Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelua Sons of Anarchysta

Vierailija
04.10.2014 |

Onko täällä kyseisen sarjan katsojia? Viimeistä kautta viedään, toisaalta harmi, mutta SOA on kyllä muuttunut huonommaksi alkuajoista, joten kai sen on jo aikakin loppua.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:44"]Telkkarissa kylläkin vitoskausi nyt subilla alkoi.. ite ootan että näkisin kutoskauden jostain.
[/quote]
Ai niin onkin. Katoin itse vitosen ja kutosen perä perään niin en muistanut enää kummassa tapahtui mitäkin.

Vierailija
22/51 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:48"]

Vinkkinä muuten että kutoskauden voi kattoa Jenkkien Netflixistä kunhan lataa Chromeen Hola-nimisen appin, sillä pystyy sitten katsomaan kaikkien maiden tarjonnat ja siis ihan Suomessa tehty Netflix-tili riittää. Kuulostaa ehkä vähän hankalalta mutta tosi iisiä, ja nettisivuilta kuten moreflicks.com ja canistream.it voi tsekata missä maissa on tarjolla mitäkin. Ja tietääkseni laillista.

Tyhmä kysyy mutta voinko ladata ton Chromen ipadiin? Toihan olis aivan mahtavaa! Katson paljon sarjoja netistä ilman tekstejä, mutta oma hommansa on löytää ne ilman että vaatii kirjautumista.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Kiitos tuosta netflix vinkistä. Oli vaan 4. Kauteen asti normi netflixissa ja sain vitos kauden dvd:n lainaan. Koetan vältellä juonipaljastuksia kahesta vikasta kaudesta;-)

Vierailija
24/51 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:33"] Opie on niin hot <3 [/quote] Opiehan on kuollut jo monta kautta sitten :D  [/quote] Jes, ensimmäinen spoileri..

[/quote]

Tuo jaksohan on tullut jo Suomessakin tv:stä, ei siis voida mielestäni puhua spoilereista kun puhutaan jo näytetyistä jaksoista. Vinkkiviitonen: ei kannata lukea keskusteluja sarjoista, joita seuraa vuosia jäljessä.

Vierailija
25/51 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:41"]

Mä olin ihan paskana kun Opie kuoli, se oli mun ehdoton lemppari :( Niihin aikoihin tapahtui myös se Tigin tyttären kuolema joka oli myös järkyttävä, sen jälkeen taso on mielestäni lähtenyt laskuun. Jotenkin tuntuu että mässäillään väkivallalla ilman mitään syytä. Taran kuolema oli myös turhan raaka vaikka en itse Tarasta niinkään välittänyt. Jax on komea mutta onhan se hahmona aivan täysi kusipää. Saa nähdä miten päättyy, luulisin että Jax tappaa Gemman mutta ei sitä tiedä. Juice vois jo kuolla! Ainoa hahmo josta tykkään enää on Chibs.

[/quote]

Olen samaa mieltä, sen Tigin tyttären kuoleman jälkeen alkoi väkivallalla mässäily. Porukkaa kuolee nykyään koko ajan ja tosi raaoilla tavoilla. Opien kuolema oli mun mielestä järkyttävä (lähinnä se toteutustapa), sama juttu sen Tigin tyttären kanssa. Ja Taran, vaikka en hahmosta myöskään pitänyt.

Mun taas käy sääliksi Juicea. Se on raukka. Mutta varmaan sekin kuolee. Gemmahan on ollut koko ajan kunnon psyko, mutta nyt se on seonnut ihan lopullisesti. Luulen, että lopulta Jax saa tietää Gemman vehkeilyt ja tappaa äitinsä. Kuolee ehkä itsekin.

Vierailija
26/51 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:43"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:33"] Opie on niin hot <3 [/quote] Opiehan on kuollut jo monta kautta sitten :D  [/quote] Jes, ensimmäinen spoileri..

[/quote]

Tuo jaksohan on tullut jo Suomessakin tv:stä, ei siis voida mielestäni puhua spoilereista kun puhutaan jo näytetyistä jaksoista. Vinkkiviitonen: ei kannata lukea keskusteluja sarjoista, joita seuraa vuosia jäljessä.

[/quote]

No tätä minäkin ihmettelin. Eli olen se joka spoilas, mutta mielestäni nämäkin jaksot on tullut jo Suomessa :)

Vierailija
27/51 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:51"]

Vinkkinä muuten että kutoskauden voi kattoa Jenkkien Netflixistä kunhan lataa Chromeen Hola-nimisen appin, sillä pystyy sitten katsomaan kaikkien maiden tarjonnat ja siis ihan Suomessa tehty Netflix-tili riittää. Kuulostaa ehkä vähän hankalalta mutta tosi iisiä, ja nettisivuilta kuten moreflicks.com ja canistream.it voi tsekata missä maissa on tarjolla mitäkin. Ja tietääkseni laillista.

Tyhmä kysyy mutta voinko ladata ton Chromen ipadiin? Toihan olis aivan mahtavaa! Katson paljon sarjoja netistä ilman tekstejä, mutta oma hommansa on löytää ne ilman että vaatii kirjautumista.

[/quote]

[/quote]

Voi! Se on siis selain niinkuin Firefox yms, mun mielestä tosin parempi kuin muut. Jenkeillä on muuten Netflixissä usein saatavillla englanninkieliset tekstit, itse katon usein niillä vaikka ilmankin pärjäis, siltä varalta että näyttelijät mumisee tai en kuule iltapalan rouskuttamiselta mitään :D

Vierailija
28/51 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulette että sarja päättyy? Jax huristelee auringonlaskuun ja kaikki muut kuolee?

Vierailija
29/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos netflix vinkistä. Normi netflixissa vain 4. Kauteen asti ja vitosen sain dvd:llä lainaan. Voi hitto joku meni paljastaan että tara kuolee:-(

Vierailija
30/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:51"]

[/quote]

[/quote]

Voi! Se on siis selain niinkuin Firefox yms, mun mielestä tosin parempi kuin muut. Jenkeillä on muuten Netflixissä usein saatavillla englanninkieliset tekstit, itse katon usein niillä vaikka ilmankin pärjäis, siltä varalta että näyttelijät mumisee tai en kuule iltapalan rouskuttamiselta mitään :D

[/quote]

Isot kiitokset tästä! :)

Vierailija
31/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:59"]

Miten luulette että sarja päättyy? Jax huristelee auringonlaskuun ja kaikki muut kuolee?

[/quote]

Mä luulen, että Jax tappaa äitinsä ja kuolee itsekin. Varmaan melkein kaikki muutkin kuolee. Ehkä Unser jää ainoana jäljelle :D  Ei tiedä.

Vierailija
32/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Veikkaan (ehkä salaa myös toivon) jotain todella nyrjähtänyttä päätöstä, tyyliin Jax pakottaa Gemman tappamaan itsensä tai Jax tappaa Gemman ja Wayne tappaa Jaxin tai Gemma yrittää ampua jonkun, mutta osuukin Jaxiin. Juoni on lähtenyt niin käsistä, ettei sarjaa voi enää lopettaa mihinkään pusitaan ja halitaan -sovintoon.

Vierailija
33/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Jax kuolee ku koittaa tappaa Gemman Ja Unser katoaa auringonlaskuun rahojen ja Gemman kans vikassa jaksossa. Tuolla SOA-fanisivuilla tää on "paljastettu" jo ajat sitte.

Vierailija
34/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mielestä jenkki Netflixissäkään kutoskautta.

Vierailija
35/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:03"]

[/quote]

Mä luulen, että Jax tappaa äitinsä ja kuolee itsekin. Varmaan melkein kaikki muutkin kuolee. Ehkä Unser jää ainoana jäljelle :D  Ei tiedä.

[/quote]

Hahah Unser on kyllä jotenki niin jäätävä ja tuntuu pysyvän hengissä vaikka kaikki kuolee ympäriltä pois :D Vaikka eikös sillä oo mukamas parantumaton syöpäkin vielä kaiken lisäks...

Vierailija
36/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:09"]

Ei ole mun mielestä jenkki Netflixissäkään kutoskautta.

[/quote]

Hups, se näköjään lisätään sinne 25.10. No mutta ei kauheen pitkä odotus!

Vierailija
37/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 00:03"]

[/quote]

[/quote]

Hahah Unser on kyllä jotenki niin jäätävä ja tuntuu pysyvän hengissä vaikka kaikki kuolee ympäriltä pois :D Vaikka eikös sillä oo mukamas parantumaton syöpäkin vielä kaiken lisäks...

[/quote]

Joo, Unser ajaa asuntoautollaan (vai onko se -vaunu...) auringonlaskuun marisätkä huulessa. Ja sillä on tosiaan ollut syöpä asteella "stage four" koko sarjan ajan. Tykkään kyllä siitä :)

Vierailija
40/51 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi