MINULLA ON NIMIRIISI, auta minua
En ole kertomassa nimiäni tänne, en nyt enkä myöhemmin, joten kaikki "paljastuskommentit" ovat trolleja.
Vaihdoin toisen nimeni joitain vuosia sitten, koska ärsytti tietyt mielleyhtymät, joita siitä sain. En ikinä inhonnut nimeä millään tapaa, se on oikein kaunis nimi, mutta halusin kokeilla jotain uutta. Vaikka pidän uudesta tokasta nimestäni, se ei ole näiden vuosien aikana kuitenkaan koskaan tullut yhtä tärkeäksi kuin edellinen nimi. Eihän sillä ole mitään historiaakaan, esimerkiksi perheeni varmaan hädin tuskin edes muistaa tätä uutta tokaa nimeäni. Olen vuosia ja vuosia nimenmuutoksen jälkeen saanut postia vanhalla nimelläni jostain en muista mistä, ja siitä aloin miettimään, että onko se sittenkin The Nimeni... Nyt olen miettinyt vanhaan palaamista.
En vain osaa päättää. Mitään uusia muunnelmia en halua. Joko nykyinen tai entinen, mutta mistä hitosta tiedän mikä on oikea ratkaisu? Molemmat kauniita nimiä, mutta niiden molempien pitäminen tuntuisi vieraalta.
Kommentit (11)
Että ihan riisi...Riisi on kyllä ihan hyvää ruokaa välillä.
Palaa siihen entiseen ja unohda asia. Elämä on liian lyhyt nimien vaihteluun.
Ei kannata vaihtaa nimeä hetken mielijohteesta.
Nimiriisi eli 500 kpl pino kopiopaperia millä on nimi ?
Se on kriisi. Opettele nyt edes kirjoittamaan. Vaikutat uppeilullasi sun muutenkin niin lapselliselta, että eipä ole ihme nuo muutkaan sekoilusi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata vaihtaa nimeä hetken mielijohteesta.
Missä kohdassa sanoin vaihtaneeni hetken mielijohteesta?
Up