Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ PERIAATTEITA SINULLA ON?

Vierailija
05.10.2014 |

Minulla mm. käytän vain silikonittomia hiustenhoitoaineita (hätätapauksessa muitakin), en osta vaatteita joissa lukee merkki ISOLLA ja NÄKYVÄSTI, koska en ole kävelevä mainos. H&M:ää boikotoin mahdollisuuksien mukaan, ja periaatteenani on että iso osa vaatekaappini sisällöstä ei saa olla sieltä. Alkkareita ja silloin tällöin jotain voin ostaa, mutta harvoin. Samoin Ikeaa välttelen siinä mielessä, että en halua kotini olevan tupaten täynnä Ikeaa. Jos syön paljon herkkuja vähennän sen kunnon ruuasta, kai sekin on tavallaan periaate. :::)))) Tai jotain sinne päin.

Kirjoitan jos tulee mieleen lisää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN: petä enkä osallistu pettämisen mahdollistamiseen. Juorua tai puhu ilkeästi toisista ihmisistä. Lyö lastani. Kiroile julkisilla paikoilla.

Noista en jousta. Elämä on kantapään kautta tehnyt selväksi miltä tuntuu kun itse olet mm. petettävän roolissa: niin pahalta, etten halua että sitä joutuu kukaan kokemaan.

Vierailija
22/26 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lainaa rahaa keneltäkään.Itse voin kyllä lainata,jos kaveri tarvitsee.Hoidan laskut ajoissa.En varasta.Hoidan lemmikkini ja lapsen tarpeet aina ennen kuin lähden " huvittelemaan",en puhu kavereiden asioista jollekin toiselle , yritän käyttäytyä ystävällisesti kanssaihmiä kohtaan( myös sitä utelevaa naapuria), parhaani mukaan yritän tehdä myös egologisia valintoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet taitaa olla aika merkittävä juttu aplle.

Vierailija
24/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa periaatteeni on että kaiken minkä voi tehdä huomenna, voi jättää kokonaan tekemättä.

Vierailija
25/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 22:11"]

Minulla mm. käytän vain silikonittomia hiustenhoitoaineita (hätätapauksessa muitakin), en osta vaatteita joissa lukee merkki ISOLLA ja NÄKYVÄSTI, koska en ole kävelevä mainos. H&M:ää boikotoin mahdollisuuksien mukaan, ja periaatteenani on että iso osa vaatekaappini sisällöstä ei saa olla sieltä. Alkkareita ja silloin tällöin jotain voin ostaa, mutta harvoin. Samoin Ikeaa välttelen siinä mielessä, että en halua kotini olevan tupaten täynnä Ikeaa. Jos syön paljon herkkuja vähennän sen kunnon ruuasta, kai sekin on tavallaan periaate. :::)))) Tai jotain sinne päin.

Kirjoitan jos tulee mieleen lisää.

[/quote]

onpas ´paskat periaatteet sulla.. siis oikeesti?

Vierailija
26/26 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikea ja väärä ja näistä ei poiketa missään tilanteessa, vaikka minulle voisi olla hyötyä tehdä väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi