mitä ajattelet jos naisella on kuntosalin suihkussa rantasandaalit jalassa?
Itse ajattelen kylllä et "voi tsiisus mikä pöpökammoinen"...
Kommentit (29)
Minustakin sandaalien käyttäminen on fiksua ja huomaavaista muita ihmisiä kohtaan. Näissä voi olla alueellisia eroja...? Ainakin täällä päin melkein kaikilla on esim. uimahallissa sandaalit, vähemmän on niitä joilla sandaaleja tmv. ei ole.
Kannattaa muistaa sekin, että jalkasienet sun muuta tarttuvat toisiin herkemmin mitä toisiin. Lisäksi osa niistä on "vaikeampia" hoitaa mitä toiset. Ja jos tuollaisen saa, se saattaa (kotona) levitä muihinkin perheenjäseniin --> lääkkeet maksavat, ne eivät ole mitään halpoja, edullisemmin saa koko perheelle läpsyt mitä lääkkeet.
Lisäksi se että on uinut 20-vuotta ilman mitään ei takaa sitä etteikö joskus voisi saada jalkasientä tmv. Lisäksi tiedän yhden tutun, joka ei tiennyt että hänellä on jalkasieni. Aina joskus illalla varpaiden välejä vähän kutitti, ajatteli että johtui siitä että kengät ovat hiostaneet tmv. sitten joskus asia tuli lääkärissä puheeksi ja sienilääke auttoi, ei edes ymmätänyt miten paljon se asia oli "vaivannut" kun oli siihen "pikkukutinaan silloin tällöin" niin tottunut.
Sain äkisti jalkasienifobian. Aion jatkossa mennä uimahalliin rantasandaaleilla.
Ajattelen ihan omia asioitani enkä jonkun sandaaleja.
Ap ei ilmeisesti tiedä miten inhottava tauti se jalkasieni on. Itse olen saanut jalkasyyliä yleisestä uimahallista ja perhana että ärsyttää. Ne ovat välillä tosi kipeitä, muttei kuitenkaan yhtä inhottavia kuin sienet.
Nykyään pidän feikkicrocseja suihkutiloissa. ihan jo siksi etten tartuttaisiin muihin noita syyliä enää. Se on katsos, sitä huomaavaisuutta.
Minä käytän nykyään hotellihuoneen suihkussakin. Jalkasieni heti loman aluksi yleensä pistää lähinnä vituttamaan.
Veikkaisin että on joskus saanut jalkasienen eikä halua toistamiseen taistella sen kanssa.
Että miksi se niitä käyttää. Sitten googlettaisin, löytäisin tän keskustelun ja miettisin, että itsekin haluan!!