Paras seksilelu?
Kommentit (108)
Kaikki on parhaita mitä oon huippukivalta tilannut. Yhtään hutiostosta ei ole osunut. Luen kyllä tuotearvosteluja ennen tilaamista ja kaverien kokemukset olen kuullut muista nettikaupoista. Jokaiselle löytyy ihan takuulla ostopaikka, en moiti
Nyt on suosikkina kyllä etäohjattava vibra, siis sellainen mitä voi ohjata puhelimella vaikka toisesta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on suosikkina kyllä etäohjattava vibra, siis sellainen mitä voi ohjata puhelimella vaikka toisesta maasta.
Mulla on pikkareihin magneetilla kiinnittivä vibra, ja kaukosäätimen voi antaa miehelle.. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pikkareihin magneetilla kiinnittivä vibra, ja kaukosäätimen voi antaa miehelle.. 🤭
Hei miten sulla pysyy se pikkariosa paikallaan..? Must vaatii tiukat housut, sekä ne alushuosut että varsinkin päälihousut, et ei pyöri.. Magneetti on vahva, mut se muu liikkuvuus vaiks kävellessä välillä "kiusaa"........
Mistä löytyisi perinteinen "suriseva"dildo?
Vibrat on kivoja, pari kolme erilaista riittää
Perus tavallinen dildo on hyvä, ei tarvi surrata eikä pörrätä
Mieheni on paras seksileluni. Hän on todella monipuolinen lelu, ja tyydyttää minut aina.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on paras seksileluni. Hän on todella monipuolinen lelu, ja tyydyttää minut aina.
Taitavan miehen kieli ja suu on ihan paras klitoriskiihotin.
Tällä hetkellä 23-vuotias opiskelija tyttönen. Niin kuuma ja kiimainen pakkaus. Toista kun toi vaihdevuotinen vaimo. Onneksi en jäänyt odottelemaan muuttuuko tilanne kotona mihinkään.
Esim täältä löytyy aika monta ehdotusta leluista, joita saa Suomesta/tilattua helposti Suomeen:
https://amour.fi/top-16-parhaat-seksilelut-naisille/
Vibraattorit tai g-pistevibraattorit on aika jees, itse tykkään myös Womanizerista (tuossa blogissa listalla paras paineaaltolelu).
Surkein on ainakin feikkipenis. Lötkö eikä kestä. Jelly on ihan ehdottomasti kaikkein paras
Naapurin isotissi Tiina on paras.
Jellyjortikka, se pinkki, ihan paras. Kestää ja toimii ja tuntuu
Minulla pari ihan ykkössuosikkia. Jelly ja Wand- molemmat toimii minuun.
Ja näin sinkkuna ehkä jopa paremmin kuin se yhdenyön miesviritys, jos omaa nautintoa ajattelen.
Kokeilin eilen synttärilläni sellaista klitoriskonetta jossa oli vauvan pään kokoinen se täristin osa. Megaorkkuja. Kiitos avustavalle kartanon dommelle. Ihana yllätys rakkaalta mieheltäni. Nyt onnellisesti 31v.
Huippukiva! Katsotaan riehaantuu meidän "kauppapoliisi" , kun just tän nimen heitän, sattuu vaan olemaan mun the Kauppa 😅 Mulle tulee noilta sähköpostia ja about pari kertaa vuodes jotain tilaan etenkin jos on aleja 👍🏻