Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ajattelet jos naisella on kuntosalin suihkussa rantasandaalit jalassa?

Vierailija
04.10.2014 |

Itse ajattelen kylllä et "voi tsiisus mikä pöpökammoinen"...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miksi se niitä käyttää. Sitten googlettaisin, löytäisin tän keskustelun ja miettisin, että itsekin haluan!!

Vierailija
22/29 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin sandaalien käyttäminen on fiksua ja huomaavaista muita ihmisiä kohtaan. Näissä voi olla alueellisia eroja...? Ainakin täällä päin melkein kaikilla on esim. uimahallissa sandaalit, vähemmän on niitä joilla sandaaleja tmv. ei ole.

Kannattaa muistaa sekin, että jalkasienet sun muuta tarttuvat toisiin herkemmin mitä toisiin. Lisäksi osa niistä on "vaikeampia" hoitaa mitä toiset. Ja jos tuollaisen saa, se saattaa (kotona) levitä muihinkin perheenjäseniin --> lääkkeet maksavat, ne eivät ole mitään halpoja, edullisemmin saa koko perheelle läpsyt mitä lääkkeet.

Lisäksi se että on uinut 20-vuotta ilman mitään ei takaa sitä etteikö joskus voisi saada jalkasientä tmv. Lisäksi tiedän yhden tutun, joka ei tiennyt että hänellä on jalkasieni. Aina joskus illalla varpaiden välejä vähän kutitti, ajatteli että johtui siitä että kengät ovat hiostaneet tmv. sitten joskus asia tuli lääkärissä puheeksi ja sienilääke auttoi, ei edes ymmätänyt miten paljon se asia oli "vaivannut" kun oli siihen "pikkukutinaan silloin tällöin" niin tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äkisti jalkasienifobian. Aion jatkossa mennä uimahalliin rantasandaaleilla.

Vierailija
24/29 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/29 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ihan omia asioitani enkä jonkun sandaaleja.

Vierailija
26/29 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ilmeisesti tiedä miten inhottava tauti se jalkasieni on. Itse olen saanut jalkasyyliä yleisestä uimahallista ja perhana että ärsyttää. Ne ovat välillä tosi kipeitä, muttei kuitenkaan yhtä inhottavia kuin sienet. 

Nykyään pidän feikkicrocseja suihkutiloissa. ihan jo siksi etten tartuttaisiin muihin noita syyliä enää. Se on katsos, sitä huomaavaisuutta.

Vierailija
27/29 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän nykyään hotellihuoneen suihkussakin. Jalkasieni heti loman aluksi yleensä pistää lähinnä vituttamaan.

Vierailija
28/29 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että on joskus saanut jalkasienen eikä halua toistamiseen taistella sen kanssa.

Vierailija
29/29 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä