Opettiko äitisi sinulle kauneudenhoidon salat? Vai mistä opit?
Mä en oo niitä oppeja äidiltä saanut. Äiti ei nimittäin oo koskaan meikannut. Eikä myöskään leikannut kainalo-eikä säärikarvojaan. Niin harvassa ne karvat hänellä on. :D
Mulla oli teini-iässä kuitenkin eräs iäkkäämpi ystävä, joka tykkäsi ostaa sekä mulle että mun siskoille Clearasil-kasvojenhoitotuotteita. Hassua jälkeenpäin ajatella, miten joku iäkäs mummo osteli meille kasvojenpesuaineita. :D
Mutta siitä mä varmaan opinkin kasvojenhoidon. Meikkaukset, karvojenpoistot opin varmaankin sitten jostain "Kauneus ja Terveys"-tyylisestä lehdestä. Niitä mä tykkäsin teini-iässä lukea paljonkin.
Muistan vieläkin, mun ekan meikkauskerran kun olin lukenut lehdestä, mitkä kaikki jutut oli silloin "must" meikissä. Niinpä mulla oli tummaa luomiväriä, silmän ympäri ulottuvat paksut kajalit ja kauheet hämähäkkiripset. :D
Kyllä nolotti jälkeenpäin kun meikit oli olleet vielä vähän levällään, kun en ollut vielä tottunut meikkaamaan. :D
Nyt on kyllä meikkijälki tasoittunut aika palbon tuosta ekasta kerrasta. ;)
Kommentit (2)
En todellakaan oppinut! Äitini ei koskaan ajellut säärikarvojaan tms., eikä meikannut. Hiukset hän piti aina lyhyinä ja pesi ne kerran viikossa saunassa.
Siis paljon ei palbon. ;-)