Mitä bändiä fanitit ylä-aste ikäisenä?
Millaisesta musiikista pidit ylä-aste ikäisenä? Mitä fanitit? Onko musiikki makusi muuttunut siitä?
Kommentit (55)
Good Charlottea, Eminemiä, Maija Vilkkumaata, mm.
Maroon 5 ja The Fray olivat lempparit. Nykyään kuuntelen metallia :)
Apulanta, Tyrävyö. Nykyään kuuntelen mm Aviciita, Armin Van Buurenia yms
Aknestik, nykyään kuuntelen vain iskelmämusaa.
New Kids On The Blockia fanitin. Ja kyllä, musiikkimaku on hiukan muuttunut :D
Kiss, Mötley Crue, Ratt, Poison ja Bon Jovi. Ei ole muuttunut, mutta toki monipuolistunut.
Antti Tuisku ja edelleen kuuntelen. :)
Beatlesia, Bluria, Supergrassia, Nirvanaa, Oasista.
Children of Bodom ja Kotiteollisuus. Nykyisin kuuntelen edelleen Kotiteollisuutta sekä mm. Avengen Sevenfoldia, In Flamesia ja koska tykkään laulaa karaokea ja ääneni ei sovellu näihin suosikeihin niin laulelen mm. Johanna Kurkelan, Suvi Teräsniskan ja Kaija Koon biisejä eli niitäkin kuuntelen jonkin verran kun kerran osaan biisit :)
Kaikennäköstä metallia. Mitä harvempi kaveri oli kuullut bändeistä sen parempi. :D tosin ykköslempparit oli sitten niinkin mainstreamia kuin stam1na ja cob.. Nykyään kuuntelen aika laidasta laitaan. Heviä, räppiä, dancea, poppia, rockia, iskelmää, reggaeta, kantria, klassista...
Ap taitaa elää ikuista "ylä-aste ikää".
Gn'R, Metallica, Faith No More, Skid Row, MSG, Led Zeppelin, Skid Row.. Kyllä mä noidta kaikista edelleen tykkään ja ton tyyppistä kuuntelen :)
Skid row. Guns n roses.
Voi luoja. Todellakin ja onneksi on muuttunut.
Apulanta, HIM, The Rasmus, Björk hm... menee sekaisin, että mitä on tullut kuunneltua lukio- ja mitä yläasteikäisenä. En aktiivisesti kuuntele noita enää, kuin ehkä silloin tällöin, kun haluan muistella noita aikoja. The Rasmusta en kuuntele nykyisin oikeastaan ollenkaan.
Paul Oxley's Unit oli kova juttu 80-luvun taitteessa, kuin myös Pelle Miljoona..
Hanoi Rocksia. Edelleen kuuntelen ja Monroen musa iskee. Olen nähnyt hänet vuoden sisään jo neljästi taas. En edes muista enää kuinka monta kertaa yhteensä olen nähnyt Michaelin livenä.
Fifth Harmony :)