Onko nämä karvaiset naiset mielestänne muka oikeasti ällöjä?
http://www.therealbenhopper.com/Projects/Natural-Beauty/1/thumbs/
Minusta nämä olivat oikeastaan ihan kauniita/neutraaleja. Aika harvoin näkee naisilla kainalokarvoja, joten alussa näky hätkähdyttää. Aloin kuitenkin ihmetellä, kuinka vahvasti moni tuntuu reagoivan naisten ajamattomiin kainalo- tai säärikarvoihin. Ymmärrän, jos omat karvat haluaa syystä tai toisesta pitää poissa, mutta eikö kuitenkin jokaisella ole oikeus jättää sheivaamatta niin tahtoessaan? Siksi en oikein ymmärrä niitä "ajakaa karvat, pliis, ja opettakaa tyttärennekin ajamaan!". Minulla on todella herkkä iho, ja kaikki karvanpoistomenetelmät aiheuttavat kutinaa, ihon kuivumista ja toisinaan ihottumaa. Sitäkin pitäisi sitten muka paikkailla kaikenlaisilla rasvoilla. Päätin kokeilla, josko itsekin uskaltaisin vielä joskus liikkua kaupungilla karvoineni päivineni. :)
Kommentit (17)
Jos vartalot on tuollaisia, niin panisin. Valoja vois vähän himmentää, tai suostutella karvanpoistoon.
Ihan normaalin näköisiä naisia. Paitsi, että ovat kaikki mallivartaloisia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:55"]
Jos vartalot on tuollaisia, niin panisin. Valoja vois vähän himmentää, tai suostutella karvanpoistoon.
[/quote]
Tuskin panisivat sinua.
Öö, voisiko joku kertoa, miksi aloitus saa alapeukkuja? Onko kainalokarvat naisilla todella näin suuri tabu?
Olisi kuvannut tavallisia karvaisia naisia, eikä superhoikkia, kauniita, nuoria tyttöjä.
Helvetti, olisin tsekannut tuon 'alastomat miehet maskissa'-projektin kuvia, mutta oli vasta tulossa. Yksi äijä siellä seisoi kivellä kulli pienessä heijarissa.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:05"]
Olisi kuvannut tavallisia karvaisia naisia, eikä superhoikkia, kauniita, nuoria tyttöjä.
[/quote]
Ehkä kauniiden nuorten mallityttöjen karvat on helpompi sulattaa. Jos näitä kuvia alkaa enemmänkin kiertää julkisuudessa, ehkä me tavalliset tallaajatkin voimme pian jättää karvamme ajamatta ilman niitä vihaisesti tuijottavia katseita ja selän takana supinoita.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:09"]Helvetti, olisin tsekannut tuon 'alastomat miehet maskissa'-projektin kuvia, mutta oli vasta tulossa. Yksi äijä siellä seisoi kivellä kulli pienessä heijarissa.
[/quote]
Erittäin hot.
Ovat mielestäni todella oksettavia, minua suorastaan puistattaa. Mutta eipä se minulle kuulu, jos joku haluaa tuolta näyttää. Se on jokaisen oma asia, eikä minulta mitenkään pois, koska ei minun ole pakko muita tuijottaa.
Mun mielestä kainalokarvat on sukuouolesta riippumatta ällöttäviä.
Kyllä niitä alastomia naisiakin maskeissa katseli ihan mielellään. Ihmisvartalo on kaunis.
On aivan järjetöntä vaivata päätänsä muiden karvoilla tai karvattomuudella. Kaikki saa näyttää just siltä kun haluaa! Aloittajan kanssa samaa mieltä, ihmisten ei pitäisi reagoida toisten karvoihin, eikä kenenkään tarvisi miettiä mitä muut ajattelee omista karvoista. Valitettavasti nykyään on vaan niin hankala olla ajattelematta muiden mielipidettä. :(
Tabletilla ei näy kuin yksi kuva jokaisesta kategoriasta.
Ihan kivoja kuvia, mutta minusta aika siloteltuja ja jotenkin epäaitoja. Silmiin pisti etenkin yksi kuva, jossa on selkeästi poistettu kaikki karvat bikinirajasta. Pieni kainalotupsu on kuin mallille liimatut tekoviikset.
Häh. Eihän nuo ole mitään karvaisia naisia, vaan täysin normaaleja naisia.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:55"]
[/quote]
Tuskin panisivat sinua.
[/quote]
Minäkin panisin ja olen heteronainen. Ainakin tuota numeroa 10. Liian karismaattisia naisia.
http://www.therealbenhopper.com/Projects/Natural-Beauty/10/