Kumpi on kauniimpi, sinä vai siskosi?
Kommentit (63)
Kasvoista minä olen kaunein siskosten kesken, mutta toisella siskolla on mielestäni kauniimpi kroppa ja hän on ehkä himpun verran kauniimpi sisäisesti. Kolmas meistä on omalla tavallaan kaunis, muttei päihitä meitä kahta muuta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:30"]
Minä olen kauniimpi kuin kukaan kolmesta muusta siskostani. Miksi? En ole lihava, en haise pahalle, käyn kampaajalla, hoidan hampaitani ja ne ovatkin hyvin valkoiset ja suorat. Vaatetukseni ei ole huorahtavaa tai liian pientä kroppaani nähden. 171/58 runkona...en valehtele tai puhu pahaa muiden selän takana niin kuin sisareni tekevät. Yritän ja olenkin kaunis niin ulkoisesti kuin henkisestikin. Tästä aiheesta olisi paljon sanottavaa, mutta eiköhän tämä riitä tältä erää.
[/quote]
Et puhu pahaa muiden selän takana? Niin no niin, et ilmeisesti laske kirjoittamista siihen kategoriaan?
Vaikea sanoa, kumpikaan meistä ei ole ruma. Siskoni on saanut huomattavasti enemmän kehuja miehiltä koska on helpommin lähestyttävän näköinen. Minun perusilmeeni on melkein tympääntyneen näköinen, mutta yritän hymyillä paljon ja silloin olen kaunis :)