Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi minulle sydämen Facebookissa!!!!

Vierailija
04.10.2014 |

Eli siis olin tehnyt hänelle todella hyvää ruokaa ja hän pisti siitä ruuasta kuvan ja tekstiksi kiitos kulta<3

Arvatkaapa menikö edes minuuttia niin miehen naispuoleinen kaveri oli kommentoinut että mäkin tein ihan samaa ruokaa!!!!! SIIS TÖRKEETÄ!!!!  Kerjääkö se nyt sydäntä mun mieheltä kun piti tulla mulle osoitettuun juttuun rehvimään että hänkin on tehnyt samaa ruokaa!?!!?!

minkä hymiön te antaisitte tuolle naiselle, sydäntä ei ainakaan saa mutta pakko kai sille joku hymiö on säälistä kommentoida, mä ajattelin et jos mies laittaisi vaik tän >*< se on vähän niinku paskakärpänen

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kuolen :'DD

Vierailija
22/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:42"]No on tää nyt hieman erikoinen tilanne mulle ja miehelle, ei haluttais antaa väärää singaalia
naiselle.

ja kuitenkin se odottaa jotain vastausta, tietty kehuja mut ei nyt osata päättää miten muotoillaan se asia et ei se pysty meidän väliin tuleen!!!!

ap
[/quote]

Jos olette vakavassa suhteessa miten 1 kommentti samasta ruuasta voi kaataa suhteen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

&&&

Vierailija
24/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla hieman yksinkertainen.

Vierailija
25/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:39"]

[/quote]

ai vähän? Kuka täysjärkinen keksii paskakärpäsen?

Vierailija
26/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkiks, kuulostat ihan sairaanloisen mustasukkaiselta tai muuten vaan pöljältä :D

Vierailija
27/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keskusteltiin nyt miehen kanssa ja tultiin siihen tulokseen että mies laittaa kommentin 

et pysty tekeen samaa ruokaa kun mun naiseni mutta kyllä suinkin tekemä varmasti hyvää on ja hymiöksi ajateltiin laittaa ihan vaan ^ mikä tuo tsemppiä ja kuvastaa että suunta ylöspäin kyllä säkin vielä mukavan miehen löydät.

ap

Vierailija
28/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:43"]

Me keskusteltiin nyt miehen kanssa ja tultiin siihen tulokseen että mies laittaa kommentin 

et pysty tekeen samaa ruokaa kun mun naiseni mutta kyllä suinkin tekemä varmasti hyvää on ja hymiöksi ajateltiin laittaa ihan vaan ^ mikä tuo tsemppiä ja kuvastaa että suunta ylöspäin kyllä säkin vielä mukavan miehen löydät.

ap

[/quote]

ei saatana

Vierailija
29/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:44"]

ap

[/quote]

ei saatana

[/quote]

en tie kans mitä sanoo, en saa henkee ku naurattaa

Vierailija
31/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dip

Vierailija
32/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:45"]

laittakaa tämä hymiö:

http://www.londonaftermidnight.com/ezboard/ezblow.gif

[/quote]

no ei todellakaan haluta antaa kuvaa et mun mies haluu hänen imevän mieheni munaa!! Muutenkin on varmaan kiimassa siellä. HALOO!!! Kuka tässä on hieman yksinkertainen?!?!??

ap

Vierailija
33/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 09:26"]Eli siis olin tehnyt hänelle todella hyvää ruokaa ja hän pisti siitä ruuasta kuvan ja tekstiksi kiitos kulta<3

Arvatkaapa menikö edes minuuttia niin miehen naispuoleinen kaveri oli kommentoinut että mäkin tein ihan samaa ruokaa!!!!! SIIS TÖRKEETÄ!!!!  Kerjääkö se nyt sydäntä mun mieheltä kun piti tulla mulle osoitettuun juttuun rehvimään että hänkin on tehnyt samaa ruokaa!?!!?!

minkä hymiön te antaisitte tuolle naiselle, sydäntä ei ainakaan saa mutta pakko kai sille joku hymiö on säälistä kommentoida, mä ajattelin et jos mies laittaisi vaik tän >*< se on vähän niinku paskakärpänen
[/quote] Laita sille naiselle tällainen hymiö: >.< tai >:( ..Jopas oli tuolla toisella naisella paskaa toimintaa.

Vierailija
34/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivuuuuu!!!!!!

Vierailija
35/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

laita tää.

Vierailija
36/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen naisen kommentti liity aphen tai apn mieheen mitenkään????

Vierailija
37/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next page

Vierailija
38/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pysty tekeen samaa ruokaa kun mun naiseni mutta kyllä suinkin tekemä varmasti hyvää on

[/quote]

Miten niin? Eikö miehes pitäis maistaa molempia ruokia ja sitten vasta laittaa arvostelu siitä, kumman on parempaa. Muutenhan se nainen viel sanoo, et tuu tänne illalla maistelemaan mun antimiani, niin voit verrata.

Vierailija
39/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 10:39"]

[/quote]

Ainoastaan te kommentoijat olette toistaiseksi osoittaneet yksinkertaisuutenne. 

Vierailija
40/50 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaava tilanne vähintään kerran viikossa ja ollaan mun miehen kans sovittu, että laitetaan aina resepti päivitykseen.Ennen tuli kaikenmaailman haahkoilta just näitä "tein just samaa ruokaa" -juttuja, mut sit ku oli noi reseptit, ni ei oo tullu yhtään. Suosittelen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi