Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
YH-mammat, mita teette iltaisin kun lapset nukkuvat?
05.10.2014 |
Itse joko syon tai tyydytan itteeni :D molemmat kivaa
Kommentit (24)
Juon siideriä ja itken nyyhkyleffoille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katon telkkaa, surffaan netissä, laitan pyykkejä, poljen kuntopyörää, hoidan paperiasioita, teen käsitöitä, runkkaan, vakoilen naamakirjassa ihmisiä, laitan huomisen vaatteet valmiiksi, juon teetä, syön herkkuja jotka tarkoitettu vain minulle (esim suklaa), joskus naapuri käy iltateellä, soitan äidille, lasken rahojen riittämistä, siivoan,... Eli varmaan samoja kuin parisuhteessakin elävät.
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:01"]En ole yh, vaan naimisissa ja samat puuhat. Mitä luulette, että naimisissa olevat tekevät kun kaoset nukkuu?
[/quote]
Nussii