Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko ensi kerran kun nuoltiin persettä?

Vierailija
31.08.2021 |

Tapahtuiko luontevasti yhteisymmärryksessä - ja ennen kaikkea tuntuiko hyvältä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Mies maksoi minulle monta sataa euroa siitä, että sai nuolla persettäni.

Ei tuntunut oikein missään, mutta mies sai siitä ilmeisesti nautintoa.

Vierailija
2/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Mies maksoi minulle monta sataa euroa siitä, että sai nuolla persettäni.

Uusi prostituution muoto. Mitähän nuoluvarvi maksaa ja onko aikataksa? Entä puhtausaste?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi prostituution muoto. Mitähän nuoluvarvi maksaa ja onko aikataksa? Entä puhtausaste?

Ei tuo mikään uusi juttu ole.

Fetissijuttuja ilman varsinaista seksiä, alistumisesta kiihottuvat miehet maksaa hyvin.

Joillekin se tuo vielä lisäkiihotusta, kun nainen ns. vie rahat.

Vierailija
4/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla yleisempää, että mies maksaa naiselle, siitä, että tämä nuolee miehen persettä.

Samaa lienee se, että nainen ei oikein tunne mitään, mutta mies saa siitä sitäkin enemmän nautintoa.

Vierailija
5/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Se tuli totaalisena yllätyksenä, ja siinä vaiheessa kun nainen siirtyi pallien nuolemisesta pyllyn nuolemiseen, mulla kyllä eka reaktio oli suurin piirtein, että mitä ***vettiä. Lähes välittömästi alkujärkytys muuttui nautinnoksi kun kiemurteleva kieli pyllyreiän päällä alkoi tuntua älyttömän kiihottavalta ja ihanan rivolta.

Vierailija
6/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos semmosia muistoja olisi niin oisin jo ampunu itteni

Vierailija
7/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistan. Muistan senkin, kun kesken kaiken muistin pesseeni vain pillun. En antanut kumminkaan sen häiritä, eikä antanut mieskään.

Vierailija
8/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla yleisempää, että mies maksaa naiselle, siitä, että tämä nuolee miehen persettä.

Samaa lienee se, että nainen ei oikein tunne mitään, mutta mies saa siitä sitäkin enemmän nautintoa.

Niin en osaa sanoa myykö prostituoidut yleensä tuollaista palvelua (tuskin?), mutta kyllähän maailmassa rahalla saa mitä tahansa.

Vierailija
9/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kun nuolit persettäni.

Vierailija
10/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin.Joskus 90-luvulla taikkulassa tyttö nuoli peppureikääkin,oli hieman hämmentävää.Nyt kun

viimme vuodet olen temmeltänyt ladyboikien kanssa,niin ne tykkää joskus lipoa peppua,nyt osaan jo rentou-

tua.

Tuli mieleen että jos se ekakin oli leikelty nainen,siinä rytinässä ei ehtinyt kiinnittää huomiota pikkuseik-

koihin.

Vierailija
11/36 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Pikkuhiprakassa baari-illan jälkeen pusuttelin silloisen tyttöystävän peppua ja päätin kokeilla ujuttaa kieltä sisälle. Tyttöystävä tuntui tykkäävän niin nain sitten kielellä peppureikää hyvän tovin.

Vierailija
12/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän "tabu" aihe kahden ihmisen parisuhteissa näköjään.

Antaako liikaa valtaa sitten toiselle osapuolelle. Varsinkin kun ihmiset tuppaa riidellessä käyttäytymään kontrolloimattomasti - eihän tuo ole asia mistä tahtoo "paljastua" jossain tuttavapariskunnan kanssa illanvietossa puolison juotua liikaa tai halutessa satuttaa tiedolla.

Vierailija
13/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä koska peppuani ei ole nuoltu kuin sen ainoan kerran. Nainen teki sen ihan pyytämättä ja omasta aloitteestaan. Ajatuksena oli kiihottavaa kyllä, mutta muuten lähinnä kutitti.

Jatkossakin mielummin nautin enemmän siitä, kun saan nuolla naisen peppua, mutta tottahan muakin saa nuolla, jos nainen sitä itse haluaa tehdä.

Vierailija
14/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iltapäivällä tyttöystävän kanssa sängyllä. Hänellä oli pikkarit jalassa. Laitoin hänet makaamaan vatsallaan ja aloin hieroa hartioita. tein sen tosi hitaasti ja hiljalleen siirryin alemmaksi. Lopuksi vedin hitaasti pikkarit jalasta ja hieroin pakaroita. Sitten suutelin niitä ja hittasti lipaisin myös vakoa. Lopulta etenin kieleni kanssa reiälle asti ja aloin nuolla sitä. Kehonkielestä huomasin heti, että hän piti siitä oikeasti. Aina kun siirsin kieleni hetkeksi muualle ja palasin sitten takaisin reiälle, hän voihkaisi ja huokaisi äänekkäästi. Lopulta nuolin hänelle orgasmin pitkillä vedoilla pillulta pyllylle.

Kun hän oli toipunut, hän halusi tehdä samaa minulle. Makasin selälläni, laitoin tyynyn lantion alle ja vedin jalkani koukkuun. Näin minulla oli vapaa näköala, kun hän nuoli aukkoani. Sen tuntui hyvältä ja oli järkyttävän kiihottavaa. Aikansa nuoltuaan, hän otti kaluni suuhunsa, johon laukesin hyvin nopeasti. Tuosta lähtien pyllyn nuolemin kuului vakiona seksiimme.

Vierailija
15/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh🤤

Vierailija
16/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin iltapäivällä tyttöystävän kanssa sängyllä. Hänellä oli pikkarit jalassa. Laitoin hänet makaamaan vatsallaan ja aloin hieroa hartioita. tein sen tosi hitaasti ja hiljalleen siirryin alemmaksi. Lopuksi vedin hitaasti pikkarit jalasta ja hieroin pakaroita. Sitten suutelin niitä ja hittasti lipaisin myös vakoa. Lopulta etenin kieleni kanssa reiälle asti ja aloin nuolla sitä. Kehonkielestä huomasin heti, että hän piti siitä oikeasti. Aina kun siirsin kieleni hetkeksi muualle ja palasin sitten takaisin reiälle, hän voihkaisi ja huokaisi äänekkäästi. Lopulta nuolin hänelle orgasmin pitkillä vedoilla pillulta pyllylle.

Kun hän oli toipunut, hän halusi tehdä samaa minulle. Makasin selälläni, laitoin tyynyn lantion alle ja vedin jalkani koukkuun. Näin minulla oli vapaa näköala, kun hän nuoli aukkoani. Sen tuntui hyvältä ja oli järkyttävän kiihottavaa. Aikansa nuoltuaan, hän otti kaluni suuhunsa, johon laukesin hyvin nopeasti. Tuosta lähtien pyllyn nuolemin kuului vakiona seksiimme.

Tästä salaa haaveilen vaimon kanssa. Propsit että te uskalsitte yrittää ja "onnistua" jo suhteen alkuvaiheessa 👍🏽parrakas M30

Vierailija
17/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies nuolee pillua toivon aina että nuolisi pyllyäkin.

Vierailija
18/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän "tabu" aihe kahden ihmisen parisuhteissa näköjään.

Antaako liikaa valtaa sitten toiselle osapuolelle. Varsinkin kun ihmiset tuppaa riidellessä käyttäytymään kontrolloimattomasti - eihän tuo ole asia mistä tahtoo "paljastua" jossain tuttavapariskunnan kanssa illanvietossa puolison juotua liikaa tai halutessa satuttaa tiedolla.

Ei ole tabu eikä kyse ole myöskään luottamuksesta, vaan yksinkertaisesti siitä että kumpikaan ei välttämättä halua lipoa kakkabakteereita eikä haistella persreikää. Jos Sinä haluat niin kaikin mokomin. Ei kuitenkaan tarvitse tehdä siitä uutta keskustelua joka kerta.

Vierailija
19/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuole toisten paskareikiä, eikä myöskään minun persettä tarvi kenenkään nuolla.

Vierailija
20/36 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä odottelen. Asun kyllä keskellä konservatiivismielisiä kyliä ja kyläläisiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän