♥TORSTAITA SYYS04ÄIDIT♥
Kommentit (40)
Komppaan T@hteä, meillä on riittävästi lapsia.
Onnea Opemamma! Leannan sissin kuulumisia on ihana seurata!
Öttikselle iso lähetys myötätuntoa. Raskausajan vaikeimpiin päiviin valoksi: lähtölaskenta on alkanut.
Kukkuu, ja missä ne kuusiviivakahdeksan kättä höystettynä vieteritisseillä viipyvät? Kehittelytyölle olisi tilausta, täällä.
Aivan on ehtinyt ikävä tulla, kun kaikenlainen muu toiminta ja härdelli on häirinnyt pa-hasti palstailua. Eikä tätäkään vielä voi palstailuksi sanoa, kun tämän päivän pino on luettu, mutta pari edellistä päivää lukematta ja koko reissuviikon syysmammakuulumisetkin rästissä...hoooh!
ONNEA OPEMAMMA!! :))
Ihanaa, Leanna, että Sissi on voimissaan :) (Jos tyttö tosiaan tulee, joudutte ehkä antamaan ainakin toiseksi tai kolmanneksi etunimekseen Sissi..tai sitten Sisilia tai Sisse :)) Ja: Minulla oli Antsa mahassa jotenkin tyttö-olo. Sykekin tuntui tyttömäiseltä ja tuumailin, jotta sieltä tulee varmaas Tuuli-tyttö...Eipä tullut Tuuli... Esikoisen jotenkin tiesin heti olevan poika ja keskimmäisen ainakin toivoin kovasti olevan tyttö (ja niinhän tuo olikin).
Tervetuloa joukkoon Äitikuu! Kävimme iltapäivällä kaupassa minä, mies ja Antsa, eikä poika kertaakaan suostunut ottamaan kädestäni kiinni, vaan isin käsipuolessa oli taaperrettava. Kun mies lähti lähteissä autosta pois sisälle hakemaan jotain unohtunutta sai Antsa hysteerisen isi-isi-isi-kohtauksen, vaikka äiti todellakin oli autossa :(
Jotain geehommia, ei muistu mieleen ei...mutta jotain sentään: Antsan synttärilahja on vielä hämärän peitossa. Mahdollisesti joku autojuttu...Keskimmäiselle kävimme ostamassa lahjaksi kauniin keijukais-korurasian (täyttää tiistaina 7v, mutta synttärit pidetään sunnuntaina).
Kaikille kotiäideille jaksamista haasteellisessa hommassa, opiskelijoille tsemppiä puurtamiseen ja työstetyille (Aippa ja kump.) *väsynyt, mutta lämmin halaus*
No juu...
SaaMari♥
että me työssäkävijät, opiskelijat ja muuten kokopäiväisestä kanssakäymisestä estyneet emme ole irtisanoutuneet työyhteisöstämme. Me olemme ehkä ottaneet sivutyön ja ainakin minun rahapalkka siitä on toistaiseksi surkea, vaikka sivutyö työllistää tehokkaasti.
Enkeli, en muuten nyt voi enää siirtyä takariviin, kun on pakko olla samalla koneella. Ensi kurssilla täytynee muistaa asia:) Tosin sillon on paljon haastavampi kurssi tiedossa.
T: Ynis
Oli pakko pikalukea viikon pinot, kun tunsin olevani aivan pimennossa ;) Piti kovasti kommentoida, mutta -yllättäin? ;)- olen unohtanut kaiken muun, paitsi itseäni koskevan... Kiitos kaikille keskimmäisen opettajan lohkaisua kommentoineille ja tukea antaneille! Keskimmäinenhän tosiaan siis syö aivan hyvin, mutta opettaja kai kommentoi olemusta (tai luonnetta) yleensä. Kerroinpa tuosta äidillenikin ja arvatkaapa olivatko kommenttinsa kuin teidän? (hänellähän on siis ollut jo kohta parikymmentä vuotta anoreksiaa sairastava tytär<pikkusiskoni). Nooooh...Hän oli tutkiskellut keskimmäistä viikonlopun ja oli sitä mieltä, että tytöllä tosiaan voisi olla taipumusta, kun oli yhden kerran syönyt ruokaa vain hiukan (ei ollut pitänyt ruoasta). Kehotti ottamaan yhteyttä mahd. nopeasti lasten psykiatriin ja muistamaan, ettei saa tuputtaa ruokaa....
