Kumpi on kauniimpi, sinä vai siskosi?
Kommentit (63)
Minulla on kuusi siskoa ja olen kaikista kaunein omasta mielestäni ;)
Voiko olla turhempaa kysymystä? Oletko yläasteella, ap?
Olette aivan saatanan pinnallisia.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 16:50"]Olette aivan saatanan pinnallisia.
[/quote]
Ei se tee ihmisestä pinnallista jos on paremman näköinen kuin toinen. Onhan jokaisella silmät päässä.
Vaikka ikäeroa on suht paljon, olemme hyvin samannäköisiä. Siskoni on kuitenkin kauniimpi kuin minä, jota lapsena ja nuorena kiusattiin rumana.
Olemme molemmat aika samaa luokkaaa, ainakin näin jos siskoni oisi samanikäinen kun minä. On siis edelleen nätti mutta elämäntavat näkyvät (alkoholi yms). Ei kylläkää pahasti. Luonnonkauniita ollaan molemmat, mutta siskoni on 3 lasta synnyttänyt ja minä en yhtään joten kyllä sekin ero kropassa näkyy.
Sisko♡ upeat kasvonpiirteet ja keijumaisen siro
Ei ole siskoa, vain veljiä. Onneni se, niin ei tarvitse vertailla.
Sisko ehdottomasti. Hoikempi ja enemmän klassisen kaunis kuin minä pyllerö ja pyöreä nenäni. :( Olen läskimpi ja silti sillä on isommat tissitkin, kyllähän tuo valitettavasti ottaa itsetunnon päälle.
Siskoni, aivan älyttömän kaunis ulkoisesti. Itse aivan tavallinen tallaaja.
Minä.
Siskoni on ylipainoinen, lyhythiuksinen, lyhyt, ja on lisäksi myös todella ärsyttävä. ;)
Tasapeli, ei olla kovin kaksisia kumpikaan.
Molemmat siskoni. Olen nuorimmainen, joten minulle ei ole jäänyt edes tukkaa päähän saati ulkonäköä näiden jäljiltä.
Erikoista että niin moni myöntää sisaruksena olevan se nätimpi osapuoli.
Sisko :) ♡