Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YH-mammat, mita teette iltaisin kun lapset nukkuvat?

Vierailija
05.10.2014 |

Itse joko syon tai tyydytan itteeni :D molemmat kivaa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 21:01"]En ole yh, vaan naimisissa ja samat puuhat. Mitä luulette, että naimisissa olevat tekevät kun kaoset nukkuu?
[/quote]

Nussii

Vierailija
22/24 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon siideriä ja itken nyyhkyleffoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon telkkaa, surffaan netissä, laitan pyykkejä, poljen kuntopyörää, hoidan paperiasioita, teen käsitöitä, runkkaan, vakoilen naamakirjassa ihmisiä, laitan huomisen vaatteet valmiiksi, juon teetä, syön herkkuja jotka tarkoitettu vain minulle (esim suklaa), joskus naapuri käy iltateellä, soitan äidille, lasken rahojen riittämistä, siivoan,... Eli varmaan samoja kuin parisuhteessakin elävät.

Vierailija
24/24 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuuskaan kokaa nokkaan