Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset saatu 18v, 25v, 30v ja 43v. - ensimmäinen ajatuksesi?

Vierailija
05.10.2014 |

Lasten iät nyt: 30v, 23v, 18v ja 5v.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:50"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:24"]

Minun sponttaani ajatus on tässä, että pelätään sitä aikaa, että pitää olla parisuhteessa kahdestaan. Joten tekaistaan vielä yksi lapsi, että on syy olla yhdessä. Se on omalla tavallaan aika iso vastuu alkaa elämään aikuisten parisuhdetta ja miettiä, kenen kanssa oikeasti olenkaan naimisissa, kun jää kahdestaan. Moni joko eroaa siinä vaiheessa, kun huomaa, ettei ole mitään yhteistä. Tai sitten tekee sen iltatähden, ettei vain tarvitse jäädä kahdestaan. Ikään kuin pelastamaan avioliitto

[/quote]

Joo, no meillä on kuule ollu ihan hyvä parisuhde ilman lapsiakin... että sen verran kuitenkin toisistamme tiedetään ja lasten takia ei olla ikinä yhdessä oltu pelkästään, KUN SELLASESTAHAN NE LAPSET KÄRSII!

Jos ei ole vanhemmat aidosti onnellisia toistensa kanssa... sen näkee ja haistaa...

Tämä on taas kerran fakta!

Ja ihan osataan myös ilman sinun neuvoja, kyllä aikuisten ihmisten parisuhdetta elää.....

Ja sen takia miksi ollaan näin monta lasta tehty ja minkäkin ikäisenä, niin en viitsi alkaa enää toistamaan. Sen olen jo niin monta kertaa kertonut!

Kaikenlaisia kommentteja sitä näkee ja kuulee, ei voi muuta sanoa.

[/quote]

Miksi oikeasti kysyt, mitä tulee ensimäisenä mieleen, jos noin julmetusti hermostut. Ei todellakaan taida teidän elämänne olla ihan kunnossa, kun tuollaiset pultit saat ihmisten ensivaikutelmasta. Hyvää jatkoa vain parisuhteellenne, jos tuollainen hysteerikko olet :D

Vierailija
62/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, sunnuntai ja kaikki av-urpot liikkeellä. Jestas mitä vastauksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:43"]

Varmasti olet onnellinen lapsistasi ja perheestäsi.

[/quote]

True! :)

Vierailija
64/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:03"] Spontaani ensimmäinen ajatukseni: olispa hirveää olla 48v jolla vasta 5v lapsi. Ps, olet 1v vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, nuorin lapsensa oli tuolloin 15v. [/quote] No onneksi ei taideta normaalisti kuitenkaan 48-vuoden iässä kuolla... ja tämä ei ole kyllä esikoiseni ja ainut lapseni, mulla oli jo 3 vanhempaa lasta ennestään. ;) Niin ja onhan tämä joka päivä ihan hirveää... kadun todella, että sain tuon kuopuksen... inhoan oikein häntä.... Ainutta poikaamme. [/quote] siinä se tuli! Teit lapsen, koska toivoit vielä sitä poikaa

[/quote]

Kyllä ja olen kyllä iloinen että 4 lapsemme oli myös poika. :-) koska ennestään 3 tyttöä... mutta ihan hyvin olisi neljäs tyttökin kelvannut. Oikeasti!. Pääasia on ollut, että lapseni ovat saaneet olla terveitä ja pysyä onneksi myös terveinä. :-)

Mutta 4 lasta oli joka tapauksessa alunperin se haave ja halusin kokea äitiyden monilla eri ikäkynnyksillä esimerkiksi myös, että miten se eroaa sitten niistä edellisistä. Ja en ole kyllä kamalan suurta eroavaisuutta nähnyt, tietty rehellisesti sanottuna jaksamisen ja palautumisen kanssa on ollut jotain ongelmia, mutta hyvin niistäkin on selvitty!. Olen kuitenkin todella, todella, todella, onnellinen lapsistani ja siitä että olen saanut kokea äitiyden useilla eri ikäkynnyksillä! Olo on siis siunattu. <3 Mahtavaa!! sanat ei riitä edes kuvaamaan sitä fiilistä, kun katson kaikkia "pienokaisiani" .... Toiset ovat jo niin isoja ja minä näin "vanha". :D

Mutta mahtava elämä on kyllä ollut... Itsellä ainakin. Tähän asti.

Toivottavasti tämä onnellisuus huokuu nyt sinnekin puolelle, ilkeiden kommenttejen lomasta.

[/quote]

Tässä näkyy, kuinka tosi on se, että nainen haluaa lapsia ja mies saa olla elättäjä. Koko ajan puhut minun lapsista ja minä halusin vielä kerran jne..missään ei näy sitä, mitä mies halusi. Halusiko vielä yhden lapsen, vai olisiko halunnut jo päästä vähän helpommalla.

[/quote]

NO IHAN YHDESSÄ OLLAAN KUULE JUMALAUTA NÄMÄ LAPSET HALUTTU !

JA JOS EI OIS MIES HALUNNU, NIIN VARMASTI OIS OSANNU AIKUISENA MIEHENÄ LÄHTEÄ VITTU KÄVELEMÄÄN ... !!!

JA TÖISSÄKIN OLEN KÄYNYT JUMALAUTA JA KÄYN TÄLLÄKIN HETKELLÄ !!!!!

Hienoa, varmaan sinusta tämmönen keskustelu - kenties saat tästä jotain nautintoa... ??? en keksi muutakaan syytä, tollasille täysin paska vastauksille ja kommenteille.. ! ja nyt on turha tulla sanomaan, että itsepähän tämän tänne alotit. Jotain rajaa kuitenkin tolle teidänkin hävettävyydelle!

Kyllä jollain tippuu vielä silmät päästä, kun lukee näitä vastauksia ja kahtoo että minkälaista sakkia tänne vastailee... sano mun sanoneen.

[/quote]

Eikö ole tullut mieleen, että tällaista ne ihmiset yleensä ajattelee. Et kai oikeasti luule, ettei oudommat ja tutut spekuloi mielessään, miksi piti vielä yksi tehdä noin vanhana. Eteen päin hymistellään, että voi kun ihanaa, mutta kotona supistaan miehelle, että tais niilläkin olla ero tulossa, mutta se mun tuttu Katariina teki vielä yhden lapsen, ettei mies lähde läiskimään.

Vierailija
65/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:08"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:43"]

Varmasti olet onnellinen lapsistasi ja perheestäsi.

[/quote]

True! :)

[/quote]

Niinpä, kauhean onnelliselta emännältä vaikuttaa :DD Tasapainoinen ja hallittu suurperheen äiti :DDDD

Vierailija
66/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään omituista, koska olen itse vastaavanlaisen perheen kuopus. Ikäeroa 20 vuotta vanhimpaan sisarukseen.

Vierailija
67/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus oli että kiva, pieneen lapseen on ainakin riittänyt aikaa kun ei ole ollut muita pieniä.

Aika erikoiset ikäerot kieltämättä, kun kaikkieb lasten välissä on pitkä tauko :)

Vierailija
68/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:54"]

Että miksi tuo 43v iässä saatu lapsi "piti" saada.

Mutta kukin tyylillään.

[/quote]  Minulle tulee juuri tästä mieleen, että on erottu ja tehty ankkurilapsi uudelle miesystävälle, että saadaan se sidottua uusperheeseen

[/quote]

Sama tulee minulle mieleen kun on lapsi(a), joka/jotka on jo selkeästi isoja ja sitten tehdään tyyliin 10 vuoden tai enemmän ikäerolla uusi. Ja joillakuillahan on monta lasta, jokainen eri isälle, että ajatellaanko siinä joka kerta sitten että se mies pysyy kun tekee lapsen. Tai jos se mies haluaa, niin onko äippä ymmärtänyt että hänelle se kuitenkin jää jos mies lähteekin, että se siitä miehen haluamisesta siinä vaiheessa.

Vierailija
69/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelma on se, että perheenne ja elämänne on ollut iloa ja juhlaa ja ennen kaikkea monipuolinen! Olette päässeet elämään monessa eri ikävaiheessa pienten sekä isojen lasten elämää. Usein toivotaan lapsille pientä ikäeroa, mutta minusta on vain hyvä jos on todella eri ikäisiä lapsia.

Todella ikäviä vastauksia täällä. En ymmärrä, mitä toisen perhe tai elämä on muilta pois. Tai jos ei itse halua tuollaista perhettä, niin miksi siltikään täytyy tuomita?

Kaikkea hyvää sinulle, miehellesi, vanhemmille ja nuoremmille lapsillesi sekä lapsenlapsille!

Vierailija
70/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:44"]

M

[/quote]

Mikä ihmeen " M " ?

Vierailija
71/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap yhtä lyhyt pinna lastesi kanssa, kuin täällä aaveella. Ei kyllä hyvältä vaikuta, että olet noin kireä ja hermoheikko. On tainnut viimeinen lapsi olla sinulle liikaa ja olit hippasen liian vanha sen saadessasi, kun noin "rageet" nuorison sanoilla.

Vierailija
72/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"]

Mikäs siinä, jos haluaa vaihdella vaippoja hautaan asti. Itse tein lapset nuorena ja olen alta 40, kun kaikki on muuttaneet pois tai ainakin lain mukaan itsestään vastuussa

[/quote]

Yli nelikymppinen on jo hautaan menossa :D heh heh

Vierailija
73/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:22"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:03"] Spontaani ensimmäinen ajatukseni: olispa hirveää olla 48v jolla vasta 5v lapsi. Ps, olet 1v vanhempi kuin äitini oli kuollessaan, nuorin lapsensa oli tuolloin 15v. [/quote] No onneksi ei taideta normaalisti kuitenkaan 48-vuoden iässä kuolla... ja tämä ei ole kyllä esikoiseni ja ainut lapseni, mulla oli jo 3 vanhempaa lasta ennestään. ;) Niin ja onhan tämä joka päivä ihan hirveää... kadun todella, että sain tuon kuopuksen... inhoan oikein häntä.... Ainutta poikaamme. [/quote] siinä se tuli! Teit lapsen, koska toivoit vielä sitä poikaa

[/quote]

Kyllä ja olen kyllä iloinen että 4 lapsemme oli myös poika. :-) koska ennestään 3 tyttöä... mutta ihan hyvin olisi neljäs tyttökin kelvannut. Oikeasti!. Pääasia on ollut, että lapseni ovat saaneet olla terveitä ja pysyä onneksi myös terveinä. :-)

Mutta 4 lasta oli joka tapauksessa alunperin se haave ja halusin kokea äitiyden monilla eri ikäkynnyksillä esimerkiksi myös, että miten se eroaa sitten niistä edellisistä. Ja en ole kyllä kamalan suurta eroavaisuutta nähnyt, tietty rehellisesti sanottuna jaksamisen ja palautumisen kanssa on ollut jotain ongelmia, mutta hyvin niistäkin on selvitty!. Olen kuitenkin todella, todella, todella, onnellinen lapsistani ja siitä että olen saanut kokea äitiyden useilla eri ikäkynnyksillä! Olo on siis siunattu. <3 Mahtavaa!! sanat ei riitä edes kuvaamaan sitä fiilistä, kun katson kaikkia "pienokaisiani" .... Toiset ovat jo niin isoja ja minä näin "vanha". :D

Mutta mahtava elämä on kyllä ollut... Itsellä ainakin. Tähän asti.

Toivottavasti tämä onnellisuus huokuu nyt sinnekin puolelle, ilkeiden kommenttejen lomasta.

[/quote]

Tässä näkyy, kuinka tosi on se, että nainen haluaa lapsia ja mies saa olla elättäjä. Koko ajan puhut minun lapsista ja minä halusin vielä kerran jne..missään ei näy sitä, mitä mies halusi. Halusiko vielä yhden lapsen, vai olisiko halunnut jo päästä vähän helpommalla.

[/quote]

NO IHAN YHDESSÄ OLLAAN KUULE JUMALAUTA NÄMÄ LAPSET HALUTTU !

JA JOS EI OIS MIES HALUNNU, NIIN VARMASTI OIS OSANNU AIKUISENA MIEHENÄ LÄHTEÄ VITTU KÄVELEMÄÄN ... !!!

JA TÖISSÄKIN OLEN KÄYNYT JUMALAUTA JA KÄYN TÄLLÄKIN HETKELLÄ !!!!!

Hienoa, varmaan sinusta tämmönen keskustelu - kenties saat tästä jotain nautintoa... ??? en keksi muutakaan syytä, tollasille täysin paska vastauksille ja kommenteille.. ! ja nyt on turha tulla sanomaan, että itsepähän tämän tänne alotit. Jotain rajaa kuitenkin tolle teidänkin hävettävyydelle!

Kyllä jollain tippuu vielä silmät päästä, kun lukee näitä vastauksia ja kahtoo että minkälaista sakkia tänne vastailee... sano mun sanoneen.

[/quote]

Eikö ole tullut mieleen, että tällaista ne ihmiset yleensä ajattelee. Et kai oikeasti luule, ettei oudommat ja tutut spekuloi mielessään, miksi piti vielä yksi tehdä noin vanhana. Eteen päin hymistellään, että voi kun ihanaa, mutta kotona supistaan miehelle, että tais niilläkin olla ero tulossa, mutta se mun tuttu Katariina teki vielä yhden lapsen, ettei mies lähde läiskimään.

[/quote]

Tajuathan kuinka oksettava olet?

Vierailija
74/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko isoäiti vielä?

Vierailija
75/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:54"]

Että miksi tuo 43v iässä saatu lapsi "piti" saada.

Mutta kukin tyylillään.

[/quote]  Minulle tulee juuri tästä mieleen, että on erottu ja tehty ankkurilapsi uudelle miesystävälle, että saadaan se sidottua uusperheeseen

[/quote]

Tai jos uudella miehellä ei ole ollut lapsia ja mies on lapsen kuitenkin halunnut.

Vierailija
76/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:06"]

Lessu.

[/quote]

Olemme evankelisluterilaisia. :)
[/quote]niin lestat yleensä on.
[/quote]

Mikä ihmeen lesta ap voisi olla? Jos olisi, hänellä olisi (jos eläisi) ainakin 22 lasta. Lestat ilmeisesti pitävät syntinä, jos yksikin vaimon munasolu menee hukkaan ja siksi naivat vaikka henkensä kaupalla.

Vierailija
77/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt mulla meni voimat tähän keskusteluun, pakko mennä pois...

Kiitos kaikille positiivisesti vastanneille! :)

T. AP

Vierailija
78/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:27"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:06"]

Lessu.

[/quote]

Olemme evankelisluterilaisia. :)
[/quote]niin lestat yleensä on.
[/quote]

Mikä ihmeen lesta ap voisi olla? Jos olisi, hänellä olisi (jos eläisi) ainakin 22 lasta. Lestat ilmeisesti pitävät syntinä, jos yksikin vaimon munasolu menee hukkaan ja siksi naivat vaikka henkensä kaupalla.
[/quote]

Kai ne lapsensaannin ongelmat voivat lestaankin iskeä, eivät kaikki sikiä kuin kanit yrityksestä huolimatta.

Vierailija
79/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:31"]Mutta nyt mulla meni voimat tähän keskusteluun, pakko mennä pois...

Kysyy ajatuksia ja kiittää vain positiivisista kommenteista. Ei ole tämä mamma penaalin terävin kynä, kysyy muttei kestä rehellisiä vastauksia.

T. AP
[/quote]

Vierailija
80/94 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:31"]Mutta nyt mulla meni voimat tähän keskusteluun, pakko mennä pois...

T. AP
[/quote]

Sitä se teettää nuo voimien loppumiset ku pitää kakaroita puskea maailmaan vanhalla iällä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan