisin saan orkun tosi helposti.

Vierailija
27/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
28/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:15"]

Meillä - valitettavasti - vaimon seksuaalisuus kuoli totaalisesti lapsen saamisen jälkeen. Nyt aikaa siitä on jo viisi vuotta eikä mitään käännettä tule tapahtumaan. Romantiikka kyllä on ja kahdenkeskistä aikaa yms., mutta hän ei siedä mitään fyysistä kosketusta eikä halua edes näyttäytyä alasti.

Ikävää että vaimo on nyt helvetin mustasukkainen, koska pelkää koko ajan, että lähden vieraisiin tai käyn niissä. Siksi omat menot on täysin pannassa, ettei mene suhdekin.

[/quote]

Miksi tyydyt tuollaiseen? -5

Vierailija
29/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:37"]

[/quote]

Kuulostaa että teillä on parisuhde rempallaan, ei pelkkä seksielämä. Suosittelen terapiaa, asialle kannattaa tehdä jotakin nopeasti.

Vierailija
30/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ja sopeutumista vaatii ainakin multa seksin harrastamiseen tottuminen, koska paikat ei vielä ole ennallaan. Palautuminen voi viedä vuosia, mutta kyllä aion tässä odotellessakin toimeen tulla. Täytyy vaan tutustua itseensä uudestaan ja hyväksyä se, että asiat muuttuvat monelta osin jonkun verran äidiksi ja myös isäksi tullessa. Sen näkee vasta sitten, kuinka paljon muuttuvat, mutta hyvä että kumpikin ovat asiaan vähän varautuneita. Kyllä se kroppa siitä palautuu, vaikkei täysin samanlaiseksi, niin hyvin kuitenkin. Ja lapsi kasvaa. Lantionpohjalihakset treeniin ja liukkari käyttöön alkuun, ainakin imetyksen aikana.

Vierailija
31/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli herkempi. Helpommin nautinnon huippuun :) Ei ole mies valittanut vaikka ollaan jo monta synnytetty.

Vierailija
32/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole huoletta, mikäli et repeä perseestä napaan niin se seksi vaan paranee. Pari ekaa kertaa tuntuu samalta kuin viskaisi patongin olohuoneeseen mutta palautumisen jälkeen seksi on vain parempaa :)

Vierailija
33/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pilannut yhtään. Paransi vain. 

Vierailija
34/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huononsi, mutta toivon, että vielä helpottaisi. Yhdynnässä täytyy olla varovaisempi ja usein jälkikäteen kipuja. Synnytyksestä reilu vuosi, tosin olen jo uudestaan raskaana, että en tiedä minkä verran se heikentää. Varmaan lisää noita jälkikipuja. Kyllä harmittaa ja masentaa, mutta olen vielä toiveikas. Kokonaan ei pilannut, sillä pystyn kyllä nauttimaan seksistä. Kaiholla vaan muistelen, kun sai jyystää kunnolla eikä varoa...

Vierailija
35/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on tullut synnytysten jälkeen herkempi. Seksi tunuu paljon paremmalta kuin ennen synnytyksiä. MUTTA meillä on molempien raskauksien jälkeen ollut tällainen ongelma. Käytössä on kondomi, kun minipillerit ei vain sovi minulle, mies sanoi niitä 100% ehkäisyksi. Ensimmäiset pari kuukautta seksi sujuu kondomilla hyvin, mutta sitten mies alkaa tuskailemaan, kun kondomit kiristää ja puristaa (ihan yhtäkkiä) ja sitten hän ei enää tulekaan, vaikka jyystäis päivän. Minä turhaudun ja koko homma menee suorittamiseksi. Asiasta on puhuttu joka kerta, mutta siitä huolimatta mies aloittaa tämän asian lietsomisen jo ennen yhdyntää, no sinnehän se jo jää korvien väliin koko asia seksin ajaksi kun ajattelee että ahdistaa kumminkin. Nyt meillä vauva 4kk ja tämä ongelma on tullut taas pinnalle kaksi viikkoa sitten. Mies kyllä saa runkkaamalla ym. Mutta itse en halua keskeytettyä koska olen menossa sterilisaatioon ja en tahdo mitään vahinkoraskauksia. Täytyy siis tyytyä siihen asti muuhun kuin yhdyntään. Mutta kyllähän tämä molempiin vaikuttaa.

Vierailija
36/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:40"]

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:37"]

[/quote]

Kuulostaa että teillä on parisuhde rempallaan, ei pelkkä seksielämä. Suosittelen terapiaa, asialle kannattaa tehdä jotakin nopeasti.

[/quote]

Minä olisin tehnyt jo ja teinkin itse vastaavassa tilanteessa. Tosin terapia ei ollut se mun juttu.

Vierailija
37/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 11:51"]

Minustakin on tullut synnytysten jälkeen herkempi. Seksi tunuu paljon paremmalta kuin ennen synnytyksiä. MUTTA meillä on molempien raskauksien jälkeen ollut tällainen ongelma. Käytössä on kondomi, kun minipillerit ei vain sovi minulle, mies sanoi niitä 100% ehkäisyksi. Ensimmäiset pari kuukautta seksi sujuu kondomilla hyvin, mutta sitten mies alkaa tuskailemaan, kun kondomit kiristää ja puristaa (ihan yhtäkkiä) ja sitten hän ei enää tulekaan, vaikka jyystäis päivän. Minä turhaudun ja koko homma menee suorittamiseksi. Asiasta on puhuttu joka kerta, mutta siitä huolimatta mies aloittaa tämän asian lietsomisen jo ennen yhdyntää, no sinnehän se jo jää korvien väliin koko asia seksin ajaksi kun ajattelee että ahdistaa kumminkin. Nyt meillä vauva 4kk ja tämä ongelma on tullut taas pinnalle kaksi viikkoa sitten. Mies kyllä saa runkkaamalla ym. Mutta itse en halua keskeytettyä koska olen menossa sterilisaatioon ja en tahdo mitään vahinkoraskauksia. Täytyy siis tyytyä siihen asti muuhun kuin yhdyntään. Mutta kyllähän tämä molempiin vaikuttaa.

[/quote]

Voimia - tyhmä mies. Oletko varma, ettet halua lasta vielä jonkun toisen miehen kanssa, kun menet sterilisaatioon. Anteeksi tämä kommenttin, mutta en voi käsittää miestäsi. Minäkään en ole käyttänyt pillereitä ikinä, kondomi ollut käytössä 20 vuotta. Miehellä ei ole ollut ongelmia tulla koskaan, tosiaankaan..

Vierailija
38/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että toisilla seksielämä paranee mutta kaikilla ei niin valitettavasti käy. Itse sain ensimmäisessä synnytyksessä niin pahat repeämät että alapää ei ole enää tuntunut normaalilta sen jälkeen. Lääkärien mukaan kaikki näyttää olevan kunnossa mutta kun ei vaan ole. Mulla on alapää kipeä aina seksin jälkeen, ilmeisesti ne repeämäarvet jotenkin hankautuu. Ja mulla sitä arpea on välilihassa ja emättimen sisällä. Ei oo tunto sama ja tuskin palautuukaan. Katkera olen vaikka eihän tämä kenenkään vika ole. Ei paljon seksi huvita kun ei siitä saa mitään nautintoa.

Vierailija
39/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:31"]Miten elää sen katkeruuden kanssa, jos tuo niinkin ihana asia kuin lapsen saaminen, pilaa yhden osa-alueen elämässä loppuelämäksi?

Ap

[/quote] Meillä seksielämä vain parani entisestään! Kolme lasta, ja seksi parempaa kuin koskaan. Saan orgasmin vaivattomasti joka kerta, joskus useampia samalla kertaa.

Normaalit alatiesynnytykset takana, pieniä repeämiä tuli ensimmäisellä kerralla, kolmella seuraavalla ei mitään.

En tiedä mikä seksielämässä olisi huonontunut... Paitsi ihan aina ei voi nautiskella kun haluaisi.

Vierailija
40/70 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.10.2014 klo 10:29"]

Miksi pilaisi? Ainut jos repeää pahasti tai tapahtuu muuten joku "onnettomuus", mutta muuten? Itseni teki vapautuneeksi, mies kun oli synnytyksessä jo nähnyt KAIKEN, niin nyt voi estoitta naida napsuttaa ;)

[/quote]

Kyllä te naiset jaksatte kaikesta jännätä. Eiköhän mies ihan riittävästi näe jo suuseksiä antaessa. Mutta minkäs sitä peloilleen voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi