Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset saatu 18v, 25v, 30v ja 43v. - ensimmäinen ajatuksesi?

Vierailija
05.10.2014 |

Lasten iät nyt: 30v, 23v, 18v ja 5v.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:06"]

Tehtailtu kolmelle miehelle. Negatiivinen ensivaikutelma kyllä tuosta revohkasta.

[/quote]

No eikö sen pitäis olla sit 4 miehelle, koska neljä lasta?

Mutta mulla on kyllä positiivinen vaikutelma meidän kaikista lapsista ja perheestä... <3

Vierailija
22/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että lapset tehty sillä aikavälillä, että ne raskaat ensimmäiset vuodet on aina välissä ehtineet unohtua/muuttua ruusuisiksi muistoiksi. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että et ole asian kanssa ihan snut, koska kyselet siitä täällä ja sitten vielä otat pultit kommenteista.

Saahan sitä lisääntyä vaikka 55v iässä, konsteja kyllä löytyy nykymaailmassa, mutta se onkin sitten eri asia onko se sen lapsen paras/ta.

Niin ja muuten, elämä ei toimi niin että tietää etukäteen "vanheneeko normaalisti, inhoan sitä sanaa muutenkin, vai kuoleeko syystä tahi toisesta, ennen aikojaan. Ehkäpä opit senkin elämänviisauden-ja läksyn joku päivä.

Vierailija
24/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi. En tiedä, miten joku muu jaksaa. Itsellä neljä lasta 8vuoden sisään alta 30-vuotiaana.

Vierailija
25/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:03"]

Spontaani ensimmäinen ajatukseni: olispa hirveää olla 48v jolla vasta 5v lapsi.

Ps, olet 1v vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, nuorin lapsensa oli tuolloin 15v.

[/quote]

No onneksi ei taideta normaalisti kuitenkaan 48-vuoden iässä kuolla... ja tämä ei ole kyllä esikoiseni ja ainut lapseni, mulla oli jo 3 vanhempaa lasta ennestään. ;)

Niin ja onhan tämä joka päivä ihan hirveää... kadun todella, että sain tuon kuopuksen... inhoan oikein häntä.... Ainutta poikaamme.
[/quote]

Aa, siitä siis kenkä puristi, poika piti saada. Onneksi luoja oli armollinen ja antoi sen edes neljäntenä, muuten tuskin olisi edes siihen jäänyt.

Vierailija
26/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:01"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:56"] [quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:54"] Että miksi tuo 43v iässä saatu lapsi "piti" saada. Mutta kukin tyylillään. Turha vetää hernettä nenuun, vastasin vain kysymykseesi. Ja jos välttis haluat perusterlut kommenttiini niin siksi etten tajua miksi aloittaa kypsässä keski-iässä vaihdevuosien ollesa ovella enää ns alusta. [/quote] Miksi en olisi saanut saada? [/quote] [/quote] Entä jos kommentoin siihen, että siksi koska rakastan lapsia ja oli haave vielä yhdestä ihanasta vauvasta? Onko se jotenkin epänormaalia, että kypsän ikäinenkin nainen, mutta kuitenkin hedelmällinen, haaveilee vielä vauvasta? [/quote] sinun haaveesi ja lapsen paras onkin sitten kaksi asiaa. Mitä luulet haaveileeko lapsesi mummoäidistä?

[/quote]

Miten en olisi lapselleni mukamas paras äiti? väitätkö todella että en osaa huolehtia hänestä!? ja miksi tartut vain yhteen lapseen!? olisit saman tien sanonut, että olen kaikki lapseni kasvattanut ja hoitanut päin persettä...

Kukaan kuitenkaan vanhemmista lapsista ei ole näin väittänyt. He ovat sanoneet että olen ollut oikein HYVÄ ÄITI. :-)

Vierailija
27/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:08"]

Että pidät lapsista ja olet niitä halunnut hankkia monta. Kaikin puolin vain positiivisia ajatuksia.

