Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras raskausarpiöljy?

Vierailija
04.10.2014 |

Tai rasva tai geeli tai mikä vaan. Onko kukaan kokeillut sitä Bepanthenin uutta, sitä missä on se joku pallurakin? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio Oil tepsi mulla jo olemassaoleviin vanhoihin raskausarpiin, tosi paljon sileämpi iho nyt.

Vierailija
2/31 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio-oilista olen kuullut asiakkailta paljon hyvää palautetta, mitään muuta tuotetta kukaan ei ole vaivautunut kommentoimaan.
-farmaseutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bio Oil ei tehonnut lainkaan ja siinä on aika kyseenalaisia aineita muutenkin.

http://www.ewg.org/skindeep/product/160511/Bio-Oil_Scar_Treatment/

Sisältää mm. retinyyliasetaattia (A-vitskua), joka on raskauden aikana kielletty ja useita ainesosia jotka ovat herkistäjiä, eli aiheuttavat useille herkkäihoisille oireita, kuten ihottumaa.

Arpiin auttaa laihtuminen ja aika, jotkut palautuu paremmin, jotkut huonommin, pois niitä ei saa millään, eikä ehkäisykään ole mahdollista.

Vierailija
4/31 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.paulaschoice.com/beautypedia-skin-care-reviews/by-brand/bio-oil/_/Bio-Oil

Tuossakin juttua Bio Oilin ainesosista: "In fact, PurCellin oil isn’t even included on Bio-Oil’s ingredient list. Instead, you’re applying a mix of mineral oil and emollients to your skin, along with commonplace vitamins and some irritating fragrant plant oils (which is at best confusing and strangely misleading). Several irritating fragrance ingredients are included, too, all of which adds up to an unabashedly poor product"

PurCellin öljy on jostakin ankan ihon rauhasista tulevaa öljyä jolla ankka voitelee höyhenyksensä vedenpitäväksi. Bio Oilissa sitä ei ole edes, vaikka sitä mainostetaan, toisaalta se on varmaan ihan hyväkin, kuka haluaa ankanrasvaa pintaansa?

Vierailija
5/31 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta Bepanthenin anti-scar -rullasta sen verran, että rulla on itsessään tehokkaampi kuin itse voide. http://www.apteekkituotteet.fi/Bepanthen-Anti-Scar

Ainesosalistassa on silikoneja (enemmän kuin vettä, myös dimetikoni on silikoni), vettä ja säilöntäaineita. "Tehoaineena" on pantenoli, kuten muissakin Bepanthenin tuotteissa. Jokainen voi miettiä olisiko syytä mieluummin syödä se b-vitamiini, kuin läärätä iholleen silikonitahnaa jossa on hieman yhtä b-vitamiinia.

Vierailija
6/31 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullu tosi paljon hyvää kaakaovoista, kävin ostamassa itse bodyhopista cocoa butterin joka on tarkotettu just raskausarville. Ei ole kallis ja mukava levittää kun on tommosessa puikossa.
Rv 35 eikä yhtään arpea vielä :) sama serkullani, käytti viime raskaudessa ja tuli vain muutama pieni arpi.

Vierailija
7/31 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Decupal Clinic Cream, pehmentää ihoa syvältä. Käytän aina, mutta varsinkin raskausaikoina paaaljon vatsaan, ei yhtäkään arpea :)

Vierailija
8/31 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta, et A-vitamiinia ei suositella (liikaa) raskauden aikana

Mutta mulla on jälkeenpäin laitettuna auttanu arpiin, jotka tuli

Raskausaikana en käyttäny mitään erityisiä ja luulin tyhmänä ettei tullu arpia, kun ne kaikki oli tietysti niin alhaalla etten nähnyt mahan takaa itse.. Kyllä se totuus sit paljastui :-( 

Vierailija
9/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen sen huomannut mainoksissa, mut ei oo kokemusta. Eikö kukaan oo kokeillut?

Vierailija
10/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jo olemassaoleviin vai vaan ehkäisyyn? Itse oon raskauksissa käyttänyt Ceridalia, eikä oo arpia tullut (johtuuko sitten öljystä vai omasta kudostyypistä, sitä en tiedä).

Vierailija
11/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:46"]

Siis jo olemassaoleviin vai vaan ehkäisyyn? Itse oon raskauksissa käyttänyt Ceridalia, eikä oo arpia tullut (johtuuko sitten öljystä vai omasta kudostyypistä, sitä en tiedä).

[/quote]

No oikeestaan sekä että, mut ennemminkin ehkäisyyn :) AP

Vierailija
12/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kukaan oo oikeest kokeillu tua Bepanthenin rulla-juttua?

Vierailija
13/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin ensin normaalia vartalorasvaa, sitten kookosöljyä ja nyt bio oilia. Arpia on tullut, koska vatsa on kasvanut ja kuiva iho ei pysynyt perässä.

Vierailija
14/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin Erisanin perusvoidetta, takana 2 raskautta ja 0 arpea. Olen kuullut, että voi johtua geeneistä, liikunnasta ja monesta muusta syystä miksi joillekkin tulee arpia ja toisille ei. En tiedä auttoiko tuo rasva oikeasti, mutta ensimmäisen jälkeen ei tullut arpia, joten käytin sitä myös toisen raskauden aikana :D

Vierailija
15/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako kunnon vatsatuki (=belly binder) tuohon arpien muodostumisen ehkäisyyn?

Vierailija
16/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihkavoide

Vierailija
17/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä toimisi. Itse käytin ahkerasti Body Shopin kaakaovoita, mutta silti tulin aivan täyteen arpia.

Vierailija
18/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon lätkiny kookosöljyä ruokakaapista rv 39+3 eikä vielä yhtään arpia. Ei voi tietenkään tietää johtuuko öljystä vai ihotyypistä. Murrosikäisenä tuli kyllä arpia rintoihin ja lantiolle. Nuorempana tulee kuulemma helpommin arpia kuin vanhana ja löysänä ;)

Vierailija
19/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:51"]En tiedä mikä toimisi. Itse käytin ahkerasti Body Shopin kaakaovoita, mutta silti tulin aivan täyteen arpia.
[/quote]

mä taas en oo koskaan käyttänyt mitään rasvoja niitten ehkäsyyn. Tosin mulla ei raskausarpia olekaan vaikka raskauksia on takana kahdeksan. Onnekas minä, tiedän:)

Vierailija
20/31 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos arpia saa niin paras keino niiden häivyttämiseen on Arbutin. Tulokset alkaa näkyä parissa viikossa. Bio Oililla en saanut tuloksia kahdellakaan pullolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä