Miksi vegaanit eivätt syö ruohoa?
Kommentit (36)
Mä syön ruohosipulia, mutta en ole vegaani.
Pohjois-Koreassa syödään myös ihmislihaa, niin miks te lihansyöjät täällä ette syö ihmislihaa?
Ei vegaaneja kiinnosta lähiruoka. He haluavat syödä kaukaa tuotuja elintarvikkeita, joiden valmistamiseen on käytetty orjatyövoimaa. Kaukotuotteiden valmistamisen ympäristöhaitat voi kieltää, kun ne on siellä kaukana. Ei tarvitse katsella.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:47"]Pohjois-Koreassa syödään myös ihmislihaa, niin miks te lihansyöjät täällä ette syö ihmislihaa?
[/quote]
Voisin syödäkin mutta sitä on suht vaikeaa saada.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:16"]Se on lähiruokaa. Ja sitä on paljon.
[/quote]
Mutta onko se ihmisravinnoksi kelpaavaa?
Aikamoinen aivopieru. Vähän niinkuin kysyisi miksei lihansyöjä pistä lemmikkiään pihviksi tai syö raatoja teidenvarsilta.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:16"]Se on lähiruokaa. Ja sitä on paljon.
[/quote]
Aikamoinen aivopieru. Vähän niinkuin kysyisi miksei lihansyöjä pistä lemmikkiään pihviksi tai syö raatoja teidenvarsilta.
[/quote]
Kyllä kelpaa ihmisravinnoksi.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:34"]Miksi lihaanit eivät syö vaikkapa naudan /bsian / lampaiden aivoja, jänteitä ja rustoja, peniksiä jne,? Vaadin tähän vastausta.
[/quote]
No minä syön ainakin. Et sitten tiedä mistä HK:n sininen tehdään?
[/quote]
Peniksestä? :---D
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:53"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:16"]Se on lähiruokaa. Ja sitä on paljon.
[/quote]
[/quote]
Kyllä kelpaa ihmisravinnoksi.
[/quote]
Tutustu biologiaan.
Aistin taas suunnatonta peppukipeyttä.
Ärsyttääkö kun naapurin vegaani ei pidä sun nurtsia lyhyenä?
-sekasyöjä
Vegaaninmetsästäjä ei lepää vaan päivystää AV:lla päivät ja yöt. Vegaaninmetsästäjä sai taas parin vegaanin päänahkan vyölleen näpäyttämällä yhtä aikaa nerokkailla ja hulvattoman hauskoilla kommenteillaan. On se kova luu, on!
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:49"]Ei vegaaneja kiinnosta lähiruoka. He haluavat syödä kaukaa tuotuja elintarvikkeita, joiden valmistamiseen on käytetty orjatyövoimaa. Kaukotuotteiden valmistamisen ympäristöhaitat voi kieltää, kun ne on siellä kaukana. Ei tarvitse katsella.
[/quote] Lääkkeet.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:37"][quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:34"]Miksi lihaanit eivät syö vaikkapa naudan /bsian / lampaiden aivoja, jänteitä ja rustoja, peniksiä jne,? Vaadin tähän vastausta.
[/quote]
[/quote]
Peniksestä? :---D
[/quote]
Voi tulla yllätyksenä mutta kyllä ne peniksetkin menee makkaraan. Olen muuten syönyt grillattua sian penistä. Ei mikään makuelämys mutta voi ihan hyvin syödä.
[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 09:34"]Miksi lihaanit eivät syö vaikkapa naudan /bsian / lampaiden aivoja, jänteitä ja rustoja, peniksiä jne,? Vaadin tähän vastausta.
[/quote]