miehen exän näkeminen
Ahdistaa yhä vain. Nän tämän naisen kaupassa muutaman kerran kuukaudessa. On hyvin hoikka ja pitkän, vaalean tukan omaava. Itselleni tulee alemmuuskompleksi joka kerta. En mikään valas ole itsekään mutta silti. Oikein stalkkaan tätä ihmistä ja kiusaan itseäni. Huoh.
Kommentit (16)
Mä luulen, että sun epävarmuus juontuu juurikin tuosta "ilkeästä" luonteesta. Kun tempperamentti paukkuu, tulee se syyllisyys ja huonommuuden tunne siitä ettei ole kiva luonteeltaan. Ja kun meistä jokainen itsekin tajuaa että parisuhteissa loppupeleissä merkkaa se luonne enemmän kuin ulkonäkö niin alemmuuskompleksi puhkeaa. Minusta sun pitäisi avoimesti tunnustaa ikävä luonteesi miesystävällesi, pyytää sitä anteeksi ja luvata työstää asiaa. Jos mies ymmärtää ja lausuu oikeat sanat siitä että välittää kyllä ja oot silti arvostettava tyyppi, epävarmuus voi poistua ja siitä johtuvat ylilyönnit rauhoittua. Samaan tyyliin jos nimittäin jatkat, välisi poikkikseen vain huononevat, muutut epävarmemmaksi ja lopulta se mitä pelkäät tapahtuu.
Niin mä ap en ole ilkeä jos minuun viittasit. Vai mitä toi edellinen viesti meinasi?
Ok, sitten meni viestit sekaisin ap:n ja jonkun lulian kanssa. Se toinen kertoi ettei voi kyttäämiselleen ja valittamiselleen mitään. Et miesystävillä menee hermo.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:04"]Ok, sitten meni viestit sekaisin ap:n ja jonkun lulian kanssa. Se toinen kertoi ettei voi kyttäämiselleen ja valittamiselleen mitään. Et miesystävillä menee hermo.
[/quote]
ok. Mä en ollut se :) ap
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 13:44"]Ahdistaa yhä vain. Nän tämän naisen kaupassa muutaman kerran kuukaudessa. On hyvin hoikka ja pitkän, vaalean tukan omaava. Itselleni tulee alemmuuskompleksi joka kerta. En mikään valas ole itsekään mutta silti. Oikein stalkkaan tätä ihmistä ja kiusaan itseäni. Huoh.
[/quote]minunkin mieheni exä on hoikka ja blondi. Itse olen pyylevä brunetti ja hän on jopa vongannut miestäni takaisin. Minä olen vain ylpeä siitä, että exänsä on näyttävä ja mies silti minun ;)
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:48"]Näin. Jos saa sanoa, niin minulta löytyy hyvä kroppa ja pitkät, alaselkään asti ylettyvät hiukset. Salilla käyn viitenä päivänä viikossa, ja siitä huolimatta luomu DD-rinnat löytyy, mutta sitten se päänsisäinen meno... Olen just sellainen "crazy bitch", mistä netti on täynnä memejä. Suoraansanoen, en tiedä miksi, mutta olen ihan helvetinmoinen tyttöystävä. En vain pysty lopettamaan, stalkkaan, vingun, vikisen kaikesta ja olen todella ärsyttävä martyynikuningatar. Verbaalisesti päihitän poikaystävät turhautumisen partaalle. Stalkkaan kaikki asiat pinnalle, vittuilen ja katoilen, jos siltä tuntuu. Et kaikki ei näy ulospäin. Vaihtaisin mielelläni ehjän mielenterveyden ehkä vähän huonompaan kroppaan.
Mitä tarkoittaa, että stalkkaat kaikki asiat pinnalle?
[/quote]
Jos poikaystävä esimerkiksi sanoo olleensa nukkumassa, niin tarkistan facessa milloin on ollut viimeksi paikalla, whatsupissa samoten ja Couplessa onko surffaillut netissä "nukkumisen" aikaan, vai oikeasti ollut pois puhelimen ääressä. Saatan myös laittaa ylös kellonajat ja tarkistaa tän kavereiden facesivut, että onko poikaystävää tägätty mihinkään yhteiskuvaa "nukkumisen" aikaan, tai onko poikaystävä twiittaillu mtn uutta. Joskus kyselen myös tämän kavereilta, ovatko kuulleet mtn poikaystävästä.
