G: koulutuksesi / ammattisi
Siinäpä se. Eli mikä olet koulutukseltasi, ja missä töissä / ammattinimikkeesi tällä hetkellä?
Kommentit (22)
Tekniikan tohtori ja toivottavasti lähitulevaisuudessa myös kauppatieteiden tohtori. Tutkijana toimin.
Olen koulutukseltani filosofian maisteri, työtön tällä hetkellä eli ammattia ei ole.
Lähihoitaja ja siinä ammatissa työskentelenkin sairaalassa.
Sosionomi ja ohjaaja (ensi- ja) turvakodilla.
En osaa sanoa koulutuksesta, mutta työskentelen pääasiassa ulkomaisille toimeksiantajille tietoturvan parissa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:20"]
En osaa sanoa koulutuksesta, mutta työskentelen pääasiassa ulkomaisille toimeksiantajille tietoturvan parissa.
[/quote]
kuinka et tiedä minkä koulutuksen olet saanut? :D
ap
Turvallisuusalan pt+lukio, amk opinnot käynnissä samalla alalla:) Työskentelen järjestyslainmukaisena järjestyksenvalvojana.
Sosionomi, työskentelen seurakunnan diakoniatyöntekijänä.
Lukio. Työskentelen perheyrityksessä.
Suurtalouskokki (cateringalan perustutkinto), kuntoutustuella (määräaikainen työkyvyttömyyseläke.
Medianomi. Toimittajana valtakunnallisessa mediassa.
Valtiotieteiden maisteri & työtön
Kauppatieteiden maisteri, työskentelen analyytikkona.
Olen käynyt ravintola-alan perustutkinnon, kiertävä duuni ympäri Suomea jossa maistatan kaupoissa asiakkaille uutuustuotteita (usein Cittareissa)
Hammaslääketieteen lisenssisatti hammaslääkärinä. Ja 8500e/kk.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:38"]Hammaslääketieteen lisenssisatti hammaslääkärinä. Ja 8500e/kk.
[/quote]
Hei, ymmärsit väärin! Palkkaa ei kysytty, tarkkaavaisuutta höseltäjät :)
Itse laborantti ja elintarvikealalla
Työskentelen aikuisviihdealalla. Koulutukseltani olen kasvatustieteen lisensiaatti.
Koulutus: merkonomi
ammatti: yrittäjä