Mies laittoi minulle sydämen Facebookissa!!!!
Eli siis olin tehnyt hänelle todella hyvää ruokaa ja hän pisti siitä ruuasta kuvan ja tekstiksi kiitos kulta<3
Arvatkaapa menikö edes minuuttia niin miehen naispuoleinen kaveri oli kommentoinut että mäkin tein ihan samaa ruokaa!!!!! SIIS TÖRKEETÄ!!!! Kerjääkö se nyt sydäntä mun mieheltä kun piti tulla mulle osoitettuun juttuun rehvimään että hänkin on tehnyt samaa ruokaa!?!!?!
minkä hymiön te antaisitte tuolle naiselle, sydäntä ei ainakaan saa mutta pakko kai sille joku hymiö on säälistä kommentoida, mä ajattelin et jos mies laittaisi vaik tän >*< se on vähän niinku paskakärpänen
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:33"]
Mitä teillä oli ruokana?
[/quote]
Ketjun paras kommentti! Täydet pisteet!
Meillä oli ruokana kanaa pekonin käärittynä sekä riisiä ja kasviksia, olin vielä asetellut ne houkuttelevan näköisesti mikä teki annoksesta vieläkin herkullisemman näköisen.
nyt nainen oli sentään pyytänyt anteeksi ja ilmoitti yksärinä että ei tykkää eikä kommentoi enää mihinkään (eli selvästi veti herneen nenään) ja ei tuo anteeksipyyntö oikein lohduta kun minulle tarkoitettu hellittelykommentti meni jo pilalle:(
ap
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:27"]
Mulla on vastaava tilanne vähintään kerran viikossa ja ollaan mun miehen kans sovittu, että laitetaan aina resepti päivitykseen.Ennen tuli kaikenmaailman haahkoilta just näitä "tein just samaa ruokaa" -juttuja, mut sit ku oli noi reseptit, ni ei oo tullu yhtään. Suosittelen!
[/quote]
tää oli hyvä, ei kukaan pysty tekeen sellaista ruokaa kuin minä, teen sen rakkaudella ja se on parasta minun miehelleni.
ap
Ei vitsi mä nauroin tolle paskakärpäselle :D Ihan loistava loppukaneetti.
No eiköhän se mies itte päätä mitä kommentoi takas.. Voi hyvänen aika :D
W