20v kuuma inttikundi, ruskeat silmät ja ihanaa seksiä
toivottavasti saan uusinnan
-vielä vähän alle 40vee
Kommentit (26)
Ei kyynel! Pidä pidä hauskaa. Tiedä kuitenkin se, että olet yksi kupla vaan sen poikalapsen seksielämän kokemusmeressä ja saatat olla jopa naurun aihe myöhemmin muille jätkille kun hän muistelee ääneen seksiänne ja naamassasi loistavaa innokkuutta. Voivat pitää lähinnä reppanana, joka kuvitteli olevansa jotain enemmän. Se nyt vaan on fakta, että tuon ikäisellä se ihokin repsahtaa ja kiinteimmät päivät on nähty, vaikka mitenkä jumppaa. Ja löytyyhän noista varmasti niitäkin, jotka osaa (mut eiks vanhempaa nusasta yleensä siksi, että hän opettaa kokematonta eikä toisinpäin?), mutta suurin osa on vielä räpellystasolla ja ei tarttee kun kuulla sana pinppi niin jo tulee. Ei kiitos itselle.
vieläkö teillä juttu jatkuu
t. utelias
mm,kyl mulleki kelpais.... :p muutenki panettanu täs kuukauden sisää kokoaja
Ai että oon kade. Miehet menee pilalle viimeistään kolmekymppisinä.
Minäkin, 40+ nainen menen treffeille 24v nuoren miehen kanssa piakkoin. Hän on sinkku ja minä yh-äiti. Viehätämme toisiamme ja haluamme viettää aikaa yhdessä ilman sitoumuksia.
Jaa minä 4-kymppinen nautin taas suunnattomasti 5-kymppisen rakastajani kanssa. Hän käsittelee minua varmasti ja hellästi. Kykenee useaan yhdyntään muutaman tunnin aikana. Ja tekee ihan kaiken minun nautintoni eteen. Kokemus näkyy ja tuntuu. Koskaan en ole ollut seksielämääni näin tyytyväinen kuin nyt.
Ei tainnut jäädä yhteen kertaan........................................
Mitä iloa sulle hänen nimikirjaimista? En kerro.
-ap
Voi apua! Mä en kyllä lähtisi tohon....
Oma poika on nippanappa 20v ja pitäis jostain hänen ikäisestään kuumentua - ei tosiaan!
Sain juuri viime yönä kuumaa 19-vuotiasta blondia... Ai että...
t. 42-v. Arska
20-v poika ei vaan voi olla kuuma.
Ihanat silmät, kroppa ja ääni. Ei voi mitään, vaikka oli vasta 20. Osasi kaikenlaista ja tuntui sairaan hyvältä. Lopuksi myös halailua, pussailua ja silittelyä. Enempää en erittele. Ehkä sitten vaan sattui kohdalle joku vähän parempi yksilö.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:26"]20-v poika ei vaan voi olla kuuma.
[/quote]
Ei niin. Olen itse 20-vuotias nainen.
Uusittu on ja molemmilla hyvä mieli, eipä siitä sen enempää ;) Ymmärrän 21 pointin. Nautin tästä, kunnes loppuu.