Onko 160cm ja 60kg nainen vartaloltaan..
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:27"]Ei ole hoikka. Sanotaanpa vaikka, että ihan normaalipainon ylärajoilla. Ei viellä pyöreähkö, mutta siinä hilkulla. Itselläni oli normipaino n. 56-57 kiloa ja nyt olen päässyt hieman plösähtämään ja kyllä se näkyy. T. 65-kiloinen 160-senttinen.
[/quote]
ei ylärajoilla, bmi 23.5, toki lähempänä ylä kuin alarajaa, mutta se miltä näyttää, riippuu monesta muustakin asiasta, jotka.on jo aika loppuunkaluttuja av:llä.
ylipainoinen. olen 165/55 ja jos painaisin 60 niin olisn tosi pulska tällä ruumiinrakeenteekka. joku voi olla ihan hoikkakin jos treenaa paljon. painot ja pituudet on vain suuntaanantavia.
Eipä paino itsessään paljoa kerro. Itsellä muutaman viime vuoden paino ollut samoilla hujakoilla, mutta kehokoostumus muuttunut. Vaatekoossa näkyy.
Oi kun painaisinkin 60 kg. Olen 164 cm ja jos painaisin 60 kg, olisin todellakin hoikassa kunnossa. Riippuu ihan ruumiinrakenteesta, lihaksista ja muusta sellaisesta. Pelkkiin kiloihin tuijottaminen on typerää, todellisuuden näkee peilistä ja siitä mahtuuko vaatteet.
Riippuu vartalotyypistä. Olen aika lailla noissa mitoissa, enkä ole lihava. En laiha, mutten erityisen pyöreäkään. Mulla on melko isot rinnat (65F) ja leveähkö lantio, mutta hoikka vyötärö.
Jep, vartalotyypistä riippuu... Itse olin mitoissa 163/64 melkoisen tasapaksu ellen jopa pulska. Ei ollut tissiä eikä peffaa, keskivartaloon ja naamaan tuntui kaikki ylimääräinen kertyvän.
Paino ei kerro mitään vaan kehonkoostumus et kuitenkaan ole mikään merkittävästi ylipainoinen tuolla painolla.
Minä olen mies, 174 cm pitkä ja painan tuon 60 kg. (Tämä ei ole muuten nettivale vaan ihan totta.) BMI 19.8. Eli juuri ja juuri normaalipainoinen. Toisaalta myös 160 cm pitkä on vielä normaalipainoinen 60 kiloisena.
Riippuu ruumiinrakenteesta. Olen 160 cm ja painan 60 kg ja olen raskausviikolla 32.