Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten intoa hölkkään?

Vierailija
04.10.2014 |

Olen nythölkkäillyt kohta nelisen viikkoa. Samaa 5km reittiä 4-5krt vkossa. Vauhti lisääntynyt joskin nytkin vain 7.5km/h. Nyt on alkanut tympiä :( miten saisin pidett harrastuksen yllä kun painokaan ei edes putoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa! Mut ehkä reitin vaihto vois auttaa? Itse en oo lenkkeilystä ikinä tykännyt, aloitin vasta tänä vuonna, mutta lenkki sujuu paljon helpommin kun kuuntelee jotain hyvää biisiä (trance toimii itsellä) ni pysyy tahtikin yllä :)

Vierailija
2/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtele lenkkireittejä,tee välillä kovavauhtisempia pyrähdyksiä. Osta jotkut kivat juoksutrikoot vaikka. Ilmoittaudu johonkin juoksutapahtumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia. En kuuntele mitään. Se voisi kyllä auttaa. Lenkin vaihto myös. Tosin jiudun tuon maastojuoksun talveksi muutenkin lopettamaan. Jos lunta tulee... Ehkä naisten kymppi voisi olla tavoite kevääksi. Ap

Vierailija
4/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksen huomenna aamupäivällä puolimaratonin, jännittää.
Juokse ap kauemmin, vaikka tunnti, vauhdista viis. Alkaa painokin pudota.

Vierailija
5/5 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu ei ole kovin hyvä laihdutuskeino. Se kiihdyttää ruokahalua, joten elimistö ottaa omat takaisin aika helposti.

Vaihtele reittejä, vaihtele vauhteja, hommaa lenkkiseuraa, ilmoittaudu tapahtumaan.