Väsyneenä täältä sekavin kommentein ja nukkumaan menossa..
Saamuska
Ihana kuitenkin huomata ettätäällä on vielä näikin paljon väkeä ja eloa!!
Pikku V.stäkin sananen. Huomenna mennään tutustumaa mahdolliseen perhepäivähoitopaikkaan,kunnallisella puolella sählättii oikein kunnolla,ensin meidänhakemus joutui hukkaan,sitten yhtä pph paikkaa tarjottiin,käytiin jo tutustumassakin kun se peruttiin,meni jollekin sisarusparille ja sitten tarjottiin paikkaa päiväkodissa,jossa on 4vakituista lasta ja koko muu ryhmävaihtuu koko ajan kun koostuu perhepäivähoitajien lapsista,jotka sijoitetaan kyseiseen päiväkotiin,jos ppht ovat lomilla tms.ja sijaintikin oli huono.
hoh,tämä paikkaolisi nyt sit yksityinen,kivan kuuloinen,hyvä sijainti,mutta heillä on kissa,sitä vaa mietinkun on tätä algeeriataipumusta......
V höpöttelee kovasti,paljo ymmärrettävää,paljon sellasta jonka vaan ätti ja isi ymmäsrää kuten: isin KONNA= tietysti isin peräkärry : ),mistä ihmeestä voi olla tuon keksinyt.
paljon ois kerrottavaa ja tekis mieli kommentoida......mutta lupan palailla linjoille.
Moenlaista hässäkkää on ollut,mutta J-kylässä viihdytään!!!!
tiivii ja kovasti kasvanut ISIN poika
Viikkon ollaan kohta oltu kotona. Tai lapset eivtä ole olleet tarhassa, minä olen välillä käynyt töissäkin. Olo on edelleen kipeä, mutta ehkä pahin on jo takana. Valma on ollut ihan sylilapsi ja nukahtaminen vaikeaa, joten tännekään en ole ehtinyt.
Työpaikkakin menee vaihtoon (vai sanoinko sen jo, ehkä se oli spostissa). Todella unelmaduuni ja vaikka vanhassa oli paljon hyvää tässä on kaikki paremmin. Ja mulle on sanottu, ettei kukaan tule kotoa hakemaan töihin. Mutta näin kuitenkin kävi :). Olen otettu ja ylpeä (kuka se kissan hännän nostasia, ellei kissa itse).
Pinoakin kahlasin, mutta vain vähän jäi mieleen: Leannan Sissi, T@hden lapsiluku, äitipohdonnat (myös työssäkäyvät äidin muistakaan oma-aika), unen puutteet (hyvää yötä!), Yniksen koulutus ja isomman tytön reippaus sairaalassa. Nämä nyt ainakin.
Ihana työkaveri antoi mulle läksiäislahjaksi terveyssuklaata: Fazerin uutta marjasuklaata :). Siinä on karpaloakin, ja sehän tehoaa tunnetusti virtsatietulehdukseen. SUosittelen, jos näin syksyllä tauti iskee. Oikeen harmittaa jättää hyvä työkaveri, kuukauden työskentelyn perusteella, yhteistyö sujui poikkeuksellisen hyvin.
Palataan pian (lupaan!)
PL
Kiitos sympatiasta päivähoitoasiassa. Nyt ei taas ahista, kun ollaan oltu kotona ja isovanhemmat ja hoitaja olleet meillä. En oikeen keksi mitään kunnon ratkaisua. Tarhan vaihto tuntuu liian risikiltä ja en usko että se onnistuu kovin helposti. Ja alueella on kasvatettu muidenkin tarhojen ryhmäkokoja. Pph tuntuu myös pahalta, kun on nähnyt monta yksityistäkin huonoa hoitajaa, joille en lapsiani jättäisi. Mistä ihmeestä löytäisi hyvän, joka olisi hyvä myös käytännössä. Mies on sitä mieltä, että katotaan nyt vielä ja huolehditaan, etteivät päivät ole pitkiä ja isovanhemmat pitävät vapaapäiviä lapsille. Olen ensi viikolla lomalla ja Valma saa totutella koko viikon uudestaan hoitoon.
Pile
Pilelle onnittelut uudesta työstä!
Kerrohan spostissa lisää?
Poitsulla illat menny taas hankaliksi :(
Taas oli varttia yli 10 ku hiljeni. Ja meidän sänkyyn... Mikä lie. Mur.
Enkeli, meillä on kans Sassan synttärit sunnuntaina :)
Mietin et mitä tekis. Kakku pakko tehdä, tai sit oon rohkee ja vetäsen Frödinget pöytään ;-) Sais kyllä kuulla lopun elämäänsä miehen yhdeltä veljeltä... Sit teen munattomia mokkapaloja ja sitä kaura-torttua. Karjalanpiirakoita ja ehkä pizzapaloja tms. Keksiä ja muita herkkuja... Onko joku löytäny munattomia-maidottomia raakapakaste-karjalanpiirakoita???? Tarttis... Tai jos Sassa ei söis ni sit ei olis väliä. Poitsulle alettu antaa tava-maitoo taas. Huh, helpottaa elämää. (P.s. illat vaikeutunu ennen tava-maidon palautusta)
Lahja-G: Sassa saa meiltä sen tramboliinin, jos loppuis tuo meidän sängyllä pomppiminen... Voi kun joku sukulainen kysyis toivetta ni kertoisin että sukkahousuja! Sassalla iso kasa kyllä, mutta kaikki 74-80cm!!! Et koko kasa on uusittava, ja sukkahousut on musta suhteessa sika-kalliita!!!!
Jos suuntais nukkuun, mies onki työjutussa edelleen. Mut väsyttää. Yleensähän mä kukun ku olen yksin, nyt ei jaksa... Tai alkaa tekee pakottavasti mieli herkkuja joihin en ole langennut; hyvä minä!
Kerppu
Huh huh Veetin nukuttaminen kesti 1 1/2 tuntia.Sitä ei ollenkaan huvittanut nukkua. Näin kauan ei oo nukahtaminen ennen kestänyt. Päikkäreille nukutin sitä tunnin ajan.
Leannalle ihanaa että sydänäänet kuuluivat.
Opemammalle ja koko perheelle onnittelut pikku prinssistä!
Mulla supisteli koko päivän, mutta ei kipeästi. Nyt sitten iltaa kohden supparit loppuivat kokonaan. Kyllä nää supistukset osaa olla raivostuttavia ja ikäviä.
BB. Viimeksi jäin siihne koukkuun. Nyt oon sitä katsonut, mutta vielä ei oo sellaista että pakko katsoa se.
Synttäritarjoiluista. En oo vielä kovin paljoa miettinyt. Ensin olin suunnitellut että pidetään veetin synttärit ja vauvan ristiäiset samaan aikaan. Ei jaksais kahtia juhlia järjestää kovin lyhyen ajan sisällä. Miehen sukulaiset ovat kuitenkin itse kutsuneet itsensä tänne silloin syyskuun viimeisenä viikonlopuna. En vaan tiedä miten niitä jaksan jos vauva syntyy lähempänä syyskuun puoliväliä.
Nyt ei taas muista mitä piti kirjoittaa.
Meen pikku hiljaa nukkumaan.
Öttis, Veeti ja masuasukki rv40+1
Kirjoitin jo jotain ja ne häipyi...
Tomera: Meillä kans tuo hoitopaikan miretintä kovasti kesken. Ei vaan ole lähellä oikein mitään tuollaisella alle 3v. hoitopaikkoja jonne voisi jättää lapsen edes pariksi tunniksi, saisi käytyä kaupassa tai jotain.. niin tuo aamuhoito tarhassa kolmena neljänä päivänä viikossa olisi varmaan kiva. Ja ois vielä jo tutut lapset ja hoitajat.
BBGallup: Saa nähdä rupeanko seuraamaan, viime vuonna alun seurasin tarkastikin, mut sit kun alkoi työt niin uni vei voiton jo paljon ennen kymmentä joten seuraaminen jäi, Tuo Rooma kiinnostaisi muakin, mut jäi tuo eilinen väliin niin saa nähdä tuleeko sitäkään seurattua. Itse tykkään katsoa CSI:tä, muuten sarjat on jääneet vähemmälle.
Lahja G: Me meinattiin et ostetaan lahja vähän " myöhässä eli katsotaan mitä Lenni saa mummeilta, kummeilta, ystäviltä ja ostetaan sit jotain. Tomi Traktori on POP! ja sellainen taitaa olla tulossakin. Leluja, palapelejä oon pyytänyt, jos joku on kysellyt.
Synttärieväät: Täytekakku, makea ja suolainen piirakka tai pari ja keksejä. Juhlat jakautuu kahdelle päivälle joten kahdet eväät osittain on tehtävä. Meillähän juhlat on vasta ihan loppukuusta, joten leipomuksia ajattelin tehdä vähitellen pakastimeen.
SohvaG: ostettiin edelliseen asuntoon mustat nahkasohvat (kuinka tylsää!!) mut sopi meidän sisustukseen ja ovat ollet tosi hyvät. Helppo hoitoiset ja vaikka nyt jo 5v. käytössä, missään se ei oikeastaan näy.
T-P: Bordista.. Meillä pojan huoneessa on kolmella seinällä ylhäällä bordi ja se on ollut ainakin ihan hyvä ratkaisu, yhdellä seinällä on aika ylhäällä ikkuna ja toisella seinällä pari lämpöputkea, joten ei kunnolla edes huomaa et bordi puuttuu. Mut jos laitatte bordin keskelle seinää niin on tietysti näkyvämpi.
Pojan tarhassa on myös tuo Xylitol-" karkki" ruoan jälkeen käytössä. Kotona ei olla vielä harrastettu, mut oon kyllä ajatellu et voisihan noita ostaa.
Olipas Galluppeja kun ei oo tullu aiemmin vastattua, joten lopettelen saman tien. Jatkoja kaikille tasapuolisesti.
Reeli TarhaLenni ja masukas kohta 30viikkoa
Pikaisesti pitkästä aikaa...Meille syntyi viides villahousu maanantai-aamuna syyskuisen 04 ja kolmen muun sisaruksen seuraksi. Poika oli himpun vajaa nelikiloinen ja 52 cm, voimme molemmat peikkopojan kanssa oikein hyvin. Leannalle kiitokset onnitteluista ja tsemppiä neuvolareissulle!
Opemamma ja täysi viisikko
HIEMAN paremmin nukuin viime yön, mutta hyvin en kuitenkaan ja puoli kuuden jälkeen ei enää uni tullut.. Tässä oottelen, et kello ois 8 ja th soittaisi, saanko ajan lääkärille vai en. Ärsyttää epätietosuus, voi tulla sit kiire ja Nekullekin piti hoitaja saada varmuuden vuoksi.
TP, kiva kun pääsette muuttamaan! Mä en siitä boordista osaa sanoa, et näyttääkö hassulta, jos ei joka seinällä ole..
Ynis, menepä ens kerralla takapenkkiin, niin pääset nettailemaan! ;-)
Reeli, joo mahdollista on, et paikat alkais avautumaan. Nea nimittäin laskeutui ja kiinnittyi jo viikolla 29 ja silloin oli kohdunsuu pehmennyt ja ulkosuu auki. Sain silloin määräyksen ottaa TOSI iiisisti viikolle 34. Nyt se ois hieman hankalaa Nekun kanssa.. Mut kunpa nyt sen ajan sais lääkärille, ni ei tarttis arvailla.
Jatu, palaahan jo linjoille! :) Ihana nähdä huomenna!
Mimmulle voimia, oot oikein superäiti, kun jaksat päivästä toiseen väsymyksen kanssa hoitaa lapset ja kodin!
Eilinen puistoilu oli taas from hell, itkua ja syliä ja mennään pois täältä-valitusta.. Kauhistuttaa sunnuntain synttärit, vaikka kaikki vieraat ei tuu kerralla. Toivon niin, et Nekulla ois mukava päivä, eikä traumaattinen kokemus! :-/ Ilmoittauduttiin sinne muskariinkin. Hoh hoijaa, siellä varmaan hakataan marakasseja eteisessä itkun tahdissa, kun ei uskalla muiden lasten kanssa siel istua..
Öttis, supistuslähetys tule ********* ota koppi! :)
Tealle jaksamisia kiireisiin työpäiviin!
Onkohan miehen herätyskello soinut ollenkaan, kun miestä ei ala kuulumaan makkarista. Tai sit on nukahtanu, pitää mennä tarkistamaan. Jaa, nyt se heräskin.. Palailen varmaan myöhemmin!
Ai niin.
G: EI kiinnosta BB, ei tippaakaan! :)
Uusi G: Mitä tarjoatte SYNTTÄREILLÄ? Meillä täytekakku, suolasta piirakkaa, ystävä lupas tehdä pullia, sit varmaan jotain valmista tyyliin piparia, pienimille naksuja, ei siis mitään erikoista. En jaksais miettiä, enkä leipoa.
Kaikille toivon kivaa päivää!
Enkeli1 ja Nea+minivauva rv28+5
G:EVVK BB!!!!=)Eikä iske muutkaan tositv ohjelmat.
Kohta neuvolaan,iik!!!!Pitäkää peukut pystyssä että sydän äänet kuullaan!!!Kädet hikoo,hermostuttaa...
Palaan!
L+5+sissi 10+
Leanna, peukut pystyssä täällä!
Enkelille, toivottavasti paikat pysyisi kiinni vielä hetkisen, on varmasti täysin mahdotonta vaan levätä pienen taaperon kanssa. Ja saisi vauva vielä hetkisen kasvaa omassa kolossaan. Pidän peukkuja seullekin!!
Alli, ihana tuo kosintapaikka!! Mua kosittiin Prahan Petrinin (?) kukkulalla viisi vuotta sitten. Haaveillaan molemmat että sinne vielä joskus uudestaan matkaamme muistelemaan menneitä...
Ynis, toivottavasti sait nukuttua pahimman väsymyksen pois eilen. Ja että kurssin anti siitä muuttuisi mielenkiintoisemmaksi kun alkeet on ensin kerrattu.... Niin ja kiva että koiruli on kunnossa!!!!
Itse nukuin viime yön sohvalla, poitsulla alkoikin flunssa ja se itki alkuillaan puolen tunnin välein, sai isi hoitaa tällä kertaa. Mä olin niin raato että just ja just jaksoin sohvalta vessaan itse raahautua. Nyt hyvä ja levännyt olo, vaikka heräsinkin jokaiseen itkuun yöllä, kun äänet kuuluu tässä talossa vaikka missä nukkuisi..
BBG: ei näy subbitv ja ei kyllä kiinnostakaan. Tositeeveeohjelmat ei ole mun juttu. Sensijaan se Rooma kiinnostaisi, eilen en vaan jaksanut valvoa. Ens maanantaina alkaa mun lemppari, täydelliset naiset ;)
LahjaG. ei olal vielä ostettu, mutta jos löydän niin iso poljettava (ja alkuun vedettävä) traktori hankitaan. Poitsu ihastui sellaiseen kaverilla ja puhuukin traktoreista nyt vaan koko ajan.
Sohvag. me löydettiin aikoinaan piiiitkän etsimisen jälkeen ihana iso sohva, kriteerinä oli että kaksi aikuista mahtuu siinä löhöämään, ei ole kuitenkaan jenkkisohvan tyyppinen. Sit ostettiin ensin yksi iso nojatuli joka tilattiiin samalla kankaalla, nyt tänne asuntoon tilattiin toinenkin nojatuoli + rahi samalla kankaalla. Väri Beige. Mies olisi halunnut Natutzin mekaniikkatuolit, mutta mä olin tiukkana, halusin itse enemmän maalaisromantiikkatyyliä kun tektiikkaa olohuoneeseen. Ollaan tykätty kovasti.
T-P; voisko boordin laittaa vaan vastakkaisille seinille? Näin jossakin sillain ja oli ihan hyvän näköinen. Ei kolmekaan välttämättä paha ole, riippuu mikä seinä jää ilman.
Kuka se mainitsikaan pikkujoulut... mäkin haluun! Voitasko viettää ne täällä tampereella TAYSin synnyttäneiden osastolla?????????????? Jos tuutte mä tarjoon piparit ;)
tänään pitää järkkäillä paikkoja, huomenna tulee siivooja ekaa kertaa. Hullua tavallaan siivota kun se tulee, mutta lattiat on paksun lelumeren peitossa, eihän se voi imuroida ellen mä ensin siivoa....
öttikselle suppareita vielä!!!
olette ajatuksissa!
äk
ja vielä tarkennan että kyllä se mieskin lopulta suostui ja halusi nuo tuolit, etten ihan täysin sitä jyrännyt.... saattoi jäädä tuosta mun ilmaisusta sellainen maku... Mut varmaan jos se sais poikamiesboxin sisustaa siellä olis sellaset nahkaiset mekaniikkatulit, joissa saa jalat ylös nappia painamalla :) Ja ne olis tummat, sillä valkoinenhan on miehenmielestä niin mahdoton sisustusväri matoissa/sohvissa yms.
nim. valkoisen maalais/talonpoikaisromantiikan ystävä...
veeti ei anna kirjoittaa. On sitä mieltä että sen pitää saada hakata tietsikan näppiksiä.
Tulin vaan ilmoittautumaan että yhdessä kasassa oon edelleenkin.
Palaan myöhemmin kirjoittamaan kun Veeti antaa mun tehdä sen rauhassa.
Öttis, Veeti ja masuasukki rv40+1
keksin hampaita pestessä äsken, että voihan ne pikkujoulut olla siellä synnytyssalissakin, mä voisin tarjota ilokaasut??? Halpa humala kaikille....
eh heh heh. Huono huumori, ja ajatus ei kulje.
Hammaspesuasiaa piti oikeesti kirjoittaa. Nyt poika antaa jo pestä paremmin, eli käännös oikeaaan suuntaan on tehty, mutta tahnan käyttö ei kyllä vielä onnistu, kun poika ei osaa sylkeä ulos vaan nielee kaiken veden ja tahnan. Osaako muilla lapset jo sylkeä? Ostin herra hakkarainen tahnaa, ja hyvältä vissiin maistuu kun haluaa sitä aina nyt laittaa.
Toinen kysymys on ksylitolipurkan syömisiän aloituksesta. Kokeilin yks päivä muumipurkkaa, näytin itse ja sanoin sata kertaa ettei saa niellä... ja se nieli sen! Missä iässä sitä vois alkaa tosissaan ruuan jälkeen ajatella? Nyt en viitti edes harjoitella ettei ole masu täynnä purkkaa sitten....
nuha näyttää olevan onneksi lievää sorttia, ainakin vielä vain pikkuisen nenä valuu. Annoin homeopaattisia, katsotaan jos menis ihan niillä tai itsestään ohi.
täällä tänään teidän kiusana,
äitikuu
Niin, mulla vasta aamu :) Mutta nyt täytyy kohta lähteä asioilla (täytyy hyödyntää kun rauhassa saa asioida tytön ollessa tarhassa).
Tyttö lähti saparot keikkuen, tänään on valokuvaus tarhassa. Mulle iski eilen illalla ongelma: ei-mitään-päällepantavaa, siis tällä kertaa tytölle. Kesämekot ovat liian luiruja jo ja vielä en ole ehtinyt lastenvaate-kaupoille kunnolla että olisi joku nätti mekko ... No, laitoin tytölle sitten siistit samettihousut ja nätin uuden (leppäkerttu)paidan.
Ynikselle mukavia kurssipäiviä!
Öttikselle täältäkin supistuspuhalluksia!
Enkelille jaksua juhlajärkkäilyihin. Minä varmaan tarjoan ihan perusjuttuja; täytekakku, pari suolaista piirakkaa, salaattia, keksiä, jotakin naposteltavaa lapsille ... En ole vielä niin miettinyt.
