Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka et luota muihin ihmisiin, mietitkö sitä, mitä menetät sen takia ihmissuhteissa?

Vierailija
01.09.2021 |

Menetät nimittäin PALJON.
Se, että luottaa ihmisiin ei tarkoita tyhmyyttä, mutta muihin luottamaton ihminen sen sijaan on ehkä vähän tyhmä, koska on niin negatiivinen alkujaankin.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tyhmä, mutta kysymykseen vastaan kyllä. Syyt ovat moninaiset ja erittäin pahat, joten tämä sinun tyhmyysjuttu on lähinnä surullinen.

Tajuatko, että olisi maailman iloisuudelle parempi, jos abortoisit itsesi? Iloiset ihmiset eivät halua kaltaisia ankeuttajia mukaan kuvaan.

Olet ID iootti! Sivusta tämä

Vain ankeiden ja ankeuttajien mielestä.

Vierailija
22/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä olen ihmetellyt, miten kukaan uskaltaa toteuttaa nykyisin vähänkään tavanomaisesta villimpää seksielämää toisten ihmisten kanssa. Kamerakännykkä ja sosiaalisen median juoruilualustat on hetkessä kaikkien lähipiirissä olevien käsillä.

Eihän tässä olisi muuten ongelmaa, mutta satun asumaan pienehkössä kaupungissa missä varsinkaan työnantajien määrällinen tarjonta ei ole niin kovin laajaa. Omat seksuaaliset halut melko normaalit, toki olisi joskus kiva että saisi emännän kädestä tai olisi itse herrana kyydissä :) mutta nämäkin taitaa olla tabuja aiheita keskustella muuten kuin humalan piikkiin baarin perimmäisessä nurkassa ilman kuulevia korvia.

Hanki parisuhde tai avioliitto.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saitko aloittaja pakit koska vaikutat epäluotettavalta?

Vierailija
24/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tyhmä, mutta kysymykseen vastaan kyllä. Syyt ovat moninaiset ja erittäin pahat, joten tämä sinun tyhmyysjuttu on lähinnä surullinen.

Tajuatko, että olisi maailman iloisuudelle parempi, jos abortoisit itsesi? Iloiset ihmiset eivät halua kaltaisia ankeuttajia mukaan kuvaan.

Onko sulla kaikki hyvin?

Vierailija
25/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saitko aloittaja pakit koska vaikutat epäluotettavalta?

Nope.

Vierailija
26/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kaikki hyvin?

Ihan hyvin on, juu. Mietin vain sitä, millaisia hirveitä ihmisiä ne, jotka eivät luota ihmisiin, ovat. Siis ei tietenkään sokeasti, ainahan siinä pitää älyä mukana olla, mutta kun osalla on sellainen perusasenne. Se on todella vahingollista mm. heidän läheisilleen.

Ap

Vierailija
27/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä yksinkertaisten jankkaajien aloittamat ketjut on kyllä ihan parasta aamukahviluettavaa (”sai kyseiset vauriot jo niin pienenä” oli tähän mennessä huvittavin kohta).

Vierailija
28/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kaikki hyvin?

Ihan hyvin on, juu. Mietin vain sitä, millaisia hirveitä ihmisiä ne, jotka eivät luota ihmisiin, ovat. Siis ei tietenkään sokeasti, ainahan siinä pitää älyä mukana olla, mutta kun osalla on sellainen perusasenne. Se on todella vahingollista mm. heidän läheisilleen.

Ap

…niin sitä toivoisi, että sellaiset negatiiviset kikkareet katoaisivat pilaamasta tasapainoisempien ilmaa.

Ap

Vierailija
29/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä omalle kohdalle joka kerta kun olen luottanut ja kertonut asioita sitä luottamusta on käytetty aseena minua vastaan niin omasta mielestäni en menetä mitään siinä että en luota

Ehkä oletat, että ihmiset hyväksyvät sinun virheesi, niin, ettei sinun tarvitse tehdä millekään mitään. Eivät ihmiset jaksa mitään mätämunia. Vai miten sinua vastaan voidaan muka kYttää asioita, joita olet kertonut tai tehnyt? Mitä vikaa niissä oli?

