Milloin olet viimeksi itkenyt ja miksi?
Itse itkin kolmisen viikkoa sitten, kun katsoin nyyhkyleffaa :'D
Kommentit (85)
Äsken itkin autossa. Opiskelusta stressiä. Eilen itkin koko päivän melkein. Taitaa olla babyblues tai joku...
Noin viikko sitten, hiukan, nukkumaan mennessäni, lasta muistellessani. En muiden syiden vuoksi oikeastaan ikinä itkekään. Ennen kuin sain tämän itkunsyyn, itkin ehkä kerran parissa vuodessa ja silloinkin taisin aina olla raskaana.
3pv sitten, kun näin, miten hellästi päiväkodin täti lohdutti pientä poikaa, joka kaatui. Olen raskaana.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:08"]Juuri äsken, kun katsoin Krokotiilimiestä. :D
[/quote]
Voiii... Mäkin katoin sitä mutten ihan alkanu vollottamaan, silmät kyllä kostui, kun Sui-koira kuoli :( ap
Itkien kun luin Kuukausiliitteen jutun pyhään sotaan lähteneistä. Mieletöntä resurssien tuhlaamista koska nuokin nuoret olisivat voineet tehdä paljon hyvää tässä maailmassa.
Itse olisin rikki jos omat lapseni heittäytyisivät noin fanaattisiksi. Mieluummin kunnon teinikapinaa kotona kuin jotain pyhää sotaa.
Aamulla katsoin Loirin Armon uusintana, itkin samoin kuin eilen katsoessani Vain Elämää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:08"]Juuri äsken, kun katsoin Krokotiilimiestä. :D
[/quote]
Voiii... Mäkin katoin sitä mutten ihan alkanu vollottamaan, silmät kyllä kostui, kun Sui-koira kuoli :( ap
[/quote]
Joo, kun ensin oli se kengurunpoikanen, niin sitten Sui oli liikaa.
Tänä aamuna. Mies lähti taas työmatkalle Singaporeen pariksi viikoksi. Yritin pidätellä, kun lapsetkin surullisia. Mutta työn perässä on mentävä...
Keskiviikoiltana, kun oli taas vaihteeksi sellainen olo ettei tää rankka elämänvaihe mene ikinä ohi ja että oon täysin yksin asioiden kanssa ja että tässä ei vaan oo järkeä enää.
Eilen kun mies odotutti mua työpaikallaan 4,5 tuntia. Tänään joudun myös odottamaan miestä koko päivän. Kotona olisi siivottavaa mutta halusin vain olla miehen kanssa. Turha luulo.
Tänään itkin viimeksi. Oman lapsen asioita suren.
Minä suren myös lapsen asioita :(
Tänään kesken työpäivän tuli itku. Asiakkaana kävi tuttu, jonka kanssa tuli puheeksi sekä mieheni että toisen tutun kuolemat muutaman kuukauden takaa.
Elämä on päivä päivältä aina vaan raskaampaa. Sorry vaan muille asiakkaille.
Eilen kun katselin netistä videoita katukoirien pelastusoperaatioista.
Tänään kun ikävöin niin Suomeen. En pääse, olen eron takia (lapset) vähän niinkuin vankilassa täällä kaukana.
Noin kuukausi sitten pienessä hiprakassa kuuntelin itkettäviä biisejä mm. Bette Midlerin The Rose.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 19:02"]Viimeksi itkin hierojalla.
[/quote]
Oliko niin paska?
Ehkä tunti sitten. Vaikka alankin olla jo "kuivilla" erosta, äsken iski sellainen tunne, että mitä ihmettä olen tehnyt väärin ansaitakseni exältä sellaista käytöstä... Kyllä tämä tästä :)