Äitikuu, meillä ei ainakaan vielä osata kunnolla sylkeä mutta olen käyttänyt sellaista hammastahnaa jossa niin pienet fluorimäärät että ei väliä vaikka nielee. Olen ostanut apteekista, tuubi kestää iät ja ajat.
Xylitol-purkkaa meillä ei tyttö syö, varmaan myös nielisi. Mutta annan ruokailun päätteeksi xylitol-tabletin jota osaa jo imeskellä. Tällä hetkellä kokeilen Xylisuu-nimistä(köhän se oli).
No niin, asioille pitää lähteä siis :) Päivän jatkoja kaikille.
Alli
REissusta eilen palattiin ja pikasesti pinoja selasin..Reippaita tarhalaisia ja reippaita äitejä täällä :-)
Pileln pohdinnat hyvin ymmärettäviä.Olin töissä pientenryhmässä mis 4hoitajaa ja 18lasta..se ei ollu kivaa!Ehdottomasti parempi 3hoitajaa ja 12lasta.
Lilalla ja Rosalle halaus!Kurja mokomat algeeriat!!!!!VArsinkin se koira..
voi niitä kisu parkoja pesukoneessa :-(
Reissu meni hyvin!Olen todella yllättyny!Typy nukku autossa suunnitelmien mukaa,ei liian aikasin vaa jakso eka valvoa nii et käytii syömäs ja sit otti pitkät unet :-) Poika meinas kyl hermostua ku ei enää nuku ja se paikallaa olo ei ole niitä vahvuuksia!
Pojat kävi het ileikkimää vaikka vuossitte viimeks näkivät ja typy ja ystävän 3vpoikakin löysivät jotain yhteistä puuhaa..
Vuorokaudessa ei vaa tunnit riittäneet ja kokoajan jotain tehtiin.Valvottiin sitten ystävän kanssa pitkälle aamuyöhön ja unimäärä jäi joka yö muutamaan tuntiin-nyt tuntuu siltä!!!!!
LApset nukku hyvin,ekana aamuna tosin poika heräs seiskalta ja sai typynki ylös ku siel ei ollu pimennysverhoja-pyyhkeitä sit viritelin ikkunaa!Mut se oli niin ihmeellistä et vaik oli vieraspaikka,typy jäi sänkyy illal ja päiväl ja nukahti-ei huudellu eikä itkeny!!!!!
LApset ei tullu kipeemmäks,ystävän lapset oli jo tervehtymässä.ystävälle kyl oli tauti vast tulossa ja eilen oli jo aika huonossa kunnossa-ja valvotut yöt ei varmaa auttanu!
Nyt on ikävä ja harmittaa niin ku niin kaukana asuvat :-(
Öttikselle supparareita!
Unettomille unta!
Kurssi ja opiskeluintoa Ynis ja Ankkis!!!
Enkeli:IHana nähä huomenna :-) KOita jaksella!
T-Plle muutto jaksua!!
G:BBtä joo!
Sohva pehmeä sininen 3istuttava,hyvä myös lötkötellä!Yks samanvärinen tuoli,sellanen" kevyt" .
Täytys siivoomaa alkaa,mut väsyttää.....
jatu
Meille tuntui lähipiirissä tulevan vaan poikia, kun olin ekaa kertaa raskaana. Jotenkin sen takia automaattisesti oletin meillekin tulevan pojan. Ihana ylläri oli, kun selvisi masussa istuskelevan tyttö. Nimittäin istuskeli loppuajan varmaan risti-istunnassa, kun oli siis perätilassa ja jalat meni vastasyntyneenä koko ajan ristiin ja koukkuun:) Toisesta en oikein muista mitä ajattelin. Saatiin sillon 4d-ultrassa tietää, että toinen tyttö tulee. Sekin tuntui kivalta.
Ai niin, tämä toinen tyttönenhän sai tänään kauhean raivarin päiväkodissa. En ois saanut lähteä minnekään. Jäi hoitajan kanssa huutamaan ja taistelemaan, kun mun oli pakko lähteä. Mutta muuten oli kuulemma päivä mennyt hyvin.
T: Ynis