Kokeilin baariin sitä K. Kardashian meikkiä ja yllätyin
miten miehet sekosivat ja pörräsivät koko ajan ympärillä :) Suosittelen. Vaikkei tuo meikki kauhean luonnollinen olekaan.. päivänvalossa näyttäisi hirveältä :D
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:34"] Taisin nähdä ap;n eilen. Se näytti maskilta, ihan kauhea [/quote] Kivat sulle, mutta en ollut eilen ulkona ;) ap [/quote] Taisit olla :) mun kaverimieskin repeillä sulle :D
[/quote]
Ahaa. Opettele sinä ensin kirjoittamaan :D ap
[/quote]
Ahaa, ootko kuullu ennakoivasta tekstinsyötöstä meikkipelle?
[/quote]
en oo ap mutta taisi olla aika hotti nainen kun tämmöset pultit vedät ;) taisi miehet vähän nauraa sun iloks mutta kuitenkin tsekkasivat perseen. Kyllähän se kaivertaa
Toi malli oli paljon nätimpi ilman tuota naamaria. Luonnonkaunis!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:34"] Taisin nähdä ap;n eilen. Se näytti maskilta, ihan kauhea [/quote] Kivat sulle, mutta en ollut eilen ulkona ;) ap [/quote] Taisit olla :) mun kaverimieskin repeillä sulle :D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
en oo ap mutta taisi olla aika hotti nainen kun tämmöset pultit vedät ;) taisi miehet vähän nauraa sun iloks mutta kuitenkin tsekkasivat perseen. Kyllähän se kaivertaa
[/quote]
No ei kun oikeasti mun kaveri ainakin naureskeli sille, koska sitä meikkiä oli ihan liikaa.. Näytti tietyssä valossa aivan maalilta :D ei miehet tykkää pakkelinaamoista.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:37"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:34"] Taisin nähdä ap;n eilen. Se näytti maskilta, ihan kauhea [/quote] Kivat sulle, mutta en ollut eilen ulkona ;) ap [/quote] Taisit olla :) mun kaverimieskin repeillä sulle :D [/quote] Ahaa. Opettele sinä ensin kirjoittamaan :D ap [/quote] Ahaa, ootko kuullu ennakoivasta tekstinsyötöstä meikkipelle? [/quote] en oo ap mutta taisi olla aika hotti nainen kun tämmöset pultit vedät ;) taisi miehet vähän nauraa sun iloks mutta kuitenkin tsekkasivat perseen. Kyllähän se kaivertaa [/quote] No ei kun oikeasti mun kaveri ainakin naureskeli sille, koska sitä meikkiä oli ihan liikaa.. Näytti tietyssä valossa aivan maalilta :D ei miehet tykkää pakkelinaamoista.
[/quote]
Kyllä ne tykkää, jotkut. Mut onneksi sellaiset puppelipojat eivät meitä eipakkelinaamoja sytytä. Jokaiselle on markkinansa :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No ei kun oikeasti mun kaveri ainakin naureskeli sille, koska sitä meikkiä oli ihan liikaa.. Näytti tietyssä valossa aivan maalilta :D ei miehet tykkää pakkelinaamoista.
[/quote]
ei tainnut oikeasti repeillä :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:37"] [quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:34"] Taisin nähdä ap;n eilen. Se näytti maskilta, ihan kauhea [/quote] Kivat sulle, mutta en ollut eilen ulkona ;) ap [/quote] Taisit olla :) mun kaverimieskin repeillä sulle :D [/quote] Ahaa. Opettele sinä ensin kirjoittamaan :D ap [/quote] Ahaa, ootko kuullu ennakoivasta tekstinsyötöstä meikkipelle? [/quote] en oo ap mutta taisi olla aika hotti nainen kun tämmöset pultit vedät ;) taisi miehet vähän nauraa sun iloks mutta kuitenkin tsekkasivat perseen. Kyllähän se kaivertaa [/quote] No ei kun oikeasti mun kaveri ainakin naureskeli sille, koska sitä meikkiä oli ihan liikaa.. Näytti tietyssä valossa aivan maalilta :D ei miehet tykkää pakkelinaamoista.
[/quote] Eikä myöskään pahansuovista ja kateellisista haukkujista, kuten sinusta.
Onneksi en tarvitse tuollaisia sotamaalauksia, kun jo muutenkin miehet pörrää ympärillä liiaksi asti! :D
Vitsi haluaisin kokeilla tuota :D harmi kun mulla ei ole meikkivoidetta. Täytyy koittaa visioida jotain noista meikeistä mitä löytyy :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:37"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin OIKEAT miehet. Kiva kun aamulla 100e pussilakanat on saaneet uuden ilmeen. :D
Hyvät ihmiset sentään, tuon meikin ei ole tarkoituskaan olla luonnollinen. En itse käyttäisi mutta onko se teiltä pois jos jollekin tulee tuosta parempi fiilis? Ei mulla muuta :)
Oliko sillä noissa rasioissa noin monen eri värin meikkovoiteita? Mistähän tuollaisia saisi Suomessa?
Tänä iltana monta kardashiania liikenteessä; )
Tuntuu että aika moni käyttää nykyään tuollaista meikkiä, siis ainakin nämä nuoremmat julkkis-wannabet jne. Ja eiköhän Ruusilalla ja Chafakilla yms. ole tuollainen meikkipohja lähes aina.
Varjostukset ja korostukset tekee tosi paljon, en arkisin tietenkään tee tuollaista, mutta juhliin vähän tuolla tyylillä (tosin paljon kevyemmällä otteella kuitenkin), ja täytyy sanoa että näyttää tosi hyvältä, kyllä tällainen suomalainen pallonaama vähän kaipaa niitä varjostuksia ja korostuksia kasvoihinsa :) Saara Sarvashan on tehnyt myös Kardashian-meikin, ei ihan näin ronskilla otteella kuin tässä videossa, mutta sieltä saa ihan hyviä vinkkejä myös.
Osaisiko joku neuvoa mua ton meikin varioimisessa. Mulla ei siis ole käytössö meikkivoidetta ollenkaan kun käytän mineraalimeikkejä. Jotain bb-voidetta löytyy ja peitevoiteita sekä aurinkopuuteria. En osaa siis tehdä varjostuksia ja korostuksia. Joten kaikki vinkit otetaan vastaan! Olen menossa tänään ulos ja haluaisin kokeilla jotain uutta. Yleensä mulla on mun perusmeikki naamassa joka on hyvin neutraali :)
No huh huh. On meillä miehillä vaan helppoa. m35
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 14:17"]
Osaisiko joku neuvoa mua ton meikin varioimisessa. Mulla ei siis ole käytössö meikkivoidetta ollenkaan kun käytän mineraalimeikkejä. Jotain bb-voidetta löytyy ja peitevoiteita sekä aurinkopuuteria. En osaa siis tehdä varjostuksia ja korostuksia. Joten kaikki vinkit otetaan vastaan! [/quote]
Etsi youtubesta videoita sanoilla "contour & highlight". Löytyy paljon hyviä videoita, missä neuvotaan asiaa. Muistat vaan, ettet käytä varjostuksiin kimaltelevia/ liian oransseja tuotteita, niin hyvä tulee.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 13:34"]
Taisin nähdä ap;n eilen. Se näytti maskilta, ihan kauhea
[/quote]
Kivat sulle, mutta en ollut eilen ulkona ;) ap
[/quote]
Taisit olla :) mun kaverimieskin repeillä sulle :D
[/quote]
Hus, pois, kademieli, myrkkykieli.