Kerrostalonne parkkipaikalla on pysäköitynä poliisiauto. Mikä on ensimmäinen ajatuksesi?
Kommentit (68)
Taloyhtiön rapajuoppo pariskunta on riidellyt niin meluisasti, että heidän lähinaapurimsa on soittanut virka-apua.
Naapuri on tullut käymään kotona syömässä.
Miksi ne tuohon ovat pysäköineet mussuttamaan donitseja
Että varmaan ovat astumassa B-rappuun pamput tanassa.
No mitäpä siinä?? Tulin joskus töistä kotiin ja meidän naapuri paritalossa oli päättänyt ruveta ammuskeleen jollain aseella. Poliisi ohjas mut autolta kotiin sisälle ja selitti ettei enää pitäis olla vaaraa, mutta tutkivat vielä varmuuden vuoksi paikat. Ensimmäinen ajatus oli varmaan kiitollisuus siitä, että olivat ystävällisiä ja selittivät tilanteen.
En mä vaivannu miettimään kuka on tehnyt ja mitäkin, työtänsä ne poliisit tekee ja siihen annetaan rauha tehdä, ei mennä tutkimaan mitä tapahtuu.
Ensimmäinen ajatukseni on että mistä hitosta olen kerrostalon saanut
Virkamies on vaikka syömässä kotonaan
Jaahas, se on taas Virtasen pariskunnan ryyppypäivä. Kumpi lähteekään putkaan tällä kertaa vai lähteekö molemmat?
Naapurissa käy usein virolaisia moikkaamassa. Peräkonteissa kuljetetaan ihmisiä huumeita ......
Joku on hankkinut vähän lisätuloja
Lapselle on sattunut jotain pahaa
Jos ne on tehtävällä, ne pysäköi yleensä muualle kuin parkkipaikalle. Esimerkiksi lähelle rappukäytävää.
Hämmentyisin suuresti, sillä meilläpäin näkyy hyvällä tuurilla yksi poliisiauto vuodessa ja sekin ajaa vain kylän raitilta läpi seuraavaan pitäjään. Keväällä näin yhden poliisiauton joten seuraavan vuoro on ensi vuonna.
Ensimmäinen ajatus: Naapurin mies tai miehet pidätetään tai kotietsintä. Sitten alkaisi miettiä onko se joku vähäisempi asia vai onko jossain uhri loukkaantunut. Ja mitä he ovat käyttäneet.
Että millon helkkarissa mä kerrostaloon olen muuttanut?
Naapurissa ryypätty ja riehuttu. Akka saanut turpaan ehkä.
Joku ilmiantoi kasvattamoni.