Olen viettänyt lähes koko aikuisikäni yksin niin en oleta että minun virheitä hyväksytään kun tiedän sen että minua ei hyväksytä muutenkaan. Kun puhun luottamuksellisia asioita oletan että niitä ei kerrota eteenpäin mutta juoruilu tuntuu olevan tärkeämpää kuin luottamus. Ei niissä vikaa ole vain se että en tykkää kun minun asioita juoruillaan eteenpäin.

Vierailija
30/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä yksinkertaisten jankkaajien aloittamat ketjut on kyllä ihan parasta aamukahviluettavaa (”sai kyseiset vauriot jo niin pienenä” oli tähän mennessä huvittavin kohta).

No on hieman noloa, jos kyseinen vaurio olisikin tullut aikuisena, eikä osaisi käsitellä sitä ja jättää taakseen oppiläksynä ja itseään viisastuttaneena asiana. Ja palata luottamaan ihmisiin. Normaalilla ja terveellä tavalla.

Ap

Vierailija
31/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menetä mitään.  Luotan parhaaseen ystävääni ja mieheeni niin paljon kuin kykenen, ja muihin en juuri ollenkaan. Kaikki ystäväni ovat pettäneet luottamukseni tai jättäneet minut, eli ghostanneet elämästään kertomatta syytä, joten en todellakaan etsi uusia kavereita jonon jatkoksi.

Tässä sivussa olen kuitenkin saanut mukavia kavereita, joita näen omilla ehdoillani, enkä enää kaveruuden "pakottamana". Yhteydenpito ei ole mitenkään tiivistä, ja nähdessä voidaan puhua asioita kuin asioita. Mutta varsinaisia ystäviä ja kavereita en enää halua.

Vierailija
32/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa. Ihminen joka luottaa , uskoutuu ja joutuu petetyksi on jälkeenpäin katkera. Tämä on normaalia. Mutta yleensä aikuinen ihminen OPPII tästä kokemuksesta jotain , ja se oppi auttaa seuraavalla kerralla katsomaan ihmisen sisään ja miettimään kannattaako häneen luottaa. Ihminen joka ei anna itsestään mitään , on pidättyväinen , omaa hyvin varmat mielipiteet asioista huomaa olevansa yksinäinen ihminen. On tällaisia kaveripiirissä , eivät näe malkaa omassa silmässään , ihmettelevät yksinäisyyttään. Vuorovaikutussuhde tälläisen ihmisen kanssa on yksipuolinen , hän ottaa ja sinä annat sen mitä hän haluaa.

Vierailija
33/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on hieman noloa, jos kyseinen vaurio olisikin tullut aikuisena, eikä osaisi käsitellä sitä ja jättää taakseen oppiläksynä ja itseään viisastuttaneena asiana. Ja palata luottamaan ihmisiin. Normaalilla ja terveellä tavalla.

Ap

Oikeasti, älä sano enää enempää, porukka kuolee nauruun.

Vierailija
34/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä omalle kohdalle joka kerta kun olen luottanut ja kertonut asioita sitä luottamusta on käytetty aseena minua vastaan niin omasta mielestäni en menetä mitään siinä että en luota

Ehkä oletat, että ihmiset hyväksyvät sinun virheesi, niin, ettei sinun tarvitse tehdä millekään mitään. Eivät ihmiset jaksa mitään mätämunia. Vai miten sinua vastaan voidaan muka kYttää asioita, joita olet kertonut tai tehnyt? Mitä vikaa niissä oli?

Olen viettänyt lähes koko aikuisikäni yksin niin en oleta että minun virheitä hyväksytään kun tiedän sen että minua ei hyväksytä muutenkaan. Kun puhun luottamuksellisia asioita oletan että niitä ei kerrota eteenpäin mutta juoruilu tuntuu olevan tärkeämpää kuin luottamus. Ei niissä vikaa ole vain se että en tykkää kun minun asioita juoruillaan eteenpäin.

Onkohan tämä eri juttu, kun kuitenkin luotit, mutta odotit sitten jotain muuta ja petyit? Kun osa on sellaisia, ettei luota yhtään ja sitten esittää, kuten itse olisi terve ja omaisi oikeuden arvostella niitä, keihin ei luota (vaikka siis ei luota ihmisiin yleisestikään).

Ap

Vierailija
35/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikeasti, älä sano enää enempää, porukka kuolee nauruun.

No iloisempaa porukkaa tänne toivoisinkin :)

Ap

Vierailija
36/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen inuiitti paaras frendi

Vierailija
37/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Ihminen joka luottaa , uskoutuu ja joutuu petetyksi on jälkeenpäin katkera. Tämä on normaalia. Mutta yleensä aikuinen ihminen OPPII tästä kokemuksesta jotain , ja se oppi auttaa seuraavalla kerralla katsomaan ihmisen sisään ja miettimään kannattaako häneen luottaa. Ihminen joka ei anna itsestään mitään , on pidättyväinen , omaa hyvin varmat mielipiteet asioista huomaa olevansa yksinäinen ihminen. On tällaisia kaveripiirissä , eivät näe malkaa omassa silmässään , ihmettelevät yksinäisyyttään. Vuorovaikutussuhde tälläisen ihmisen kanssa on yksipuolinen , hän ottaa ja sinä annat sen mitä hän haluaa.

Juuri niin. Minullakin on tällainen läheinen ja hän on ollut aivan karmea ihminen kanssaihmisenä itselleni. Kasvoin hänen ikävän mentaliteettinsa alla ja sain siitä kärsiä.

Tuollainen ihminen ei koskaan katso peiliin. Jos vauriot ovat syntynyneet jo lapsuudessa, ettei voi luottaa, niin aika toivotonta se sitten on olla sellainen mulk..siis ihmisen läheinen.

Ap

Vierailija
38/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi todisti juuri, että en menetä yhtään mitään.

Säälin sinua, olet kokenut siis huonon lapsuuden, etkä ole voinut vaikuttaa asioihisi. Koska tervemielinen ja onnellinen aikuinen luottaa ihmisiin.

Kyllä, olen kokenut huonon lapsuuden. Juuri siksi en luota ihmisiin, koska kiitoksena siitä saa SÄÄLIÄ.

En kaipaa sinun tai kenenkään muun sääliä, enkä myöskään sääli itse ketään. Empatiaa tunnen moniakin kohtaan. Sinua kohtaan en.

t. eri

Vierailija
39/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viisikymppisen elämäni aikana oppinut, että keskimäärin ihmisiin ei ole luottamista. Tuntemattomiin en luota ja tiedän oikein hyvin, että valtaosa ihmisistä pystyy tekemään hyvin asiattomia temppuja, kun uskovat tai tietävät, ettei kukaan näe.

Minä menetin paljon ihmissuhteissa silloin, kun luotin ihmisiin. Nyt, kun olen toistakymmentä vuotta pysytellyt poissa ihmisten ilmoilta, en ole menettänyt mitään.

Vierailija
40/101 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestisi todisti juuri, että en menetä yhtään mitään.

Säälin sinua, olet kokenut siis huonon lapsuuden, etkä ole voinut vaikuttaa asioihisi. Koska tervemielinen ja onnellinen aikuinen luottaa ihmisiin.

Kyllä, olen kokenut huonon lapsuuden. Juuri siksi en luota ihmisiin, koska kiitoksena siitä saa SÄÄLIÄ.

En kaipaa sinun tai kenenkään muun sääliä, enkä myöskään sääli itse ketään. Empatiaa tunnen moniakin kohtaan. Sinua kohtaan en.

t. eri

No ni, arvasin oikein. Älä ainakaan hanki lapsia, pliis. Kukaan lapsi ei ansaitse sellaisia vanhempia.

Ap