Muistatko ensi kerran kun nuoltiin persettä?
Tapahtuiko luontevasti yhteisymmärryksessä - ja ennen kaikkea tuntuiko hyvältä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olin iltapäivällä tyttöystävän kanssa sängyllä. Hänellä oli pikkarit jalassa. Laitoin hänet makaamaan vatsallaan ja aloin hieroa hartioita. tein sen tosi hitaasti ja hiljalleen siirryin alemmaksi. Lopuksi vedin hitaasti pikkarit jalasta ja hieroin pakaroita. Sitten suutelin niitä ja hittasti lipaisin myös vakoa. Lopulta etenin kieleni kanssa reiälle asti ja aloin nuolla sitä. Kehonkielestä huomasin heti, että hän piti siitä oikeasti. Aina kun siirsin kieleni hetkeksi muualle ja palasin sitten takaisin reiälle, hän voihkaisi ja huokaisi äänekkäästi. Lopulta nuolin hänelle orgasmin pitkillä vedoilla pillulta pyllylle.
Kun hän oli toipunut, hän halusi tehdä samaa minulle. Makasin selälläni, laitoin tyynyn lantion alle ja vedin jalkani koukkuun. Näin minulla oli vapaa näköala, kun hän nuoli aukkoani. Sen tuntui hyvältä ja oli järkyttävän kiihottavaa. Aikansa nuoltuaan, hän otti kaluni suuhunsa, johon laukesin hyvin nopeasti. Tuosta lähtien pyllyn nuolemin kuului vakiona seksiimme.
No nyt on kuumaa huh huh. Tuollaisesta olen uneksinut koko ikäni, mutta ainoa kokemukseni siitä on, kun känninen pubiruusu nuoli reikääni. Sekin tuntui toki hyvältä, mutta että pääsisi tyttöystäbän kanssa touhuilemaan noin. On vain niin estoinen, ei meinaa antaa edes pilluaan nuolla.
Muistan kyllä. Olin 10-vuotias ja kaveri oli 9-vuotias. Pussailtiin ja nuoltiin toistemme pyllyjä, koska se oli kiihottavaa ja tuntui hyvältä. Mulkkuja ei osattu imeä kunnolla ja esinahat oli viellä terskojen päällä. 5 vuotta myöhemmin opeteltiin jo sitten ihan kunnolla imemään puolin ja toisin ja päästin lopulta myös kakkoseenkin ja sinne mällit ruiskittiin. Oli nastaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
JUMALA RANKAISEE TEITÄ HELVETIN LIESKOILLA PERÄSUOLEEN IKUISESTI JÄÄTYNEESSÄ HELVETISSÄ!
Ime lerssiä!
En muista koska olen ensimmäisen kerran itse nuollut tytön pyllyä, mutta on siitä jo aikaa. Aina yhtä kivaa. Mutta sen muistan kun ollessani 20v niin 18 vuotias tyttöystäväni nuoli minulta ensimmäisen kerran. Olimme kuusysissä mutta päinvastoin kuin yleensä eli minä olin päällä ja tyttö alla. Siitä lipsutteli kaluani ja pusseja, yhtäkkiä lähes varoittamatta kieli pyllyyn ja aaah se tuntui mahtavalta. Tuosta on aikaa jo 20 vuotta, eikä asia ole koskaan toistunut kenenkään kanssa tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olin iltapäivällä tyttöystävän kanssa sängyllä. Hänellä oli pikkarit jalassa. Laitoin hänet makaamaan vatsallaan ja aloin hieroa hartioita. tein sen tosi hitaasti ja hiljalleen siirryin alemmaksi. Lopuksi vedin hitaasti pikkarit jalasta ja hieroin pakaroita. Sitten suutelin niitä ja hittasti lipaisin myös vakoa. Lopulta etenin kieleni kanssa reiälle asti ja aloin nuolla sitä. Kehonkielestä huomasin heti, että hän piti siitä oikeasti. Aina kun siirsin kieleni hetkeksi muualle ja palasin sitten takaisin reiälle, hän voihkaisi ja huokaisi äänekkäästi. Lopulta nuolin hänelle orgasmin pitkillä vedoilla pillulta pyllylle.
Kun hän oli toipunut, hän halusi tehdä samaa minulle. Makasin selälläni, laitoin tyynyn lantion alle ja vedin jalkani koukkuun. Näin minulla oli vapaa näköala, kun hän nuoli aukkoani. Sen tuntui hyvältä ja oli järkyttävän kiihottavaa. Aikansa nuoltuaan, hän otti kaluni suuhunsa, johon laukesin hyvin nopeasti. Tuosta lähtien pyllyn nuolemin kuului vakiona seksiimme.
"tuntui hyvältä ja oli järkyttävän kiihottavaa" Tuon voin allekirjoittaa
Kun käytät passiivia "nuoltiin", lukijalle jää epäselväksi tarkoitetaanko tässä objektia vai subjektia. Nuolitko sinä vai nuoltiinko sinua?
Vierailija kirjoitti:
Kun käytät passiivia "nuoltiin", lukijalle jää epäselväksi tarkoitetaanko tässä objektia vai subjektia. Nuolitko sinä vai nuoltiinko sinua?
Minulle ei jää epäselväksi. Otsikon laatijaa kiinnostaa molemmat tapaukset, lukija päättää kertooko siitä kun itse nuoli vai siitä kun häntä itseään nuoltiin. Jotkut kertovat molemmista tapauksista.
Vierailija kirjoitti:
JUMALA RANKAISEE TEITÄ HELVETIN LIESKOILLA PERÄSUOLEEN IKUISESTI JÄÄTYNEESSÄ HELVETISSÄ!
IHANAA!! TULEN JO PELKÄSTÄ AJATUKSESTA!
Tämä on sellaista herkkua, että ei useasti viitsi pyytää. Haluan, että pysyy sama fiilis kuin ensimmäisellä kerralla. Tuskin tähän tosin ikinä kyllästyy.
Mitä evästyksiä olisi pepunnuoluntaneitsyeelle? Odotan jännityksellä ensi kertaa.
Miehenä en ole saanut kuin kerran pepun nuolentaa. Muinoinen tyttöystäväni tykkäsi peppunsa nuolemisesta ja teki kerran vastapalveluksen suuseksin yhteydessä. Tykkäsin.
Muistan keskustelleeni kauppaopiston tyttöjen kanssa tästä baari-illan aikana. Harmi, kun jäi teorian asteelle :P
Ei ole kokemusta, mutta uteliaisuudesta voisin kokeilla!
Haluaisin, että nainen nuolee persettäni kieltä käyttäen sisällä samalla kun runkkaa minua. Se tämän palstan perusteella on liikaa. Naista toki tulee nuolla juuri noin.
En nuole, mutta nuolen pillua ja samalla haistelen ja katselen persereikää. Ehkä nuolu tulee mukaan myöhemmin.
mies kyllä nuolee minua, ja muistan kyllä kun ekaa kertaa hän teki sen. Kiihottavaa kyllä.
Minä en halua nuolla, mutta tässätapauksessa se ei ehkä ole se isoin ongelma