Pidätkö klovneista, tai pelleistä?
Tuosta toisesta keskustelusta heräsi kysymys (koski pelle Hermannia). Pidätkö klovneista/pelleistä?
Itse en ole ikinä pitänyt (ja it/se - leffa tietenkin auttoi tätä mielikuvaa). Mutta eivät ole ikinä iskeneet. (esim. Sirkuksessa.. Ei edes lapsena naurattanut niin tyhmä huumori).
Kuinka on, pidätkö sinä siis pelleistä/klovneista?
Kommentit (19)
Pidän. Siksi äänestän vihervasemmistoa!
Olen ollut hetken aikaa Mäkkärissä töissä Ronald McDonaldina lasten syntymäpäiväjuhlissa.
En pidä. Nieleskellen istuin tuolissa p*ska jäykkänä kun lapseni luona vieraili sairaalaklovni.
Taitaa olla ainut klovni, josta tykännyt. 🤔
Pelle Hermannia lukuunottamatta en. Kvg Pennywise ja John Wayne Gacy 😱
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermannia lukuunottamatta en. Kvg Pennywise ja John Wayne Gacy 😱
Miten toi Gacy liittyy pennywiseen?
Mutta joo, murhaajapellet. Kuka on keksinyt, että lapset pitäisi niistä. Yh.
Lievästi creepyjä ovat aina olleet, hiipivän epämiellyttävällä tavalla. En ole pellefoobikko, mutta kauhupellet tuntuvat luonnolliselta jatkeelta "mukaville" pelleille. Et aivan tarkkaan tiedä mistä toinen alkaa ja mihin toinen päättyy.
Lapsuteni sirkus pellet.Tv kakosen Pellehermani.Rakastan pellejä,miten kirjotetaan oikein glovneja,Luki häiriöni.Minulle jo lapsesta ajatus.Ovat yksinäisiä.Jotka haluavat tuoda iloa lapsille .Joiden sydän kultaa.Jopa keräsin niitä mielin määrin aikuissena.Posliini päät muutein kankaisia kuten naamioita.Kunnes selvisi erään lapsen kautta hahmot ovat pelotavia ja hävitin ne.1 kpl noin 50cm.on vaatekaapissa piilossa ,sen sisällä on sottorasia ja joskus kuutelen sen takauslaulun.
Eduskuntatalossa on 200 Pelle-Hermannia.
Pidän juuri siksi että edustavat minulle kauhukuvastoa.
Olisi coolia olla tykkäämättä, mutta mielestäni ne ovat ihan hauskoja. Sirkuksessa en kyllä ole ollut kuin kerran, mutta noin muuten.
Klovnit eivät ole koskaan olleet hauskoja mielestäni. Lapsena katsoin telkkarista sirkusohjelmia mutta klovnit eivät koskaan onnistuneet naurattamaan minua.
Ainoa klovni josta tykkäsin oli Pelle Hermanni jota tykkäsin katsoa lapsesta asti ihan teini-ikään saakka. Tykkäsin Hermannista ihan näyttelijän Veijo Pasasen vuoksi, hän oli hauska Hermannin roolissa.
Vaikka en tykännytkään muista klovneista tai pelleistä en silti pelännytkään niitä. Ne eivät vain koskaan olleet tarpeeksi hauskoja makuuni. Edes Stephen Kingin "Se" ei saanut minua pelkäämään tai inhoamaan klovneja. Ne vain ovat Pelle Hermannia lukuunottamatta mielestäni tylsiä.
Tänään niitä näkyy livenä TV1 klo 16.
Peukut menee sairaalaklovneille 🎪
En ole koskaan pitänyt klovneista enkä miimikoista. Pellet olivat lapsena jollain selittämättömällä tavalla vastenmielisiä eivätkä ne olleet koskaan hauskoja.
Klovnipelkoa minulla ei kuitenkaan ollut, sille on oma terminsä coulrophobia.