5kk ja -14kg :(
Olen sairaalloisen ylipainoinen ja ollut elämäntaparemontilla nyt 5kk. Tuossa kadonneet kilot. Toisaaalta vaatekoko oli lähtötilanteessa 54-56, nyt se on 44-46. En hyppää enää vaa´alla päivittäin, mutta kyllä mua ottaa päähän kun kilot katoaa niin hitaasti. Mitat lähdössä 160cm ja 120kg, nyt painoa 106kg. Mä en käsitä miksi mun läskit on niin tiukassa. Ei pitäis olla mitään kilpparin vajaatoimintaakaan. Ja ei, mä en todellakaan herkuttele ja syö/juo salaa.
Aloitin Juttadieetillä ekat kolme kk, sen jälkeen siirryin karppaamiseen. Viimeksi olen jättänyt maitotuotteetkin jo pois, jos ne auttais mutta ei ole näkynyt vaikutusta. Kasviksia syön vähintään 500g päivässä, päälle proteiinia 200g-300g per päivä plus rasvaa jonkin verran. Vettä menee 2-3l päivä.
Jos YHTÄÄN lohduttaa, niin täällä oikeasti yksi kenen kilot ei häviä millään.
Aloitin vuosi sitten marraskuussa elämäntaparemontin, ja tulokset ovat parin kilon luokkaa. Käyn salilla kaksi kertaa viikossa, vesijuoksemassa kaksi kertaa viikossa ja iltalenkillä 2-4 kertaa viikossa.
Syön aamupalan ja vähintään yhden lämpöisen aterian päivässä, yleensä kaksi. Vettä unohdan juoda jatkuvasti, mutta sitäkin selkeästi enemmän kuin ennen. Syön mielestäni riittävästi, mutta en liikaa. Pidin keväällä ruokapäiväkirjaa kolme viikkoa, ja saanti oli 1500 -1900 kalorin luokkaa, riippuen päivän liikunnoista.
Kävin kesällä labrakokeissa, koska tätä terveydenhoitajan kanssa pohdittiin, että missä vika, mutta kaikki labrat oli ok, arvot jopa loistavat, mm. kolesteroli. Mittani ovat 158 / 67, ja vaatekoko n. (38) 40.
En syö vaaleaa leipää ja kaikki viljatuotteet ovat tummaa tai täysjyvää, en käy ryyppäämässä enkä harrasta erikoisia herkutteluja. Tummaa suklaata saatan syödä silloin tällöin, noin kerran viikkoon muutaman palan.
Jotain positiivista on se, että ei väsytä enää ja tuntuu että jaksaa tosi paljon enemmän, mutta sais vaatekokokin perhana tippua :(
JOTEN, ole onnellinen tiputetuista kiloista, oikeasti hieno juttu ja jatka just samaan malliin!