Pitäiskö ottaa tumma mies kun ei vaaleaa saa?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vain "ottaa!=
Niinpä; Jotkut puhuu tällä tyylillä, en ole ikinä ymmärtänyt.
Että mennäänkö sitten kadulta vai mistä se mies / nainen "ottamaan" ?
Aika pelottavaa...
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vain "ottaa!=
Heiltä saan viestejä netissä. Suomimiehet juoksevat karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Älä liian tummaa
Ei ole olemassa liian tummaa eikä liian isoa.
Ota vaan ap. Tuskin sua haittaa jos se vieraissa juoksee. Tunnen erään opettajanaisen ja hän on onnellinen on-off turkkilaisen miehensä kanssa. Silloin eivät ole yhdessä,kun tuo mies on muiden kanssa. Muuten ovat onnellisesti yhdessä.
Minä en ole koskaan valinnut edes koiraa turkin värin perusteella! Koirassa kuten miehessäkin tärkeämpiä on aivan muut ominaisuudet.
Neljän koiran ja hieman alle 20 miehen kokemuksella kerron tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vain "ottaa!=
Aika pelottavaa...
Kokemukseni mukaan tummat miehet ottavat vaaleita naisia. Ja kyllä minulle on käynyt niin myös kadulla.
Tummat miehet on aivan parhaita.. Kun naisella ei ole ihmis arvoa.
Mitä tarkoitat tummalla? Minun mieheni ainakin noudattaa hyvin tarkkoja periaatteita...ei esiaviollista seksiä, ei lihaa, ei päihteitä. Toisaalta on maailman huomaavaisin ja kiltein mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vain "ottaa!=
Aika pelottavaa...Kokemukseni mukaan tummat miehet ottavat vaaleita naisia. Ja kyllä minulle on käynyt niin myös kadulla.
Sitä kutsutaan raiskaukseksi.
Jos miehet, minkään väriset juoksee karkuun, siihen on hyvä syy. Aina voi joko tyytyä vähempään tai kehittää puutteitaan. Oma valinta kumman valitsee. Käytännössä ihmiset tekevät kompromissin noiden kahden välillä. Kehittävät itseään siihen asti kuin viitsivät ja jaksavat ja sitten tyytyvät siihen mitä on tarjolla.
Voi olla myös ottamatta ketään miestä. Ei se ole mikään pakollinen asia elämässä kuten ei miehille naisen saaminenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit vain "ottaa!=
Aika pelottavaa...Kokemukseni mukaan tummat miehet ottavat vaaleita naisia. Ja kyllä minulle on käynyt niin myös kadulla.
Sitä kutsutaan raiskaukseksi.
Ei ole jos nainen haluaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tummalla? Minun mieheni ainakin noudattaa hyvin tarkkoja periaatteita...ei esiaviollista seksiä, ei lihaa, ei päihteitä. Toisaalta on maailman huomaavaisin ja kiltein mies.
Onko saitakin. Sillä on varmaankin hyvin taloudellisetkin periaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö se kumia ettei tule maksumieheksi vahingossakaan. Naiset kun ottavat eron niin siitä tulee iso lasku perään ja sitten olisi vielä varaa olla perustaa uusperhettäkin entisen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet, minkään väriset juoksee karkuun, siihen on hyvä syy. Aina voi joko tyytyä vähempään tai kehittää puutteitaan. Oma valinta kumman valitsee. Käytännössä ihmiset tekevät kompromissin noiden kahden välillä. Kehittävät itseään siihen asti kuin viitsivät ja jaksavat ja sitten tyytyvät siihen mitä on tarjolla.
Tumman miehen kanssa oleminen ei mitenkään automattisesti ole vähempään tyytymistä. Eivät kaikki pellavapäätkään niin kauhean "enempää" ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö se kumia ettei tule maksumieheksi vahingossakaan. Naiset kun ottavat eron niin siitä tulee iso lasku perään ja sitten olisi vielä varaa olla perustaa uusperhettäkin entisen tilalle.
Kela maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla aviossa ;)
Itse en ikinä ota miestä, vaan miehet ottavat minut. Tärkeintä on pitää omasta ulkonäöstä huolta, etenkin pepun treenaus tärkeää ja kesällä mikroshortsit, niin pääsee esittelemään työn tulosta. Saan huomiota kaikenvärisiltä ja ikäisiltä miehiltä, mutta hakeudun yleensä kaikkein kookkaimpien, tummimpien ja nuorimpien miesten seuraan.
Miten voit vain "ottaa!=