Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapailee jotakuta eikö saa muuttaa mieltään asian suhteen? Jos ei halua olla enää tekemisissä kyseisen henkilön kanssa.

Vierailija
31.08.2021 |

Miksi joku haluaa väkisin olla tekemisissä ihmisen kanssa joka ei ole enää kiinnostunut vastapuolesta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö tosissasi?

Vierailija
22/42 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uutta suhdetta eikä kyseisen henkilön kanssa suhteeni ollut vakava. Halusin lopettaa koska seksisuhde ei ollut sitä mitä halusin. Alkoi mennä liian oudoksi toisen mielihalut. Ap

Mitä hän sitten halusi? Olen utelias:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei uskonut kun kerroin hänelle että en halua enää tavata häntä tai jatkaa tapailua. Nyt yrittää eri tavoin päästä lähelleni vaikka olen kieltänyt ottamasta yhteyttä. Ap

Vierailija
24/42 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei uskonut kun kerroin hänelle että en halua enää tavata häntä tai jatkaa tapailua. Nyt yrittää eri tavoin päästä lähelleni vaikka olen kieltänyt ottamasta yhteyttä. Ap

Miten koittaa päästä lähelle?

Vierailija
25/42 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ottaa kantaa, kun ap kirjoittaa niin niukasti eikä kuvaile tapahtumia.

Vierailija
26/42 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla hamaan hautaan asti. Pitää miettiä tarkemmin kenen kelkkaan lähtee.

Vierailija
27/42 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoja mielihaluja?

Vierailija
28/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole uutta suhdetta eikä kyseisen henkilön kanssa suhteeni ollut vakava. Halusin lopettaa koska seksisuhde ei ollut sitä mitä halusin. Alkoi mennä liian oudoksi toisen mielihalut. Ap

No ihan näin vinkkinä sanoisin otsikkosi ja tämän lauseen perusteella että kannattaisi varmaan sanoa tämä lause minkä tähän kirjoitit niin hänelle? Et ole tehnyt tarpeeksi selväksi MIKSI haluat ”tapailun”tai suhteenne mikä lie onkaan niin lopettaa. Tässä varmaan jankkauksen ydin että hän ”ymmärrä”syytä. Jos et ole sitä tarpeeksi suoraan sanonut oikeilla sanoilla ja rehellisesti? Näin minä ainakin naisena haluisin tietää.

Vierailija
29/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaa keskustella kanssasi. Kai ymmärrät että jos olette kauan aikaa tapaileet, et pyyhit hänet yhtäkkiä on kuin shokki jota hän käsittelee ja haluaa ottaa suhun vain siks yhteyttä ”Joka kautta” et sais vaan puhuttua?!?!! Joten jotta ette olisi tai hän kasvattaisi suhun vihaa vuosia ja sitten törmäisi jossain ym ym neuvoisin ihan Juttelemaan hänen kans uudestaan ja sanomaan olet tosi pahoillasi ja syysi ja mitä koet. Eikä raukkamaisesti paeta epäselvän sönkötyksesi jälkeen.

Vierailija
30/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten koittaa päästä lähelle?

Juttelemaan? Ap taisi hoitaa tilanteen huonosti

Vierailija
31/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei uskonut VAI tajunnut sönkötystäsi? Tällä hetkellä saattaa pitää sua idioottina ja kusipäänä sen takia miten asian hoidit ja kuinka selkeästi koska nähtävästi et tarpeeksi selkeästi jos haluaa keskustella asiat läpi joka kanavaa pitkin

Vierailija
32/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa muutta kunhan lopettaa suhteen fiksusti

Vierailija
33/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissasiko kysyt? Siis sinulle on epäselvää, etteikö voisi lopettaa jonkun kanssa tapailua? Voi hyvänen aika, millaista tallaajaa se tämäkin maa päällään kantaa.

Vierailija
34/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa saa itse päättää kenen kanssa haluaa olla tekemisissä. Kun kerran on halunnut olla niin täytyy olla ikuisesti.

Vierailija
35/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kaksikko, siis tämä AP ja tarinan toinen osapuoli. 

Toinen on niin tollo, että ei ymmärrä AP:n mielenkiinnon lopahtaneen. Ja AP on sen tomppeli, että ei tiedä mielenkiinnon lopahtamisen olevan sallittua. 

Vierailija
36/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli pelkkä seksisuhde. Toinen ei olisi halunnut lopettaa. Ap

Saako seksiä muualta? Ehkä sitä haittaa kun seksi loppui

Vierailija
37/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesi koska tavattiin aina hänen ehdoillaan. Ap

Käytti sua seksuaalisesti hyväksi

Vierailija
38/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä oli pelkkä seksisuhde. Toinen ei olisi halunnut lopettaa. Ap

Sanot vaan ettet ole kiinnostunut. Sillä selvä.

Vierailija
39/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ei saisi?

Vierailija
40/42 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa muuttaa mieltä. Toista auttaa sen kertoiminen että haluaa erota tai mennä erilleen, ja rehellisiä syitä muutamat ja hän kysyy kysymykset erikseen. Ei sitten jää miettimään seuraavaksi 20 vuodeksi. Kaikki selkenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi