Hämmästytkö joskus miten paljon sinulla meni rahaa kun myyjä sanoo summan kassalla??
Kommentit (40)
Ei, koska kärryyn nostaessa jo päässäni lasken suunnilleen summan.
En, ei mua kiinnosta paljonko meni, ihan sama. Tärkeintä että sain mitä halusin.
Kyllä joskus. Oudosti koriin keräytyy kaikkea. Ikeassa varsinkin tulee ostettua aika paljon.
Joskus hätkähdän, kun olen ostanut jotain kalliimpaa ja summa on kympin enemmän kuin tavallisesti. Viimeksi ostin ison pullollisen kalanmaksaöljyä.
Sanoin kassalleeilen oh my god, kun 82.50 tuli hinnaksi kaksi kassia ruokaa ja seitsemän olutta. Elelen yksin ja mietin IL juttua mamista joka hoitelee 6 perheen kuukausiostokset 250 e.
Viimeksi äsken. Kävin hemmetin kalliissa k kaupassa, kun en jaksanut kävellä pidemmälle :D.
Nykyään melko useinkin, kun niin monen elintarvikkeen hinta on noussut ja jotenkin sitä on muistissa se vanha, tuttu hinta.
Yleensä käyn lidlissä ja tänään kävin sittarissa ostaa sellaisia tarvikkeita, joita ei lidlistä saa ja samalla loppuviikon ruuat. Todellakin suu loksahti, arvioin, että tulee maksaa n. 80€ mutta olikin 120€.
Ja sitten kassahenkilö joutuu laskemaan laskimella teille hinnan, koska kassahan veloittaa liikaa ja on laskenut summan väärin.
T. Kassatäti
Minulla on Kelan maksusitoumus. En tuijottele hintoja.
Kai ihminen arvioi ostostensa summan niitä kerätessään. Olen usein eurolleen oikeassa.
Viimeksi tänään, kun ruokakauppaan menikin 80e, kun ajattelin noin viidelläkympillä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa? Maksaako joku muu ostoksesi???!!
Mulla tipahtaa leuka aina rinnuksille, kun kuulen hinnan...Lidlissa.
Kolme kassillista tavaraa ja hinta n.35.00 !
Tupakkaa ja kaljaa ei meillä ostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa? Maksaako joku muu ostoksesi???!!
Kyllä. Esim. sinä ja minä 👹
K-kaupassa aina, Alepassa joskus, muualla ei. Lidlissä joskus hämmästyttää, miten vähän meni.
En ylläty ostosteni hinnasta, sillä lasken päässäni mitä ostokset maksaa sitä mukaan kun nostan niitä kärryyn/ koriin. Onko ihmiset nykyisin täysin kyvyttömiä päässä laskemaan?
Tämä tapahtuu aina alkukesällä kun menen ostamaan pihalle kesäkukat!