Miksi ihmiset tykkäilevät naamakirjakirppis kommenteista? :D
Onko tässä joku juttu mitä en tajua? :D Siis ihmiset tykkäävät kommenteista "Laitoin yv:tä" "av" yms.
Kommentit (4)
Monesti se tykkääjä voi olla joku ostajan tuttu. On voinut olla aiemmin puhetta, että tarvis vaikka kuomat lapselle ja sitten huomaa, että toinen onkin löytänyt, niin voi tykätä. Me asutaan Helsingissä ja ainakin oman alueeni fB-kirppuksellä on paljon tuttuja. Naapurit, lasten kavereiden vanhemmat, samoissa harrastuksissa käyvät.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:55"]Mä ainakin laitan sen peukun kuittaukseksi, että huomasin kommentin,
[/quote]
Näin. Tosin ei kai kukaan tykkäile jostain random-tuotteiden random-kommenteista, jossa itse eivät ole myyjänä? :D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 19:55"]Mä ainakin laitan sen peukun kuittaukseksi, että huomasin kommentin, [/quote] Näin. Tosin ei kai kukaan tykkäile jostain random-tuotteiden random-kommenteista, jossa itse eivät ole myyjänä? :D
[/quote]
Nosiis! Minun tapauksessani kyseessä on aina täysin oudot ihmiset, jotka tykkäilevät minun kommenteistani. :D Elleivät sitten ole jotain myyjän tuttuja.
Mä ainakin laitan sen peukun kuittaukseksi, että huomasin kommentin,