YH-mammat, mita teette iltaisin kun lapset nukkuvat?
Itse joko syon tai tyydytan itteeni :D molemmat kivaa
Kommentit (24)
yh-mammailen, koska olen yh-mamma ja yh-mammat eivät muuta voi
Menen nukkumaan aikaisemmin kuin lapset.
Teen koulutehtäviä tai möllötän..
Joo,tylsä elämä
Katon telkkaria ja luen. Haaveilen miehestä, tosin sitä teen vaikka lapsi ei nuku.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 20:32"]Teen koulutehtäviä tai möllötän..
Joo,tylsä elämä
[/quote]
Samat hommat.
Palstailen, syön, katon telkkua, neulon, siivoan ja kyllä sitä välillä runkkaillaan :D
Juttelen puhelimessa tai luen tai katselen telkkaria
Meen baariin pokaileen ukkomiehiä
En ole yh, vaan naimisissa ja samat puuhat. Mitä luulette, että naimisissa olevat tekevät kun kaoset nukkuu?
Avaan vauva-lehden keskustelupalstan ja keksin provoja.. vaikkapa siitä miten paskannan geokätköihin.
Mietin miten saan iskettyä naapurin naimisissa olevan miehen.
Roikun netissä; luen blogeja, kuuntelen musiikkia (hiljaa, tylsää), nauran av-jutuille, telkkari pyörii taustalla. Mielessä on aina haave jostain ihanasta miehestä, Sitä kun mietin, niin usein päädyn masturboimaan. Ollaanpa me mammat kiimasia ;)
teen töitä välillä vielä tähän aikaan (kotiyritys), tai sitten palstailen, juon teetä, jne :)
Pornoo