Olen stalkannut myös tämän kaikki exät läpi, etsinyt näiden facet, blogit, instat, galleriat, kaikki. Selaan poikaystävän facekamulistaa usein läpi, että onko lisäillyt uusia naisia kavereihin tms. Myös poikaystävän lähimmät kaverit olen stalkannut läpi. Poikaystävän puhelimelle en sentään koskaan ole mennyt, enkä mene. Siihen olen vetänyt rajan. Ja jos poikaystävä haluaa lähtee kaljalle kavereiden kanssa, niin se on ok mulle, siitä en vedä mtn kohtausta. Ikää minulla 17v, poikaystävä 19v.
vanhemmiten helpottuu. itsevarmuus kasvaa. muiden tekemiset ei enää kiinnosta
12, teidän suhde ei tule kestämään. Kukaan ei jaksa tuollaista. Jostain se sun epävarmuus kumpuaa, sun pitäisi keskittyä johonkin muuhun, esim. opiskeluun tai harrastukseen. Voisit sitä kautta saada onnistumisen kokemuksia ja itsevarmuutesi kasvaisi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 15:33"]12, teidän suhde ei tule kestämään. Kukaan ei jaksa tuollaista. Jostain se sun epävarmuus kumpuaa, sun pitäisi keskittyä johonkin muuhun, esim. opiskeluun tai harrastukseen. Voisit sitä kautta saada onnistumisen kokemuksia ja itsevarmuutesi kasvaisi.
[/quote]
Joo tiedän. Yhdessä kuitenkin ollaan oltu 3v, eikä mun poikaystävä lähellekkään tiedä kaikkea, mitä teen. Nyt olenkin alkanut pistää energiaani kouluun, kun sain koulupaikan, ja oonkin saanut aika hyvin keskitettyä opiskeluun mun ajan ja ajatukset.
Ap on yli 40 eli mun kohdallani ikä ei ole helpottanut :(
Miksi? Vain että on kaunis ja exä?
Lopeta se stalkkaaminen. tai tutustu häneen, niin huomaat että ei ole mitään järkeä olla kateellinen.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 14:38"]Lopeta se stalkkaaminen. tai tutustu häneen, niin huomaat että ei ole mitään järkeä olla kateellinen.
[/quote]
Näin. Jos saa sanoa, niin minulta löytyy hyvä kroppa ja pitkät, alaselkään asti ylettyvät hiukset. Salilla käyn viitenä päivänä viikossa, ja siitä huolimatta luomu DD-rinnat löytyy, mutta sitten se päänsisäinen meno... Olen just sellainen "crazy bitch", mistä netti on täynnä memejä. Suoraansanoen, en tiedä miksi, mutta olen ihan helvetinmoinen tyttöystävä. En vain pysty lopettamaan, stalkkaan, vingun, vikisen kaikesta ja olen todella ärsyttävä martyynikuningatar. Verbaalisesti päihitän poikaystävät turhautumisen partaalle. Stalkkaan kaikki asiat pinnalle, vittuilen ja katoilen, jos siltä tuntuu. Et kaikki ei näy ulospäin. Vaihtaisin mielelläni ehjän mielenterveyden ehkä vähän huonompaan kroppaan.
Näin. Jos saa sanoa, niin minulta löytyy hyvä kroppa ja pitkät, alaselkään asti ylettyvät hiukset. Salilla käyn viitenä päivänä viikossa, ja siitä huolimatta luomu DD-rinnat löytyy, mutta sitten se päänsisäinen meno... Olen just sellainen "crazy bitch", mistä netti on täynnä memejä. Suoraansanoen, en tiedä miksi, mutta olen ihan helvetinmoinen tyttöystävä. En vain pysty lopettamaan, stalkkaan, vingun, vikisen kaikesta ja olen todella ärsyttävä martyynikuningatar. Verbaalisesti päihitän poikaystävät turhautumisen partaalle. Stalkkaan kaikki asiat pinnalle, vittuilen ja katoilen, jos siltä tuntuu. Et kaikki ei näy ulospäin. Vaihtaisin mielelläni ehjän mielenterveyden ehkä vähän huonompaan kroppaan.
Mitä tarkoittaa, että stalkkaat kaikki asiat pinnalle?
Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.
Siis kyttään kaupassa ja katselen pitkään. Facessa katson onko vaihtanut profiilikuvan. Pohdin kuinka mies varmasti haikailee naisen perään jne. Etten itse mitenkään voi olla muuta kuin "tyhjää parempi".ap