Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Savonlinnassa on eronneita naisia kuin vilkkilässä kissoja!

Vierailija
04.10.2014 |

Mikähän riivattu on iskenyt pieneen Itä-Suomen kaupunkiin? Ihan joukolla rynnivät siellä vaimot eroa hakemaan. Nyt on jo tämän vuoden aikana moni äiti pieneltä alueelta hylännyt perheensä. Epäilen sen olevan joku karmiva muoti-ilmiö, joka leviää kulovalkean tavoin. Äidit siis jättävät kotinsa, miehensä ja pienet lapsensa "tuosta vaan" tyyliin. Miehille kaikki tulee shokkiuutisena.

Toisilla on jo vähän isompiakin lapsia, mutta temppu on sama. Ei mitään katumusta, toisen miehen matkaan vaan. Vaikka erot ovatkin surullisen yleisiä koko Suomessa, on meininki Savonlinnassa jo ihan holtitonta. Läheltä olen murheissani seurannut näitä hylättyjä isiä ja lapsia :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsuuteni ihanaa kaupunkia ja Olavinlinnaa! Silloin oli ilo käydä siellä aina kesäisin. Nykyisin se on jotenkin kurja ja tunkkainen koko kaupunki...enää ei tee mieli mennä.

Vierailija
22/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää miehenpuolet siellä surko ekkojenne lähtöä! Meitähän on täällä uskollisiakin naisia ympäri Suomen, ihan hyvän ja luotettavan sorttisia......nättejäkin vaimoehdokkaita :)))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tarvitsen vaimon, entinen jätti. Lähden syyslomalla emäntää etsimään, mietin löytyiskö Karjalasta vai Hämeestä parempi? 

Vierailija
24/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näyttää olevan. Meidän kadultakin lähti kolmen pikkuisen ja kahden koululaisen äidit lätkimään. Toisella ainakin on jo uusi mies. Outoa touhua...

Vierailija
25/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woot??!
Nyt alko kiinnostaa:)

Vierailija
26/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset! Onko tiedän naapurustossanne tällainen järkyttävä muoti ja missä kaupungissa? Epäilen minäkin, että Savonlinna johtaa, mutta ehkä muutkin pikkukaupungit harrastavat samaa meininkiä? Aikaisemmin ajattelin tuollaista olevan eniten suurimmissa kaupungeissa.

Vierailija
27/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi niistä miehistä, jolta vaimo lähti. Hän jätti myös 2,3 ja 5-vuotiaat lapsemme. Vaimoni asuu nykyisin kaupungin toisella laidalla uuden mieskaverinsa kanssa. Sain kuukauden sairausloman siitä tällistä, mutta raskasta tämä on. Maailma musteni, en tiedä selviänkö??? Huoli lapsista painaa, he itkevät paljon ja olen väsynyt. Haluaisin vaan nukkua.

Vierailija
28/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä oopperakaupungissa oikein touhutaan? Luulin sen olevan hyvä paikka asua.......? 

Vierailija
29/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on paska paikka, sen oon tienny jo pitkään. meit eromuijii on paljo. Ite lähin vieraan matkaan, mut ukko otti viel takas. Nyt on hiton ikävä kaupungille ku on perjantaiki ja kaikki ystävät siel. Ukko kattoo telkkarii ja penskat on omis huoneissaa. En oo täält ees kotosin ja tahon muuttaa muualle. Jos ei muuten ni sit yksin. Vapautta kaipaan, en tätä tylsyyttä.

Vierailija
30/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo, vai sellaiset on kutkeet Savon vaimoilla. Ensi kesänä ei tullakaan lomalla sinne, kun on ne eroeukot siellä kuin haukat kytiksessä :D 

Vierailija
31/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku on kans sieltä ja se eros heinäkuussa. En mä vaan tiedä mikä tuli, mut muksut jäi kotiin isän kanssa ja tapaavat äitiään joka toinen viikonloppu.

Vierailija
32/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkyttävää! kierrämme savonlinnan kaukaa, kun tuommoseks on menny. ei ois uskonut.

Vierailija
33/33 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedessä jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä