Kumpi on kauniimpi, sinä vai siskosi?
Kommentit (63)
Siskoni varmaan, molemmat ihan perusnättejä kuitenkin ollaan. Minulla kuitenkin rumia luomia kasvoissa.
Vast 2/luet 1- olet siis vastannut itsellesi ap. :D
Sisko, paljonkin. Hän on todlla kaunis. Mutta on mulla sentään paremmat tissit ;)
siskoni on noita :--------------DDDDDDD
Minä taidan olla vaikkei siskonikaan ole ruma.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:11"]Vast 2/luet 1- olet siis vastannut itsellesi ap. :D
[/quote] No en kyllä vastannut, mutta mitä sitten vaikka olisinkin? :D
Riippuu mistä tykkää, mutta sanoisin itse että minä, siskoni ovat vähän pyöreitä
Luontaisesti sisko, vaikkakin on päihteillä turmellut ulkonäkönsä :(
Tekee pahaa katsoa
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:18"]Riippuu mistä tykkää, mutta sanoisin itse että minä, siskoni ovat vähän pyöreitä
[/quote] Ei kauneutta mitata sillä onko lihava vai laiha!
Ollaan molemmat, omilla tavoillamme.
Minä, olen tosin 15 vuotta nuorempi. Hän oli 20-vuotiaana kauniimpi kuin minä siinä iässä, mutta 30-vuotiaana olen kauniimpi kuin hän tässä iässä. Hän siis rupsahti aikaisin. Minä tunnun kaunistuvan, kun ikää tulee. Saa nähdä, miten vanhempana on.
Minä olen kauniimpi kuin kukaan kolmesta muusta siskostani. Miksi? En ole lihava, en haise pahalle, käyn kampaajalla, hoidan hampaitani ja ne ovatkin hyvin valkoiset ja suorat. Vaatetukseni ei ole huorahtavaa tai liian pientä kroppaani nähden. 171/58 runkona...en valehtele tai puhu pahaa muiden selän takana niin kuin sisareni tekevät. Yritän ja olenkin kaunis niin ulkoisesti kuin henkisestikin. Tästä aiheesta olisi paljon sanottavaa, mutta eiköhän tämä riitä tältä erää.
Minä varmaan kasvoista hiukan nätimpi, mutta siskoni on mua paljon paljon hoikempi, joten hän voi pukea päälleen mitä vaan ja minä en.