Oletko voittanut koskaan merkittävää Veikkaus peleistä?
Kommentit (25)
Kyllä. Kerran vakiosta 13 oikein, 4500€. Ja kerran monivedosta sama 4500€.
Olen saanut paljon kerralla mutta enemmän olen sinne laittanut eli en ole voittanut. Jokainen ketä pelaa usein ja sanoo voittaneensa paljon niin valehtelee paitsi jos on voittanut Eurojackpotin päävoiton.
Pari kertaa 500€ kenossa, mä oon nimittäin kova kenoamahan.
Tämä tulee kuin tykin suusta veikkaus pisteellä: Keno kymppitaso, kunkku numero, euron panos.
Nyt lähden kenoamahan.
Nope
Nykyinen ebbingo on täynnä pelkkiä botteja. Valtio kerää massit itselleen feikkipelaajilla. Helppoa atk peleillä.
Bingossa tosiaan aina noi samat. Joku kjgkgkg ja MaksoinLiikaa ja Tähdentuikkeex vuorotellen vetää potit. Ja asema 33 jne
Kyllä lotossakin voittaa. Pitää vain pelata 15milj. kertaa. Jos jokainen suomalainen pelaa kolme riviä niin yksi voittaa.
Voitin kerran lotossa noin 10 euroa. Mies puolestaan raaputti kerran ässäarvasta 500 euroa. Miinuksella ollaan.
Veikkauksen tällaisessa 5-linjaa pelissä pamahti kerran 20 sentin panoksella yli 400 euroa. Mutta en voittanut periaatteessa yhtään mitään, vaan laittamiani rahoja maksettiin vain hieman takaisin. Silti yllätyin, että noinkin iso summa pamahti vaan yhtäkkiä.
Veikkaus voittaa aina.
En.Paras on lotossa 63,50...Sekin yli 10v sitten...Ja on viikottainen kestopeli...
Markka-aikana ja opiskelijana olin joskus erittäin iloinen, kun sain kahdella eri kupongilla noin 980 mk, toisessa tulosveto ja toisessa 5 kohdetta kiinni, 5 mk panostuksilla. Se oli iso raha siihen aikaan itselle.
Euroaikana suurin on Vakion Grand Prixistä ~460 €. Siinä oli viiden porukka, voitto oli alavoittoineen n. 2300 €. Harmittaa, että tuo oli tehty haravana ja sillä saatiin 18/18 oikein, mutta -1 -systeemi pudotti sen pykälää alemmas. 17 oikein -osumia oli 17 kpl, päävoittoja ei ainuttakaan.
Ainoalle 18 oikein -tulokselle oli bonuksen myötä tarjolla 500 000 €. Olisi se 100 000 € maistunut. Rivin viimeinen ottelu oli Fiorentina - Napoli, kotijoukkue sarjakärki ja supersuosikki. Napoli johti 30 minuutin kohdalla vielä 0-1, lopputulos 2-1. Napolin voittaessa haravarivistä olisi tullut päävoitto.
Tätähän tässä ei kysytty, mutta kerron silti.
Raahelainen sukulaiseni (jo edesmennyt) sai Lotosta aikoinaan 6+1 oikein ja sillä n. 87 000 euroa.
Oma suurin lienee pienenä 5 oikein Lotossa, olivat vielä 5 ensimmäistä arvottua numeroa. Sain huimat 120 mk. Kuudes numero vieressä, sillä olisi sentään 4 000 mk saanut.
Vierailija kirjoitti:
Bingossa tosiaan aina noi samat. Joku kjgkgkg ja MaksoinLiikaa ja Tähdentuikkeex vuorotellen vetää potit. Ja asema 33 jne
Tämä. Bottien nimet vain vaihtuvat, muuten talo vetää kotiin 9/10 kierrosta. Joskus avauduin tuosta, kun joku botti voitti rahaa 3/4 kerralla kierroksista, kahdella niistä eniten, niin k-pää valvoja laittoi privaa "oleppa kunnolla". Yllättäen tämä botti sitten häipyikin sieltä pelaavien joukosta ja minä myös yhtä kierrosta myöhemmin. Sen jälkeen en ole sitä skeidaa pelannut.
Äitiyslomalla 1000 euroa arvasta ja 980 euroa jalkapalloveikkauksesta, jonka pistin vaan siksi kun oli lompakko ratkeamassa kolikoista, joista halusin eroon. Kuukauden välein.
Sittemmin ei ole tullut kuin kolikoita. No en lottoakaan kuin kahdella rivillä ja ostan joskus kesälomalla arpoja.
No jaa.. Isoin voittoni on 214€