[/quote]

Kiitos! Mukavaa kuulla! :)

Vierailija
28/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"]

Mikäs siinä, jos haluaa vaihdella vaippoja hautaan asti. Itse tein lapset nuorena ja olen alta 40, kun kaikki on muuttaneet pois tai ainakin lain mukaan itsestään vastuussa

[/quote]

Vaihdettiinko teillä vielä vaippoja kun lapsesi oli 5-vuotias? vissiin pidätysongelmainen?

Mä en ole vaihdellut vaippoja enää vuosiin.... kaipaan kyllä vieläkin sitä aikaa, 48-vuotiaana naisena <3 sillon mulla oli vielä VAUVA!
[/quote] kuka sanoo, että tämä on viimeinen lapsesi. Voithan haluta vielä kymmenen vuoden päästä lisää, kun selvästi se vauvakuume tulee takaisin

Vierailija
29/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sisaruksilla tuskin tulee aikuisena olemaan kovin läheiset välit, kun elävät koko ikänsä täysin eri elämänvaiheissa. Varsinkin nuorimmalla voi olla yksinäinen aikuisuus, jos oletettavasti menettää sekä vanhempansa että sisaruksensa "tavallista" nuorempana.

Vierailija
30/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:03"] Spontaani ensimmäinen ajatukseni: olispa hirveää olla 48v jolla vasta 5v lapsi. Ps, olet 1v vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, nuorin lapsensa oli tuolloin 15v. [/quote] No onneksi ei taideta normaalisti kuitenkaan 48-vuoden iässä kuolla... ja tämä ei ole kyllä esikoiseni ja ainut lapseni, mulla oli jo 3 vanhempaa lasta ennestään. ;) Niin ja onhan tämä joka päivä ihan hirveää... kadun todella, että sain tuon kuopuksen... inhoan oikein häntä.... Ainutta poikaamme. [/quote] Aa, siitä siis kenkä puristi, poika piti saada. Onneksi luoja oli armollinen ja antoi sen edes neljäntenä, muuten tuskin olisi edes siihen jäänyt.

[/quote]

Tunnen naisen, joka teki viisi lasta siksi, että sai ensin neljä poikaa ja halusi sen prinsessan. Se prinsessa on nyt aivan kamala lellitty paskiainen ja diiva. Jopa lieviä narsistisia piirteitä tässä ihanassa kuopuksessa. Pojista ei olekaan sen jälkeen enää välitetty, kun prinsessa saatiin väsättyä. Mahtaa pojille olla kiva, kun tietävät, että heitä on väännetty tähän maailmaan vain siksi, että on odotettu tätä kullannuppua tyttöä ja heille ei ole mitään väliä, ovatko olemassa yksilöinä.

Vierailija
31/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:03"] Spontaani ensimmäinen ajatukseni: olispa hirveää olla 48v jolla vasta 5v lapsi. Ps, olet 1v vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, nuorin lapsensa oli tuolloin 15v. [/quote] No onneksi ei taideta normaalisti kuitenkaan 48-vuoden iässä kuolla... ja tämä ei ole kyllä esikoiseni ja ainut lapseni, mulla oli jo 3 vanhempaa lasta ennestään. ;) Niin ja onhan tämä joka päivä ihan hirveää... kadun todella, että sain tuon kuopuksen... inhoan oikein häntä.... Ainutta poikaamme. [/quote] siinä se tuli! Teit lapsen, koska toivoit vielä sitä poikaa

[/quote]

Kyllä ja olen kyllä iloinen että 4 lapsemme oli myös poika. :-) koska ennestään 3 tyttöä... mutta ihan hyvin olisi neljäs tyttökin kelvannut. Oikeasti!. Pääasia on ollut, että lapseni ovat saaneet olla terveitä ja pysyä onneksi myös terveinä. :-)

Mutta 4 lasta oli joka tapauksessa alunperin se haave ja halusin kokea äitiyden monilla eri ikäkynnyksillä esimerkiksi myös, että miten se eroaa sitten niistä edellisistä. Ja en ole kyllä kamalan suurta eroavaisuutta nähnyt, tietty rehellisesti sanottuna jaksamisen ja palautumisen kanssa on ollut jotain ongelmia, mutta hyvin niistäkin on selvitty!. Olen kuitenkin todella, todella, todella, onnellinen lapsistani ja siitä että olen saanut kokea äitiyden useilla eri ikäkynnyksillä! Olo on siis siunattu. <3 Mahtavaa!! sanat ei riitä edes kuvaamaan sitä fiilistä, kun katson kaikkia "pienokaisiani" .... Toiset ovat jo niin isoja ja minä näin "vanha". :D

Mutta mahtava elämä on kyllä ollut... Itsellä ainakin. Tähän asti.

Toivottavasti tämä onnellisuus huokuu nyt sinnekin puolelle, ilkeiden kommenttejen lomasta.

Vierailija
32/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sponttaani ajatus on tässä, että pelätään sitä aikaa, että pitää olla parisuhteessa kahdestaan. Joten tekaistaan vielä yksi lapsi, että on syy olla yhdessä. Se on omalla tavallaan aika iso vastuu alkaa elämään aikuisten parisuhdetta ja miettiä, kenen kanssa oikeasti olenkaan naimisissa, kun jää kahdestaan. Moni joko eroaa siinä vaiheessa, kun huomaa, ettei ole mitään yhteistä. Tai sitten tekee sen iltatähden, ettei vain tarvitse jäädä kahdestaan. Ikään kuin pelastamaan avioliitto

Vierailija
33/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:54"]

Että miksi tuo 43v iässä saatu lapsi "piti" saada.

Mutta kukin tyylillään.

[/quote]  Minulle tulee juuri tästä mieleen, että on erottu ja tehty ankkurilapsi uudelle miesystävälle, että saadaan se sidottua uusperheeseen

[/quote]

No onneksi ei ole kuitenkaan näin, todellisuudessa..

Mutta nuoresta lähtien olemme saaneet miehenkin kanssa olla yhdessä, mikä on minusta aivan mahtavaa, että rakkaus on kestänyt ja kantanut näinkin pitkälle. :-) niin sitä jotkut vaan nuorena toisensa jo löytää! ja on tietysti huonompiakin aikoja ollut... mutta niistä ollaan selvitty myös. :) <3

Vierailija
34/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:03"] Spontaani ensimmäinen ajatukseni: olispa hirveää olla 48v jolla vasta 5v lapsi. Ps, olet 1v vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, nuorin lapsensa oli tuolloin 15v. [/quote] No onneksi ei taideta normaalisti kuitenkaan 48-vuoden iässä kuolla... ja tämä ei ole kyllä esikoiseni ja ainut lapseni, mulla oli jo 3 vanhempaa lasta ennestään. ;) Niin ja onhan tämä joka päivä ihan hirveää... kadun todella, että sain tuon kuopuksen... inhoan oikein häntä.... Ainutta poikaamme. [/quote] siinä se tuli! Teit lapsen, koska toivoit vielä sitä poikaa

[/quote]

Kyllä ja olen kyllä iloinen että 4 lapsemme oli myös poika. :-) koska ennestään 3 tyttöä... mutta ihan hyvin olisi neljäs tyttökin kelvannut. Oikeasti!. Pääasia on ollut, että lapseni ovat saaneet olla terveitä ja pysyä onneksi myös terveinä. :-)

Mutta 4 lasta oli joka tapauksessa alunperin se haave ja halusin kokea äitiyden monilla eri ikäkynnyksillä esimerkiksi myös, että miten se eroaa sitten niistä edellisistä. Ja en ole kyllä kamalan suurta eroavaisuutta nähnyt, tietty rehellisesti sanottuna jaksamisen ja palautumisen kanssa on ollut jotain ongelmia, mutta hyvin niistäkin on selvitty!. Olen kuitenkin todella, todella, todella, onnellinen lapsistani ja siitä että olen saanut kokea äitiyden useilla eri ikäkynnyksillä! Olo on siis siunattu. <3 Mahtavaa!! sanat ei riitä edes kuvaamaan sitä fiilistä, kun katson kaikkia "pienokaisiani" .... Toiset ovat jo niin isoja ja minä näin "vanha". :D

Mutta mahtava elämä on kyllä ollut... Itsellä ainakin. Tähän asti.

Toivottavasti tämä onnellisuus huokuu nyt sinnekin puolelle, ilkeiden kommenttejen lomasta.

[/quote]

Tässä näkyy, kuinka tosi on se, että nainen haluaa lapsia ja mies saa olla elättäjä. Koko ajan puhut minun lapsista ja minä halusin vielä kerran jne..missään ei näy sitä, mitä mies halusi. Halusiko vielä yhden lapsen, vai olisiko halunnut jo päästä vähän helpommalla.

Vierailija
35/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:13"]

Tulee mieleen, että lapset tehty sillä aikavälillä, että ne raskaat ensimmäiset vuodet on aina välissä ehtineet unohtua/muuttua ruusuisiksi muistoiksi. :D 

[/quote]

No tämäkin on kyllä totta. :D helpompaa on kyllä tällä tavalla ollut..

Vierailija
36/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onnekas nainen kun on noin monta lasta saanut! Ja ei ihan peräkkäin lapset syntyny, joten olet saanut nauttia "pitkään" vauva-ajasta. 

Vierailija
37/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"]Mikäs siinä, jos haluaa vaihdella vaippoja hautaan asti. Itse tein lapset nuorena ja olen alta 40, kun kaikki on muuttaneet pois tai ainakin lain mukaan itsestään vastuussa
[/quote]

Hautaan asti? Kuollaanko teidän suvussa jo 45-vuotiaana? Useimmat naiset kuitenkin elävät yli kahdeksankymmenen.
Teiniäitiys ja huonot, aikaisin hautaan vievät elämäntavat tosin taitavat olla samojen henkilöiden ja sukujen ongelmia

Vierailija
38/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:13"]

Että et ole asian kanssa ihan snut, koska kyselet siitä täällä ja sitten vielä otat pultit kommenteista.

Saahan sitä lisääntyä vaikka 55v iässä, konsteja kyllä löytyy nykymaailmassa, mutta se onkin sitten eri asia onko se sen lapsen paras/ta.

Niin ja muuten, elämä ei toimi niin että tietää etukäteen "vanheneeko normaalisti, inhoan sitä sanaa muutenkin, vai kuoleeko syystä tahi toisesta, ennen aikojaan. Ehkäpä opit senkin elämänviisauden-ja läksyn joku päivä.

[/quote]

Joo, miten vain... Mutta jos ajatellaan kuitenkin näin, että se ihmisen ensisijanen tavote on keskimäärin elää sinne 70-85vuoteen saakka tai vanhemmaksi.

Minusta on luonnollista lisääntyä sillon kun on aikuisen ihmisen iässä ja hedelmällinen vielä omasta takaa..

Ja keskustelen vain ihmisten kanssa, en tietääkseni ole mistään ottanut pulttia? :)

Vierailija
39/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin on mies vaihtunu välissä tai lestaperheellä hedelmöittymisongelmia.

Vierailija
40/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:21"]Että sisaruksilla tuskin tulee aikuisena olemaan kovin läheiset välit, kun elävät koko ikänsä täysin eri elämänvaiheissa. Varsinkin nuorimmalla voi olla yksinäinen aikuisuus, jos oletettavasti menettää sekä vanhempansa että sisaruksensa "tavallista" nuorempana.
[/quote]

Vanhimpien esikoisista voi tulla läheisiä kuopuksen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä