Paras seksilelu?
Kommentit (108)
Kumppanin kanssa mun lemppari on semmonen penisrengas missä on kiinni pieni pupu jossa vibra sisällä. Muuttaa peniksen vibraattoriksi ja ne pupunkorvat värisee vielä klitorista vasten. Saan sillä aina ihan tajuttomia orgasmeja yhdynnässä, ja monta peräkkäin vielä. Mieskin tykkää koska se värinä tuntuu peniksessäkin kuulemma mahtavalta.
Yksin leikkiessä lemppari on ihan perus jellyvibraattori.
HK:n sininen. Sen voi lopuksi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin kanssa mun lemppari on semmonen penisrengas missä on kiinni pieni pupu jossa vibra sisällä. Muuttaa peniksen vibraattoriksi ja ne pupunkorvat värisee vielä klitorista vasten. Saan sillä aina ihan tajuttomia orgasmeja yhdynnässä, ja monta peräkkäin vielä. Mieskin tykkää koska se värinä tuntuu peniksessäkin kuulemma mahtavalta.
Yksin leikkiessä lemppari on ihan perus jellyvibraattori.
Kerro minkälainen?
Kokemuksia Zumiosta? Mietin, että ostaisinko vaimolle. Kertokaa myös, mitä mallia/malleja olette koittanut.
Vierailija kirjoitti:
Hiusharjan kahva. M42
Itse asiassa tuttu nuoruudestani...
N-43
paras seksilelu löytyy kun testaa tarpeeksi monta... ite löysin omani tän artikkelin kautta
https://seksilelut.org/parhaat-seksilelut/
muutenkin hyvää jutustelua tuolla, ei niin vakavaa.
mies: naisenpillu.
nainen: miehenkyrpä.
ja voihan sitä olla, 'ehkä.jossain.joitain' muitakin? eo tietoo kyllä.
Satisfyer pro g-spot on mun lemppari. Värinä siinä on aivan täydellinen niin klitalla kuin g-pisteellä. Harvemmin laitan sitä imuosaa ollenkaan päälle kun värinä hoitaa hommansa paremmin kuin hyvin.
salkkarit ja laamapaita
t. vauvanainen ("vaikka mitä")
Satisfyerin Love Breeze, nytkin pikku alessa Huip.. Saaks sanoo liikkeen nimee?
Mihin hintaan, en nyt viitti googlettaa? Hinnoissa on eroa, sama värkki kuitenkin. Tarkoitatko huippukiva.fi ? Ei kai ole salaista
Vierailija kirjoitti:
Viinipullo. Sisällöllä pääsee tunnelmaan ja tyhjällä pullolla sitten maaliin.
Ahneuksissani ostin kolmen litran laatikkoviinin. Ei toiminut, ei. Sen juotuani olin niin päissäni, etten saanut laatikkoa tungetuksi mihinkään. Jäi maali saavuttamatta.
Maissintähkä. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