Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enää 5 päivää päätöksen tekoon. Sitten alkaa sotaa puolison kanssa.

Vierailija
05.10.2014 |

Eli perjantaina sairaalan meno. Päätin tehdä aborttin. Eli lääkkeellinen tyhjennys.
Olen lähellä 40v ja minulla oma 13v lapsi ja yhteinen 9kk.
Ja olen taas raskaana. Vahinko raskaus.
Minun voimavaroja ei riitä, tämä vauva ottaa jo koville. Mies ei auttaa, poissa kotoa usein, masentunut välillä, laiska, välinpitämätön.
Nyt hän vaikka kuin lupailee olla tukena, apuna ,mutta en usko hänen muuttuvan.
Hän ei hyväksy abortti, sanoi että ero tulee heti, olen murhaaja, ja kaikki uhkaukset mikä vain keksii. Hän ei pysty elää minun kanssa mitenkään enää jos keskeytän.
Jopa uhkaa haastamaan minun oikeuteen, jo ttä menettaisin huoltajuuta meidän vauvastamme, hän keksii keinoa, valehtelee varmasti vaikka mitä.
Minun taustani on puhdas, ammatti on, työ on, ei mitään poikkeava.
Miten saan hänet ymmärtämään ettemme tarvitsee enää lapsia. Se on vain taakka minun hartioille. Taloudellinen tilanne on vaikea. Ei tukiverkkoa, talomme vaatii paljon korjauksia.
Jos tammikuussa aloitan pieni lisäkoulutus niin kesäkuussa saan jo parempaa työpaikka ja palkka.
Miten saan hänen ymmärtämään että kiristämällä ja uhkan alla en ole onnellinen uuteen vauvan kohti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sano vielä mitään. Kerro vaikka 8 päivän päästä saaneesi keskenmenon.

Vierailija
2/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse sairaalan yksin. Sinne on 100km matkaa, pakko lähteä autolla tai junalla. Mies heti ymmärtää jos katoan aamulla. Lähtee perään autolla ja tulee taas hirveä esitys lääkärin vastaanotolla. Olen muuten ajatellut sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille,

a) että jos lähtee ja jättää sinut, niin ottaa sitten vauvan mukaansa. Ukko tulee varmaan toisiin aatoksiin kun tajuaa ettei se lastenhoito ole mitään leikkiä. Hoitakoon itse lapsensa.

b)että jos kerran abortti on väärin, nin seksi loppuu tähän.

Vierailija
4/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tilanne, sano hei sille että sulla on gynetutkimus ja laajempi raskaustutkmius sairaalassa niin pakko päästä. Sitten olet päivän siellä ja et anna pillua ainakaan 7 päiväänj ja sitten eräänä päivänä itket kun tulee verta.:D

Vierailija
5/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten enää tuollaisen jälkeen haluat olla noin hirveän miehen kanssa yhdessä? Hyvä vaan että tuli esille hänen oikea luonteensa, niin pääset eroon hyvissä ajoin. Ja lastesi huoltajuuden menettämistä sinun ei tarvitse pelätä tuollaisen takia.

Vierailija
6/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on murha

Vierailija
7/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 08:41"]Abortti on murha
[/quote] Ihan kuin kukaan ei olisi tiennyt ennestään...>.

Vierailija
8/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytä se muksu ja anna miehelle, hän on kuitenkin lapsen isä jolla PITÄISI olla oikeus osallistua päätökseen lapsensa tappamisesta. Turha rankaista syntymätöntä lasta isineen mikäli ei itse osaa huolehtia ehkäisystä tai pitää niitä haaroja kiinni.

Uskomatonta.

Vierailija
9/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 08:53"]

Synnytä se muksu ja anna miehelle, hän on kuitenkin lapsen isä jolla PITÄISI olla oikeus osallistua päätökseen lapsensa tappamisesta. Turha rankaista syntymätöntä lasta isineen mikäli ei itse osaa huolehtia ehkäisystä tai pitää niitä haaroja kiinni.

Uskomatonta.

[/quote]

Kuvaus tuosta miehestä kyllä antoi ymmärtää, että nimenomaan olisi lapsen rankaisemista synnyttää se ja jättää tuollaisen miehen hoidettavaksi/laiminllyötäväksi.

Vierailija
10/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että gyn. Tutkimuksessa paljastu tuulimunaksi

Vierailija
11/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet aborttiin. Olet jo vanhakin. Tietääkö miehesi, että lapsi voi olla sairas, vammainen, tai raskaus vaikea? Jos sinä yksin hoidat pienintä niin raskaus on entistä vaikeampi. Miehesi siis joko hoitaa kotona kaiken ja antaa sinun levätä tai teet abortin. Luulis miehen valitsevan abortin :D jos ei. Niin sit nautit täys ylläpidosta täysin rinnoin.

Vierailija
12/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapset ja lähde turvakotiin. Vaikka taksilla. Sinulla on oikeus päättää elämästäsi ja ruumistasi.

Vierailija
13/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 08:53"]Synnytä se muksu ja anna miehelle, hän on kuitenkin lapsen isä jolla PITÄISI olla oikeus osallistua päätökseen lapsensa tappamisesta. Turha rankaista syntymätöntä lasta isineen mikäli ei itse osaa huolehtia ehkäisystä tai pitää niitä haaroja kiinni.

Uskomatonta.
[/quote]

Lapsenko pitäisi olla rangaistus seksistä? Minä olen aina kuvitellut, että lapsi olisi lahja, jonka kaksi aikuista ihmistä haluaa ja joilla on kyky tarjota tuolle lapselle hyvä elämä.

Lapsen tappamisesta tulisi kyllä tulla rangaistus, mutta sisältään ylimääräisen solukasan poistaminen on kyllä ihan itsessään kivulias toimenpide, jossa ei yksikään lapsi kärsi tai ylipäätään kukaan raskaana olevan naisen lisäksi.

Vierailija
14/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Eli yksinä en pääse minnekään tutkimukseen, mies tunkeutuu aina mukaan.
Olen miettinyt että synnytän ja annan vauvan miehelle hoidettavaksi. Hänestä ei ole siihen. Siis vauva päätyy minulle tai kärsii pahoin.
Tuo on muuten kiva idea, ei seksiä, tai painaa hänet tekemään kaikki koti hommat ja nauttia vain raskaus ajasta. Aika vain tiukoilla kokeiltavaksi. Mutta vauvan synnytyksen jälkeen sen kasvatus ja vastuu jaa taas minulle.
Ei muita vaihtoehtoa kun ruveta pakkaamaan laukkua. Tärkeät paperit ja asiakirjat vien vaikka tuttavan luokse. Ja lasten suojelun kai pitää ottaa yhteyttä.

Vierailija
15/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, mikä on äidinkielesi?

Vierailija
16/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä. Ap

Vierailija
17/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi suomalainen?

Vierailija
18/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äskeinen vastaus minun äidinkielestä ei ole minun. Ap.
Ei siinä mitä väliä. Mutta mies on suomalainen.

Vierailija
19/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tuosta teidän yhteiselosta mitään kun miehesi ei selvästikään kunnioita sinua? Sinulla on oikeus tehdä abortti ja se, että miehesi yrittää riistää sinulta oikeutesi, kertoo vain sen, että hän on kusipää. Lähde hyvän sään aikana.

Vierailija
20/28 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen hankkiminen on suuri vastuu ja haaste. Mies sanoi että kun uusi vauvaa syntyy niin hän huolehtii sitten entisestä lapsesta. Hän täyttää silloin noin 1,4v. Ja minä saisin rauhassa olla pikkuinen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä