Antibiootit!
http://www.iltalehti.fi/terveys/2014100118710393_tr.shtml
Hurjaahan se on ollut aikoinaan tuon lääkkeen määrääminen. Siitäkö johtuu lihavuus?
Kommentit (33)
Mulla on just nyt antibioottikuuri keuhkoputkentulehdukseen. Olen siitä erittäin kiitollinen. Tämä tauti kun ei muuten parane. Olkaa te vaan ilman antibiootteja.
Menneet ovat ajat nuo, kun lääkkeitä syötiin urakalla. Sairastaminen ei muutenkaan ole muodissa enää.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 15:58"]
Luittekohan koko uutisen, vai vain alun, ja tulitte heti Vauvalle höyryämään? Artikkelista:
"Antibiootteja pitää Huovisen mukaan ehdottomasti aina käyttää, kun niitä tarvitaan. Antibiootit ovat edelleen elämän pelastavia ihmelääkkeitä.
- Nykyään puhutaan enemmän antibioottien optimaalisesta käytöstä kuin antibioottien käytön vähentämisestä. Hoitoja voidaan edelleen ainakin jossain määrin lyhentää, mutta aina on hyvä keskustella lääkärin kanssa antibioottikuurin tarpeellisuudesta.
[/quote]
Juu ellei ole antibiootiresistenssi kuten vaikkapa MRSA. Mistäköhän nuo lienee ilmestyneet?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:02"]
Mulla on just nyt antibioottikuuri keuhkoputkentulehdukseen. Olen siitä erittäin kiitollinen. Tämä tauti kun ei muuten parane. Olkaa te vaan ilman antibiootteja.
[/quote] tuohon puree paremmin homopatia!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:07"]
[/quote]
Totta! Sillä ne on meillä hoidettu ja vieläpä menestyksellisesti :) Eikä sitten muuten olla missään kierteessä. Antibiootteja käytetään sitten kun on keuhkokuume tai muu sellainen. Myrkky myrkylle :)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:07"]
[/quote]
Totta! Sillä ne on meillä hoidettu ja vieläpä menestyksellisesti :) Eikä sitten muuten olla missään kierteessä. Antibiootteja käytetään sitten kun on keuhkokuume tai muu sellainen. Myrkky myrkylle :)
[/quote]
Mitä on tämä HOMOPATIA, jolla hoidetaan?
On se kyllä todella kamalaa kun kaikissa lääkkeissä on niitä sivuvaikutuksia. Toisissa enempi, toisissa vähempi. Jos haluaa pysyä hengissä niin pitkään kuin mahdollista, pitää pysyä terveenä. Jos sairastuu, pitää olla todella varovainen ja miettiä kaikkia vaihtoehtoja mitä on olemassa. Ja jos nykylääketieteen puolelle kääntyy, niin silloin pitää olla erityisen varovainen ja miettiä monen lääkärin ja erikoislääkärin kanssa siitä, mikä olisi oikea lääke ja hoito.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:26"]
On se kyllä todella kamalaa kun kaikissa lääkkeissä on niitä sivuvaikutuksia. Toisissa enempi, toisissa vähempi. Jos haluaa pysyä hengissä niin pitkään kuin mahdollista, pitää pysyä terveenä. Jos sairastuu, pitää olla todella varovainen ja miettiä kaikkia vaihtoehtoja mitä on olemassa. Ja jos nykylääketieteen puolelle kääntyy, niin silloin pitää olla erityisen varovainen ja miettiä monen lääkärin ja erikoislääkärin kanssa siitä, mikä olisi oikea lääke ja hoito.
[/quote]
Tuleekin pitkät lääkäriajat kun aletaan miettimään lääkkeiden sivuvaikutuksia ja sitten niihin ne lääkkeet!
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 16:26"]
[/quote]
Tuleekin pitkät lääkäriajat kun aletaan miettimään lääkkeiden sivuvaikutuksia ja sitten niihin ne lääkkeet!
[/quote]
Sillä tavalla pystytään pelastamaan ihmisiä. Siitähän tässä on kuitenkin kyse.
[/quote]
Keuhkoputkentulehdus paranee yleensä ilman antibiootteja. siis jos se on viruksen aiheuttama, niin antibiootit ovat turhia. Lepo on tärkeää. Ihmiset eivät vain malta sairastaa nykyään.
Antibiooteilla on hurjasti haittoja. Niitä pitäisikin käyttää vain silloin kun se on ehdottoman välttämätöntä. Itse söisin antibiootteja vasta äärimmäisessä hätätilanteessa. Toisaalta, itse en olisi enää hengissä ilman antiibootteja. Joskus niitä on vain pakko syödä.
Syökää ihmiset maitohappobakteereja aina kun syötte antibiootteja.
Tämänkin asian lekurit sössivät, ja sitten vielä jotkut av-mammat pitävät niitä puolijumalina. Hävetkää.