Keskustelua Sons of Anarchysta
Onko täällä kyseisen sarjan katsojia? Viimeistä kautta viedään, toisaalta harmi, mutta SOA on kyllä muuttunut huonommaksi alkuajoista, joten kai sen on jo aikakin loppua.
Kommentit (51)
Olin jo luovuttamassa muutaman ekan jakson jälkeen, koska sarja vaikutti vähän naurettavalta uhoamiselta ja oli aika väkivaltainen, ja monet hahmotkin olivat aika vastenmielisiä... Mutta jatkoin sitten kuitenkin katsomista. Ja jäin koukkuun. Mitä kautta Suomessa näytetään nyt? Itse siis seuraan sarjaa jenkkien tahtiin. -ap-
Suomessa alkoi kutoskausi. MTV3 max taisi näyttää sen jo viime vuonna. Mielestäni vitos- ja kutoskaudet olivat todella hyviä. Ainoa kausi mistä en pitänyt oli se Irlanti-sekoilu.
Ja edelleen ajaisin Jaxin pyörän kyydissä auringonlaskuun...
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 20:51"]
Jos jatkuisi vielä, niin sitten olisi surkea. Nyt rytinällä avataan niitä sarjan kysymyksiä.. Mitä tapahtui muuten viime viikon jaksossa? Ja tuleeko ke-jakso uusintana?
[/quote]
Katsotko jenkkien tahdissa sarjaa?
[/quote]
En, vaan Subilta tulevia jo Maxilla näytettyjä jaksoja.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:09"]
Suomessa alkoi kutoskausi. MTV3 max taisi näyttää sen jo viime vuonna. Mielestäni vitos- ja kutoskaudet olivat todella hyviä. Ainoa kausi mistä en pitänyt oli se Irlanti-sekoilu. Ja edelleen ajaisin Jaxin pyörän kyydissä auringonlaskuun...
[/quote]
Mun mielestä se Jax sopisi ennemmin poikabändiin tms, kun rähjäseen motskariporukkaan. :D
Mulla on ainakin hyvin pysynyt mielenkiinto. Odotan miten tää kausi etenee, ja miten homma eskaloituu kun gemma paljastuu.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:19"]
Mun mielestä se Jax sopisi ennemmin poikabändiin tms, kun rähjäseen motskariporukkaan. :D
[/quote]
Oon samaa mieltä Jaxista :D En ole koskaan pitänyt sen hahmosta enkä ulkonäöstäkään. Eikä ne valkoiset tennarit ja lököhousut mun mielestä oikein sovi prätkäjätkälle. Se käveleekin niin kuin joku gettogangsta... :D Sori Jax-fanit!
Mä katson jenkkien tahdissa sarjaa. Ei vaan ole malttanut odottaa teksitystä :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:22"]
Mulla on ainakin hyvin pysynyt mielenkiinto. Odotan miten tää kausi etenee, ja miten homma eskaloituu kun gemma paljastuu.
[/quote]
Mullakin on pysynyt mielenkiinto, mutta kyllä taso on silti laskenut. Mun mielestä jo vitoskaudella alkoi alamäki, mutta olihan sillä ja kutoskaudella paljon hyviäkin hetkiä. Mäkään en oikein niistä Irlanti-jaksoista välittänyt. Jännä muuten nähdä, ketkä jäävät lopussa henkiin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:33"]
Opie on niin hot <3
[/quote]
Opiehan on kuollut jo monta kautta sitten :D
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:33"]
Opie on niin hot <3
[/quote]
Opiella on kyllä tosi hyvä kroppa, harmi että sitä ei pahemmin niiden vaatteiden alta näy... Ja on se naamastakin jotenkin miellyttävä. Tosin siitä pitkästä tukkareuhkasta en tykkää. Mutta sen luonne on niin ärsyttävä! Sellainen juro, hiljainen murjottaja, josta pitää lypsää kaikki irti.
Mä katson USAn tahtiin, tosin tätä uusinta kautta en oo vielä aloittanut.
SPOILEREITA!!!!!!!!
Mä olin ihan paskana kun Opie kuoli, se oli mun ehdoton lemppari :( Niihin aikoihin tapahtui myös se Tigin tyttären kuolema joka oli myös järkyttävä, sen jälkeen taso on mielestäni lähtenyt laskuun. Jotenkin tuntuu että mässäillään väkivallalla ilman mitään syytä. Taran kuolema oli myös turhan raaka vaikka en itse Tarasta niinkään välittänyt. Jax on komea mutta onhan se hahmona aivan täysi kusipää. Saa nähdä miten päättyy, luulisin että Jax tappaa Gemman mutta ei sitä tiedä. Juice vois jo kuolla! Ainoa hahmo josta tykkään enää on Chibs.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:19"]
[/quote]
Oon samaa mieltä Jaxista :D En ole koskaan pitänyt sen hahmosta enkä ulkonäöstäkään. Eikä ne valkoiset tennarit ja lököhousut mun mielestä oikein sovi prätkäjätkälle. Se käveleekin niin kuin joku gettogangsta... :D Sori Jax-fanit!
[/quote]
Se onkin se mitä niiden lököhousujen alta onneksi melko usein paljastuu. Kroppa mun makuun ja vielä ihanat silmätkin.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:33"]
Opie on niin hot <3
[/quote]
Opiehan on kuollut jo monta kautta sitten :D
[/quote]
Jes, ensimmäinen spoileri..
Telkkarissa kylläkin vitoskausi nyt subilla alkoi.. ite ootan että näkisin kutoskauden jostain.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:41"]
Mä katson USAn tahtiin, tosin tätä uusinta kautta en oo vielä aloittanut.
SPOILEREITA!!!!!!!!
Mä olin ihan paskana kun Opie kuoli, se oli mun ehdoton lemppari :( Niihin aikoihin tapahtui myös se Tigin tyttären kuolema joka oli myös järkyttävä, sen jälkeen taso on mielestäni lähtenyt laskuun. Jotenkin tuntuu että mässäillään väkivallalla ilman mitään syytä. Taran kuolema oli myös turhan raaka vaikka en itse Tarasta niinkään välittänyt. Jax on komea mutta onhan se hahmona aivan täysi kusipää. Saa nähdä miten päättyy, luulisin että Jax tappaa Gemman mutta ei sitä tiedä. Juice vois jo kuolla! Ainoa hahmo josta tykkään enää on Chibs.
[/quote]
Tää olis voinut olla suoraan mun näppikseltä! :) Itkin kun Opien hautajaiset oli, ehdottomasti paras sarjassa. Ja nyt meillä on enää Chibs >3 Juice sais mennä, petti Jaxin monta kertaa.
Vinkkinä muuten että kutoskauden voi kattoa Jenkkien Netflixistä kunhan lataa Chromeen Hola-nimisen appin, sillä pystyy sitten katsomaan kaikkien maiden tarjonnat ja siis ihan Suomessa tehty Netflix-tili riittää. Kuulostaa ehkä vähän hankalalta mutta tosi iisiä, ja nettisivuilta kuten moreflicks.com ja canistream.it voi tsekata missä maissa on tarjolla mitäkin. Ja tietääkseni laillista.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:44"]
Telkkarissa kylläkin vitoskausi nyt subilla alkoi.. ite ootan että näkisin kutoskauden jostain.
[/quote]
Ihan ok hinta koko kaudesta.
http://www.discshop.fi/elokuvat/dvd/sons_of_anarchy_kausi_6/P100376
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:42"]
Se onkin se mitä niiden lököhousujen alta onneksi melko usein paljastuu. Kroppa mun makuun ja vielä ihanat silmätkin.
[/quote]
En tykkää siltikään, liian blondi, mallimainen ja poikanen mun makuun. Mutta mä olenkin outo ja tykkään niistä sedistä. Tig ja Chibs on mun suosikit :D
Lopetin katsomisen. Alussa hyvä sarja. Sitten alkoi ampua liian pahasti yli ja lopetin koko sarjan katsomisen. Alussa vaikutti, että ainesta on, mutta ei niin ei.