väsymys
Nukuin yöllä 10h. Iltapäivällä kolmen aikaan liki parin tunnin päiväunet. Nyt uuvuttaa taas. Pitäisi varmaan mennä verikokeisiin ja tarkistaa kilppariarvot. On siis lääkitys mutta silti.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 18:02"]Mulla oli välillä noin mutta ei ollut mitään arvoissa.
[/quote]
ei mullakaan kyllä yleensä ole ollut. Siksi onkin veemäistä kun vain silti on näitä uupumuskausia. Olen liikkunutkin paljon joten sitä ei voi avuksi vinkata. Tänään en jaksa. Ap
itse nukun n. 12 tuntia ja koko päivän väsynyt, en ole nukkunut päiväunia kuitenkaan, jos yritän vähemmän nukkua, nukahdan sitten istualtaan tai seisten johonkin väkisin, arvot kohdillaan silti :/ opiskelut kärsii, yhtenä yönä nukuin 9 tuntia ja sitten nukahdin kesken luennon enkä pystynyt edes liikuttamaan käsiä kun eivät toimineet, en sit tiiä mikä minulla on, just ku aamulla yrittäis aiemmin herätä, ei pysty ees kunnolla hengittään ja mahaan käy ja kädet ei ihan fyysisesti oikeasta toimi
Itse kilpparipotilaana on pitänyt opetella ettei vedä itseään piippuun, herkästi tulee tuollainen väsymystila.
Mulla oli välillä noin mutta ei ollut mitään arvoissa.