Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuosta Sinkkuillallinen-sarjasta näkee mistä miehet tosiaan tykkää

Vierailija
31.08.2021 |

Treffeille menee kunnolla pakkeloitu ja laitettu nainen, jolla isot tissit tyrkyllä. Yllättäen kaikkien miesten mielestä hän on tyrmäävä, juuri heidän tyyppiään ja kaikki antaa hyvät pisteet.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonkaunis on miesten mielestä meikattu ja jopa ripsienpidennyksetkin voi olla. Sekä luonnonkauniit hiukset= hiuslisäkkeet.

ihan kaikki miehet, sössönsöö 

Vierailija
22/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo huomannu. Sen olen huomannut, et jos se vuorovaikutus on rentoa, niin sellainen yleensä on valittu puolin ja toisin. Sellasta jäykkistä ei olla valittu tai jotain vittuilijaa...

Ehkä sit ne avariin kaula-aukkoihin pukeutuvat ovat olleet rennompia ja osanneet pitää hauskaa, eikä olleet mitä itseriittoisia niuhoja, jotka aukoo päätään tai ei anna itsestään yhtään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niistä ole koskaan kuitenkaan pareja tullut.

Useimmiten ei tulekaan mutta on sekin ihme nähty, että jotkut on alkanut seurustelemaan.

Vierailija
24/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkytyin itsekin samasta, vaikka olisi ihan fiksunkin oloinen mies, hän valitsee ei ollenkaan itsensä tyylisen naisen jonka kanssa hänellä ei ole mitään yhteistä tai mitään puhuttavaa, jos nainen vaan on todella laitettu.

Huvittavaa! Voi mies raukat.

Vierailija
25/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6792 kirjoitti:

Miehet pitävät naisista, jotka käyttävät niitä lomille ja matkoille. Tämä Tampereen arkkitehti on esimerkki - jätti perheensä brasilialaiseen kullankaivajaan Bolognaan. Kullankaivaja otti hänet FB: stä ja IG: stä. Ei ole työtä, mutta matkustaa kaikkialle ja paljon, koska arkkitehti maksaa.Mutta hän ei maksa vuokraa entiselle vaimolleen, jonka hän jätti.

https://beatrizgrimaldiandmakingwomenhomeless.blogspot.com/2021/07/harr…

https://beatrizgrimaldiandmakingwomenhomeless.blogspot.com/2021/06/harr…

yleensä ihmiset maksaa oman elämisensä, monelle naiselle ilmeisesti vieras ajatus 

Vierailija
26/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppiset ehkä ovat tottuneet ankkahuuliin, mutta sitä vanhemmat lähinnä kauhistuvat tuollaisesta muovisesta lookista. 

Vierailija
27/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkytyin itsekin samasta, vaikka olisi ihan fiksunkin oloinen mies, hän valitsee ei ollenkaan itsensä tyylisen naisen jonka kanssa hänellä ei ole mitään yhteistä tai mitään puhuttavaa, jos nainen vaan on todella laitettu.

Järkytyit, kun joku valitsi seuransa itse, etkä sinä päässytkään valitsemaan hänen puolestaan?

Vierailija
28/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole tuotantotiimin toimesta meikattuja.

Vierailija
29/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkytyit, kun joku valitsi seuransa itse, etkä sinä päässytkään valitsemaan hänen puolestaan?

Kyllä tuntematon av mamma kaukaisesta maasta tietää paremmin mikä on "miehen tyylinen" nainen kuin mies itse.

Vierailija
30/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko yllätys. Joo, mies pitää kauniista naisesta. Ei lihava riittää jo. Lopetetaan paskanjauhanta, mistä naiset pitää. Helyt+raha?

Kirjoitustaitoisista. Eli yllätys, ei sinusta.

Vierailija
31/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten ei tulekaan mutta on sekin ihme nähty, että jotkut on alkanut seurustelemaan.

Jotkut oVAT alkaNEET.

Et osaa kirjoittaa.

Vierailija
32/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerimmät ovat pinnallisimpia. Vain he menevät tosi-tv:hen.

Toisaalta vain tollot katsovat tosi-tv:tä.

Tolvanat elävät omassa todellisuudessaan.

Vierailija
33/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut oVAT alkaNEET.

Et osaa kirjoittaa.

Jos tuohon alat, saat tarttua aika sairaan moneen kommenttiin... Mietipä vielä.

Ohis

Vierailija
34/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi minua sellainen kiinnostaisi.

Olen huomannut tämän kaavan koska olen katsonut kyseistä ohjelmaa todella paljon ja mielessäni leikkinyt kenet mies valitsee. Aina meni oikein kunhan valitsi vaan sen näteimmän, luonteella ei paljon ole väliä.

Vierailija
35/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi minua sellainen kiinnostaisi.

Olen huomannut tämän kaavan koska olen katsonut kyseistä ohjelmaa todella paljon ja mielessäni leikkinyt kenet mies valitsee. Aina meni oikein kunhan valitsi vaan sen näteimmän, luonteella ei paljon ole väliä.

Miten voit sanoa, ettei luonteella olisi miehen kunkin miehen (siinähän vaihtuu se mies eikä kyseessä ole edes sama heppu) mielestä väliä kun hän tekee päätöksen? Mihin väitteesi perustuu, ettei luonteella ole väliä? Eihän se ole mikään asia, jossa on mitään objektiivisia faktoja jotka kaikki voisivat samalla tavalla havaita. Tuohan tarkoittaa, että sinä ikään kuin tunnet jokaisen miehen mieltymykset ja ajatukset luonnekysymyksen suhteen. Eikö tuo ole sekä tyhmää että itsekeskeistä?

Vierailija
36/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä taas kun sitä eilen vai koska katsoin, tuli ihan erilaiset mietteet päähän, tajusin että ne pahimmin pakkeloidut ja hiusvärjätyt kemikaalipäät on aika harvoin miesten suosiossa, vain samanlaiset pakkeloija-miehet yleensä valitsee niitä.

Moni mies sanonut ihan suoraan pakkelibimboista että "ei ole ihan minun makuuni oleva nainen..", ja se onkin aika hirveetä jos kaikki kolme on sittenniitä kemikaalipyttyjä.. onneksi usein joukossa on edes yksi vähemmänkin pakkeloitu, ja se yleensä valitaan.

Onhan siellä niitä vastaavia miehiäkin aina, lyhyeen tukkaan laitetaan monta purtiloa ties mitä mönjiä ja suihkutetaan lakkaa päälle, naamassa tekorusketusmönjät ja muut rasvat ja kosmetiikat.. Essexistä tulevat tuntuvat näyttävän aina muovisilta, onko se joku Englannin barbie ja keni-landia?

Minua ainakin kuvottaa suorastaan katsoakin ihmisiä joilta ei oikea naama näy yhtään, haisevatkin varmaan karsealle kun suihkuttavat vielä hajuvedet sen kaiken tököttimeren päälle. Ei tekisi mieli edes pusua antaa sellaselle, uisi itsekin maaleissa.

Vierailija
37/41 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No usein on kyllä niinkin päin että ne pakkelipirkot jätetään valitsematta ja otetaan se luomuin nainen.

Jos mies on itse muovinen jolla valkaistut hampaat, niin se haluaa sen itseään vastaavan tököttinaisen.

Vierailija
38/41 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

namskis...

Vierailija
39/41 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tätä välillä katsonut. Monesti mietityttää valinnat, mutta onhan siellä joskus niin keskenään epäsopivia vaihtoehtoja, ettei ole ihme jos on vaan pakko valita joku. Yhden kerran oikein iloitsin, kun siellä oli sellainen tavallinen luonnonkaunis nainen ja meni syömään kolmen miehen luo vuorollaan ja valitsi sen vaatimattiman ja vähän ujon miehen joka oikeasti sanoi kuinka paljon jännitti aluksi. Iloitsin todella valintaa ja olisin itsekin halunnut naisena tutustua tuohon mieheen. Jäivät sillä kertaa ne itsevarmat ja liiankin ylpeät miehet ilman valintaa. Samoin siinä lopussa lukee aina, että alkoiko tämä tavannut "pari" seurustella vai ovatko taas sinkkuja niin tuolloin luki, että ovat alkaneet seurustella keskenään. Minusta kiva juttu. Usein monella lukee ovat eivät enää tavanneet ja sinkkuja.

Vierailija
40/41 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää, kaikki sosiaalitieteet voidaan lopettaa tarpeettomina, kun kaikkia ihmisiä koskevat johtopäätökset voidaan tehdä tosi-tv:tä katsomalla kotisohvalla.

Sosiaalitieteet voisivat kohdata todellisuuden, jos opiskelu tapahtuisi ihmisiä havainnoimalla eikä lukemalla  kirjasta, jonka on kirjoittanut joku tyyppi ihan eri kulttuurissa tai taustasta.